Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vadkörte

    addikt

    A koncepció alapvetően támagatandó és erősen szimpatikus. Úgy is mondhatnám, hogy tetszik és szívesen át is ülnék egy elektromos robogóra a kocsiról, még askkor is, ha csak otthon tudnám tölteni.

    A "motor" olyan amilyen. Dizájn termék és ez olyan szerintem, mint az ízlés. Nem vitatkozunk róla, mer ami nekem tetszik, attól más viszolyoghat. (amúgy szerintem is érdekesen néz ki...)

    A koncepciójuk sírját itt ássák meg:
    "Az árat így nagyjából 5000-6000 euró környékére lőttük be jelenleg. Tehát egyáltalán nem egy tömegtermékről van szó, és ez a külsején is meglátszik."
    Ha tervbe vennék egy vállalhatóbb külsejű, de egyszerűbb és (jelensősen)olcsóbb - akár kissebb hatótávolságú, mondjuk 30-60Km - modell futtatását is, valószínűleg kelendőbb lenne.

    Üdv. V. Körte

  • vadkörte

    addikt

    válasz arnyekxxx #135 üzenetére

    "Ha szerinted ez komolyan veszélyes akkor add vissza a jogsidat mert a közlekedés alapvető része a nálad lassabban haladók megelőzése."

    Az ugye megvan, hogy max részigazságot mondasz. Mielőtt körbemagyarázod, had szögezzem le, nem szokott idegelni, ha gyök kettővel kocognak előttem. Képes vagyok Km-eket követni őket, ha nem tudok előzni. Ez miatt nem tépem a hajam.
    Hogy mégis miért veszélyes a szituáció? Mert Mr. Murphy törvénykönyve alapján a sor végén mindig van egy barom, aki nem bír a talpával és neki fog állni előzni.
    Akkor is, ha ez a DÖG jön vele szemben.
    Az ősszel a 6-oson Pécs és Szentlőrinc között egy JohnDeer volt a konvoj felvezetője. A sor kb. Km-es, állandó szembeforgalommal. Mégis mindig volt aki bepróbálkozott az előzéssel, akkor is, ha látta, hogy nem fog beférni. Én meg halál nyugalomban kocogtam mögöttük. Kb. 5 perccel értem később Kaposvárra.
    A másik sztori miatt épp alkatrészeket vadászok a kocsimhoz. Dombon felfelé kapaszkodó nyugdíjaskorú szocialista élmunkás mögül kivágott négy autó. A 4. már úgy, hogy látta, hogy jövök és nem fogunk elférni. Kb. magasról lesz***a. Én megálltam és elkerültem a frontális ütközést, a mögöttem haladó nem tudott megállni = vágathatom le a kocsim hátulját.

    Egyébként meg az ország ~98% NEM Budapest! Ez már nem közvetlenül Neked szól, csak úgy a Bp. közig. határaitól tovább látni nem hajlandóknak. Van pár vidéki (nagy)város, ami viszont nem sokban marad el közlekedési morál tekintetében Bp-től... Sajnos van hová fejlődni.

    (#138) DigitXT:
    A KRESZ-ünk 1972-es, hiába módosítgatják, akkor is ráférne egy alapos ráncfelvarrás.

    Üdv. V. Körte

  • vadkörte

    addikt

    válasz arnyekxxx #161 üzenetére

    Annyira nem beszéltünk el egymás mellett. :DDD

    (#167) Ribi:
    Minden városnak van kissebb-nagyobb agglomerációja. Véleményem szerint aki képes agglomerációból - értsd Bp. szinten akár 10-30Km-ről, kis(sebb) város szintjén 5-15Km-ről is - robogózni, az meg is érdemli, egészségére. Ilyen felhasználásra tényleg édeskevés az 50-es csettegő. Ezek a kávédarálók városi közlekedésre alkalmasak, az agglomerációs ingázás nem városi, inkább települések közötti közlekedés. Nekem is van egy majd 50 éves Puch mopedem, de eszembe sem jutna kivinni városon kívülre, pedig annó édesapám a kis Babetta-val eljárt a Balatonra is melózni.
    A robogók nem a relatíve alacsony sebességük miatt balesetveszélyesek, hanem a közlekedési kulturát még hírből sem ismerő népművészeti agyagedény (lyánykori nevén nevezve köcsög) egyéb közlekedőtől.
    Mondom ezt úgy, hogy jellemzően autóval járok és bizony nap mint nap látok érdekes helyzeteket.
    A helyi tömegközlekedés, pedig megyeszékhely, hááát... Érdekes, ha nem kell inkább nem használom. Kerékpárral meg csak jó időben (nem kedves bikefan-ok, a -10°C NEM jó idő... :D )
    Amíg előzékenyen lehúzódtam az út szélére 10-30cm-re egyensúlyozva a hepehupás padkaszélen a bicóval, jellemzően ki akartak lapítani. Mióta ~1-1,5m-rel beljebb megyek, 3-4 alkalommal próbálkoztak az elmúlt cirka 1500Km alatt. Ebből 3x épp robogós és igencsak bunkó módon.

    Üdv. V. Körte

Új hozzászólás Aktív témák