Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • t72killer

    titán

    válasz UnA #15 üzenetére

    Egyszerű, az oszkár szabályzata kínálja az alapszitut, fentebb írtam is: magánsofőrként elég vékony pénzecskéket kérhetsz csak el, ami kb csak dísznek van, köze nincs az adott km-re jutó autóköltségnek (üzemanyag, matricák, amortizáció, biztosítás).

    Vegyünk alapul pl egy Bp.-Milánó utat: erre ezt írja Oszkár barátunk:

    "Ezen az úton a maximálisan javasolt személyenkénti útdíj-hozzájárulás (a költségmegosztás elve alapján) : 17424 HUF"

    Pucér üzemanyag és autópályaktg, olcsó magyar+nem-autópályás benzinnel(!!!) számolva kb 200EUR, azaz a fenti összeg NÉGYSZERESE. És ebben még semmi amortizációs, biztosítási, stb ktg nincs, sorry, de ez sofőrszempontból kb ropipénz.

    A blabla hasonlóan működik, annyi különbséggel, ha idegennyelvű oldalukon lépsz be, akkor bezzeg engedi az életszerűbb árazást. Azaz a magyar sofőr nem kérhet el annyit ugyanazért az útért, mint pl egy francia (nyilván, virítaniuk kellett valamit a nyugat-európai hatóságok irányába, hogy ők az r=1 saját magáért is közlekedő autósért vannak, nem a vállalkozóknak segítenek adókerülni).

    [ Szerkesztve ]

    "A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

Hozzászólok Aktív témák