2018. december 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Tikakukac válasza btprg (#73) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Valóban kéne ilyen teszt. A teszt első áldozata lehetne a forgalomirányítás és a jogi háttereket hozó bagázs. Az igazán durva dolgok ott vannak :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#102) Herreløse válasza amoledus (#100) üzenetére


Herreløse
(PH! addikt)

Hát igen. Az tény,hogy a hozzá adott szolgáltatás,meg ugye haszon is legyen rajta...de ennyi?
Egyébként nekem tetszik...olyan“Vissza a jövőbe” stílus :D

[ Szerkesztve ]

"...Mindenki panaszkodik a pénz hiánya miatt,de az ész hiánya miatt soha senki..."

(#103) Eugene Roe válasza dabadab (#47) üzenetére


Eugene Roe
(senior tag)

Kínában ki tudja hányan használnak bukósisakot. Egyébként elég lett volna a józsefvárosi kínaira is kimenni, ha elektromos túltengést szeretett volna látni :)

It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

(#104) arnyekxxx válasza Herreløse (#102) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

a hozzá adott szolgáltatás

a hozzá adott "szolgáltatás" leginkább elméleti, a gyakorlatban kb kivitelezhetetlen.

(#105) BlackPriest válasza arnyekxxx (#99) üzenetére


BlackPriest
(őstag)

az elsőnél igen, de hogy mennyien férnek át egy lámpán, az nem mindegy, sok kicsi sokra megy. de mindenki annyival megy nagy arccal, amennyivel akar, max majd a túlvilágról átgondolja, hogy mekkorát tévedett, az meg sovány vigasz, hogy le kell ülni a másiknak.

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#106) klaczi válasza Somatom (#83) üzenetére


klaczi
(senior tag)

Teljesen igazad van!

(#107) arnyekxxx válasza BlackPriest (#105) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

de mindenki annyival megy nagy arccal, amennyivel akar, max majd a túlvilágról átgondolja, hogy mekkorát tévedett

feltételeztem itt a motorosokra gondoltál akik szerint a 90km/h az országúton csak az autósokra vonatkozik :)

[ Szerkesztve ]

(#108) mAtech


mAtech
(fanatikus tag)

Az irány nem rossz, sőt... De!

Én is csatlakozom a drágállók táborához. Ez itt nálunk, még a BP-nek hívott Nagyfaluban is csak a vastag pénztárcájú egyedeknek van kitalálva, akiknek ez aprópénz.

Ennyiért (feltételezve a 6K Eurot) én inkább ilyenbe fektetnék, ha már élvezeti értéket is szeretne magának az ember:)
Opcio.1.
Opcio.2.

[ Szerkesztve ]

Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog miránk...

(#109) Plebi


Plebi
(senior tag)

Azért azt felejtsük el, hogy az 50-es robogó büdös és hangos. Keleten is már javarészt 4 üteművel közlekednek, ami minden csak nem büdös, füstös. Sebességben is bőven tud a forgalom tempójában közlekedni igaz nem olyan rugalmasan mint egy kétütemű, de még így is van olyan agilis mint egy átlagautó, ergo, nem tartasz vele fel senkit és kb nem fogyaszt "semmit". A nagy gyártóknak is van már, a kínaiaknak is bőven és akkor még ott vannak a koreaiak. Ettől függetlenül a verhetetlen városi közlekedőedény egy 125-ös 4 ütemű robogó és ezt nyugaton már rég felismerték. Ebből az árból bármelyik gyártótól vehet az ember B125-ös robogót, újat. A városi 2-3 literes fogyasztást aki sokallja az járjon biciklivel.

Asus Z97-K; I7 4790K; 16GB DDRIII 2400 HyperX Beast, Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming, SSD+HDD-k; Thermaltake V1000D Blue; CM Silent Pro M2 620W; Thermalright Macho; Dell 2311H; Oculus Rift + Touch

(#110) Tikakukac válasza Plebi (#109) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

1 gond van: a réteg, a proli, tehát jómagam és kedves hontársaim nem fognak venni semmilyen 2 ütemű új robeszt, 4 üteműt sem. Pénz arra van, hogy vegyél egy 20-30 éves cuccot és azt üzemeltesd. A mi robogónk pölö 29 éves :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#111) klaczi válasza Plebi (#109) üzenetére


klaczi
(senior tag)

A valós helyzet jelenleg és itt, hogy az általad vázolt jármű a "közlekedés forradalma".
Utobbi időben nagyon elszaporodtak és ezt óhajtják meglovagolni olyanok akik még a büdős életben nem építettek semmilyen járművet.

(#112) Plebi válasza Tikakukac (#110) üzenetére


Plebi
(senior tag)

Nem azt írtam, hogy vegyél azt, csak azt, hogy annyiért inkább B125. Én jómagam egy 2005-ös Kymco Agility 50 4-t nyúzok már 6 éve. Kis fogyasztás, nincs szaga, 100e Ft volt és megbízható, igaz nem is megy úgy mint egy 2 ütemű.

(#111) klaczi válasza Plebi (#109) üzenetére:

Ezt biztos nekem szántad?

[ Szerkesztve ]

Asus Z97-K; I7 4790K; 16GB DDRIII 2400 HyperX Beast, Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming, SSD+HDD-k; Thermaltake V1000D Blue; CM Silent Pro M2 620W; Thermalright Macho; Dell 2311H; Oculus Rift + Touch

(#113) 8th válasza Plebi (#109) üzenetére


8th
(őstag)

Keleten is már javarészt 4 üteművel közlekednek, ami minden csak nem büdös, füstös. Sebességben is bőven tud a forgalom tempójában közlekedni igaz nem olyan rugalmasan mint egy kétütemű, de még így is van olyan agilis mint egy átlagautó, ergo, nem tartasz vele fel senkit és kb nem fogyaszt "semmit".

Ezzel vitába szállnék. Egy ötvenes 4T robesszel konkrétan forgalmi akadály vagy a városi forgalomban. Egy álmos vidéki kisvárosban talán nem de a fővárosban garantáltan. Jókora nekifutással vért pisálva jó ha elérik a hetvenes végsebességet amihez persze folyamatosan nyelezni kell ezért többet fogyasztanak mint egy 125 robogó. Egy 50ccm 4T kényelmes utazó tempója 40-50km között van az pedig egy vidéki gyér forgalmú álmos kisvárosba is csak éppen csak elég. Fél évet jártam így melóba, köszi elég volt. Az istenkísértést meghagyom másnak.

"A szocialistákkal az a gond, hogy előbb-utóbb kifogynak más emberek pénzéből." Margaret Thatcher

(#114) Tikakukac válasza Plebi (#112) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Utóbbi lesz itt a gond többeknek. Én vagyok 65 kiló, anyám plafon 50. De aki 80, az konkrétan Pesten nem tud felmenni egy csomó helyre. Speedzone srácok tesztelték, valamelyik Budai sima alap emelkedő első kanyarjában megállt. Nem lassult, megállt. B125 meg okés, csak megint vizsga, plusz rendszám és ezer egyéb okosság.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#115) Chaser válasza Tikakukac (#114) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

En 100kg vagyok es tudom emelkedon vinni a robogot, a kerdes, megfizetik-e az arat amit kerek erte ( :

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#116) Plebi válasza 8th (#113) üzenetére


Plebi
(senior tag)

Neked ez a tapasztalatom nekem nem. Persze nem Budapesten élek. A 40-50 kényelmes tempó teljesen irreális, 60-65 utazót simán tartja a vége pedig 70 volt új szíjjal variátorral és görgőkkel, a nagyobb emelkedő már más tészta. Ezért is írtam, hogy helyén kell kezelni, ez nem is a 2 üteműeket fogja alázni, sőt az autósokat sem, de közlekedni leszorítás nélkül teljesen jó. 2 üteműek dinamikájával a 125 versenyez, de annak jóval nagyobb a végsebessége, használható főúton is, sebessége bőven jó arra (100 körül), hogy kisebb távokat túrázz vele.

Asus Z97-K; I7 4790K; 16GB DDRIII 2400 HyperX Beast, Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming, SSD+HDD-k; Thermaltake V1000D Blue; CM Silent Pro M2 620W; Thermalright Macho; Dell 2311H; Oculus Rift + Touch

(#117) klaczi válasza Plebi (#112) üzenetére


klaczi
(senior tag)

Igen! B125!

(#118) nutfile


nutfile
(tag)

akkor már inkább ez:
https://etergo.com/

"kicsit" többet tud,
testre szabható kinézet/tudás/teljesítmény
jobban néz ki,
olcsóbb,
már előrendelhető,
és egy sörösrekesz elfér az ülés alatt :DD

[ Szerkesztve ]

(#119) 8th válasza Plebi (#116) üzenetére


8th
(őstag)

Ha hetven a vége akkor az a hatvan-hatvanötös tempó amivel használod már messze-messze túl van a kényelmes utazótempón. Hogy azt tartani tudd az már közel nyélgázt jelent.
125ccm teljesen más világ. Nem nyeklik-nyaklik a váza mint egy ötvenesnek van futóműve van féke és azzal már nem szorítanak le a lámpánál ha elsőként indulsz el a sor elejéről. Az ötvenes 4T vidékre való, faluba libát kergetni. Alapvetően én is erre vettem csak közben költöztem egyet a közeli kisvárosba és ott futkostam vele napi szinten egy ideig. Meguntam, hogy sávon belül előznek, hogy leszorítanak, hogy lassú vagyok stb... Az ötvenes 80kg felett egyszerűen nem pálya.

"A szocialistákkal az a gond, hogy előbb-utóbb kifogynak más emberek pénzéből." Margaret Thatcher

(#120) Polllen válasza Lanash (#5) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

És itt válik érdekessé a koncepció. Szerintem ezt nem itthonra szánják. Vagy ha igen, akkor elég merész álom.
Itthon 2 milláért fognak presztízs robogót vásárolni az emberek akkora tömegben, hogy megérje működtetni a hálózatot?

Amúgy tetszik a koncepció, bérléssel érdekelne is a dolog, mert hát 2 millából inkább autót veszek.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#121) kazsmerlaca


kazsmerlaca
(fanatikus tag)

Nem kell lakni a büdös, zajos, koszos, tömött, élhetetlen városban és már nem is kell ez a járgány. Ennyire egyszerű... :C

i7, 16gb Ram, 1T SSD :D - Xiaomi Redmi Note 6 Pro 4/64GB BLUE - MIUI 10 Stable | Saját készítésű zene: https://www.jamendo.com/album/73598/music-in-the-fire

(#122) Somatom válasza arnyekxxx (#96) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

"Sokal inkább a kresz betartása ami megmentené az életeteket"

Ezzel egyetértek, de sajnos, nem nagyon tudom befolyásolni, hogy betartsák a kreszt. Amíg futárkodtam, naponta átlag háromszor ütöttek volna el a kreszt be nem tartók, ha nem lettem volna résen. Mivel egy ilyen ütközésnél egy sárvédő horpadása nem áll arányban a testem horpadásával, ezért baromira hidegen hagy a hang miatt sápítozók nyomora. Mellesleg, az aláírásomból sejtheted, hogy nem vagyok streetfighter típus. :)

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#123) Busterftw válasza Somatom (#122) üzenetére


Busterftw
(fanatikus tag)

Ide tokeletes a House MD sorozatbol a kovetkezo idezet:

"If you want people to drive safer, take out the airbags and attach a machete pointing at their neck.
No one will drive over three miles per hour." :K

(#124) zsoltti


zsoltti
(senior tag)

Schwalbe inkabb!!!

[ Szerkesztve ]

Dell XPS 13 ultrabook elado!!!

(#125) Somatom válasza Busterftw (#123) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Néhány hazai autóst el kéne küldeni egy európai tanulmányútra (nem Moszkvára, vagy Bukarestre gondolok). Pl. holland városokban megtanulnák a bringásokhoz való viszonyulást. A párizsi körgyűrűn meg a motorosokkal együtt közlekedést. Négy sáv. A harmadikban jobb szélre húzódnak a dugóban, a belsőben bal szélre, a kettő között meg vészvillogóval a motoros áradat 80-100 -as tempóban.

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#126) Aprósólyom válasza Plebi (#12) üzenetére


Aprósólyom
(őstag)

Vespából a legtöbb szerintem nem az 50-es kategóriába esik. Én egy segédmotorkerékpárral nem merészkednék a körútra, ahol 70-es szakaszok is vannak. Legalább is a jelenlegi morál meleltt. Nagyon ívben kerülném az ilyen szakaszokat. Aki ilyen járművel közlekedik szerintem figyel erre....

(#127) Casti98


Casti98
(tag)

Nem szeretnek politizalni, de itt kellene az orszag leggazdagabb emberenek belepnie a bizniszbe, ha van esely egy nemzetkozileg is sikeres termekre. Nem football stadionokat epiteni amibe eselytelenek vagyunk h valaha is vilagszinvonaluak legyunk, marmint a footballban. :) Ugy lenne esely elerheto aron arulni, es kesobb a szolgaltatasbol tarolni, anno mint az Apple tette a zene ipar letarolasaval. (Ipod/ITunes)

[ Szerkesztve ]

"Je ne regrette rien..." PSN: IdentityBB89

(#128) DigitXT válasza arnyekxxx (#94) üzenetére


DigitXT
(PH! félisten)

Nagyon rá vagytok kattanva, hogy a város "max. 50". Miközben napi szinten
járok 60-70-es szakaszokon is. Ha mondjuk egy 70-es szakaszon Mari néni
45-tel megy az autójával, az bizony indokolatlanul lassú haladás. SMKP-val
meg ugye elvárás. Igazából az SMKP teljesen elavult. Valójában nem létezik,
hiszen egy 60-70-et tudó 50-es 2T-nek nem "maximális tervezési sebessége"
a 45 km/h, csak lefojtják, hogy eladható legyen ebben a jogi környezetben is.

Igenis veszélyesnek tartom ezt. Nem veszi fel a forgalom ritmusát - előzgetni
kell, stb. A magam részéről ilyen korlátozás mehetne a kukába, rendszámot
MINDEN motorizált kétkerekűre (de bringára sem ártana). De nem én döntök.

Ui: bringások simán tekernek ott, ahonnan a KRESZ szerint ki vannak tiltva...
Lehet, hogy ha lenne rajta rendszám, akkor (a beazonosíthatóság miatt) nem.
De szerintem ezt sosem tudjuk meg. Igazából a kretén az autóban is kretén.
Legutóbb pl. egy piroson áthajtó, és a zebrára rákanyarodó bringást vasalt ki
majdnem az a taxis, aki leszarta a pirosat, és az ott álló autót kikerülte...:U

MaCS_70: azt a max. 40-et tudót a 30 év melyik felében használtad?:))
Én még fiatal vagyok, csak 10 éve motorozok Bp-en, ráadásul nem sokat, de
1 hónap 4T 50-es nagyon fájt. Főleg, amikor pl. a Petőfi hídra 30-cal ment fel.
(De hasonlóan egy betegecske 125-össel veszélyesnek tartottam felhajtani a
Lágymányosi hídra kb. 45-tel, miközben ott 70-nel jönnek... ha szabályosak.)

Írod, hogy messze nem 50-es robogód van. Nekem se: nyilván nem véletlen...
"Ettől függetlenül baromságnak tartom azt a szabályozást, ami különböző
sebességhatárokat enged meg járműveknek."

Ennyi. Nem az a bűnöző, aki 60-70-et megy egy SMKP-val, hanem az elavult
szabályozást kéne az élethez utána húzni. 30 év alatt sok minden változott...

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/user/RKbodyfitness

(#129) sztanozs válasza DigitXT (#128) üzenetére


sztanozs
(PH! addikt)

Szvsz a parasztság nem jármű kérdése. Koppenhágában pl, ahol a közlekedők nagy rész bringás, ott a gyalogosoknak tőlük kell félni... Az úton simán át lehet menni, de a bringasávban simán eltaposnak, ha elsőbbségük van, ha nem.

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#130) 8th válasza Casti98 (#127) üzenetére


8th
(őstag)

Ezen csak bukni lehet. Senki sem fogja ebbe belerakni a pénzét.

"A szocialistákkal az a gond, hogy előbb-utóbb kifogynak más emberek pénzéből." Margaret Thatcher

(#131) Polarstar válasza Casti98 (#127) üzenetére


Polarstar
(PH! nagyúr)

Az ország legg... embere nem tud erről.. Ja, de, várjunk csak! De hiszen nem is érdekli, mert ez neki nincs lepapírozva és nincs benne fix nyereség. :DDD
Vagyis: lesz4r74.

Blackberry ID on BBM: E385B7C8 Key2 Telegram newschannel-> t.me/crossnordic ursa.major-et-tutanota.com

(#132) Chaser válasza DigitXT (#128) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Az autosok is siman mennek ott ahol nem lehet nekik, hiaba van rendszam ( : a kresz elso szabalya itthon: nincs rendor?...nincs...na akkor mindent lehet

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#133) bandigyerek válasza 8th (#74) üzenetére


bandigyerek
(senior tag)

És egy vizsga tart vissza? Te nem akarsz olyan motorra ülni.

(#134) Balika911 válasza kazsmerlaca (#121) üzenetére


Balika911
(PH! nagyúr)

Éppen a városon belül könnyebb kiváltani a saját autót: tömegközlekedéssel, taxival, bérautóval, vagy éppen közösségi autózással.

Logitech G PRO Wireless egér eladó

(#135) arnyekxxx válasza DigitXT (#128) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

Nagyon rá vagytok kattanva, hogy a város "max. 50". Miközben napi szinten
járok 60-70-es szakaszokon is

az ország településeinek kb 99,99%-ban 50 a max sebesség.

Ha mondjuk egy 70-es szakaszon Mari néni 45-tel megy az autójával, az bizony indokolatlanul lassú haladás

Nem az amennyiben Mari néninek van indoka 45-el menni. Pl nem tökéletes a látása vagy az autója épp nem veszi csak a 3.-at vagy mert 45-el érzi biztonságban magát a frissen esett hóban/szakadó jégesőben/stb. N+1 indokolt oka van bárkinek 45-el menni a 70es tábla alatt.

Igenis veszélyesnek tartom ezt.

Ha szerinted ez komolyan veszélyes akkor add vissza a jogsidat mert a közlekedés alapvető része a nálad lassabban haladók megelőzése.

(#136) arnyekxxx válasza Casti98 (#127) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

de itt kellene az orszag leggazdagabb emberenek belepnie a bizniszbe, ha van esely egy nemzetkozileg is sikeres termekre.

Ha ilyen baromságokba tolná a pénzét akkor nem ő lenne az ország leggazdagabb embere.

(#137) Tikakukac válasza arnyekxxx (#135) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Mari néni az nálunk nagyfater. Indoka van lassan menni. Nem kevés. Én a 0-t javasolnám, de sajnos kellő mennyiségű ismertség és pálinka vagy pénz itthon mindent megold. Azt is, hogy olyan emberek kaphassanak jogsit, akik mellett max 5 pontos biztonsági övvel és bukókerettel érezném közepesen jól magam.

Az n+1 többsége sajnos olyan, akit nem szabadna kiengedni a forgalomba. Ezen szituk többsége azért nem jár mások és saját halálával, mert még azért a saját életvédelem dolgozik a többiekben. Sajnos a családban is volt nem kevés agyhalál jellegű szitu, de itt Pesten is nonstop látom az utcában mi megy. Nem értette a hölgy legutóbb, hogy miért gond az, hogy ő az egyirányúban már jött egy fél utcát és ő a másik egyirányúba akar bekanyarodni szembe. Nincs kérdés, jogsi el és oldd meg.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#138) DigitXT válasza arnyekxxx (#135) üzenetére


DigitXT
(PH! félisten)

Te amúgy mennyit vezettél SMKP-t Budapesten? Picit sem veszélyes
feltartani mindenkit. Nem nekem kéne visszaadni a jogsimat, hanem
annak az autósnak, aki oldaltávolság tartása nélkül sávon belül előz...
(De neki is csak akkor, ha el is csap, mert amúgy szabályos az előzés.
Erre mondom, hogy néha utána lehetne húzni a KRESZ-t az életnek.:K)

https://www.youtube.com/user/RKbodyfitness

(#139) Chaser


Chaser
(Jómunkásember)

Cimet sem egeszen ertem, milyen forrdalmat hoz el, es pontosan hova? Mert mo-ra semmilyet, az biztos

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#140) 8th válasza Chaser (#139) üzenetére


8th
(őstag)

Szokásos bugyuta clickbait cím. Vagy valakinek a valakije akit reklámozni kell. Vagy szimpla fizetett reklám. Vagy mindhárom egyszerre.

"A szocialistákkal az a gond, hogy előbb-utóbb kifogynak más emberek pénzéből." Margaret Thatcher

(#141) arnyekxxx válasza Tikakukac (#137) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

n+1 többsége sajnos olyan,

tök mindegy, hogy ki mit gondol mások sebességének okáról, ettől még az úton el kell fogadni, hogy nem mindenki az adott helyen megengedett maximális sebességgel közlekedik akármilyen okból. Nekem pl volt, hogy szétugrott a váltórudazatom, 1/3.-ba be lehetett tenni oszt ennyi. Hazamentem 3.-al 50el majd kicseréltem otthon a 600ft-os alkatrészt. Másik opció lett volna a tréler 30ezerért. Biztos volt aki azt gondolta "hülyetata minek van az úton ha nem mer menni"

(#142) bandigyerek válasza Chaser (#139) üzenetére


bandigyerek
(senior tag)

Dehogynem! Már van is itt egy! Mi depresszív, pesszimista, csóró mocsárlakók, akiknek nincs másfél millája arra, hogy olyan elektromos robogót vegyen, amit másnál, drága pénzért tölthet, és ezt meg is merjük mondani. Mi ez, ha nem forradalom? De ha bejön nekik, és MO-n mindenki ezzel a "presztizsmotorral" fog szaladgálni, emelem kalapom.

(#143) arnyekxxx válasza DigitXT (#138) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

Magyarország = Budapest?
Budapest = 70km/h?

Egyébként meg ahol 70 a megengedett ott van 2-3-4 sáv, a szélsőben valaki mindig kanyarodik le ezért lassitgat a belsőkben meg nem járnak kávédarálóval. És mindez az ország sokezerkm-es uthálózatából pár10km-en fordulhat elő.

(#144) DigitXT válasza arnyekxxx (#143) üzenetére


DigitXT
(PH! félisten)

Akkor Te járj 45 km/h-ra fojtott SMKP-val. Nem tudjuk együtt nem csinálni.:R
Nem is értem, minek javítottad meg a kocsid, hisz' elég volt az 50 km/h hazáig.

Szerk: hadd tudjam már jobban, hogy nekem elég-e egy SMKP. Köszönöm!:R

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/user/RKbodyfitness

(#145) bandigyerek válasza DigitXT (#144) üzenetére


bandigyerek
(senior tag)

arnyekxxx-DigitXT Gyerekek ez meddő vita. Közlekedési szokásokról van szó. Vannak nyugtalanabbak, idegesebbek, leszarom fajta és még sorolhatnám. Teljesen szubjektív. A KRESZ-nek meg nem kéne annak lennie, de hát...

(#146) Tikakukac válasza arnyekxxx (#141) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Tök jó sztori, nem ez volt a fő csapásirány

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#147) bot1978 válasza arnyekxxx (#143) üzenetére


bot1978
(fanatikus tag)

Te melyik országban motorozol?
Nekem egy kétütemű Yamaha-m van 60-ra fojtva gyárilag és kész halál. Ha nyélre húzom akkor a seggemben vannak és folyton a tükröt nézem meg rajtam a para, ahogy elkezdek akár csak 50 körül menni azonnal letolnak a csába az előzgetők a szélére, mert szarik rá elfér e, mellémjön aztán tol le a szélére, mert szemből meg jönnek. Lent a szélén meg a busz hullámosra járta, szóval hosszában mehetek egy hullám tetején. Próbáld meg egy kis kerékkel milyen egy hullám tetején 50-el. Hátadon a hideg veríték azonnal. Közöm nincs BP-hez, én BP-n ezzel a kistestű sz@rral így 60-ra fojtva el sem mernék indulni, minimum 75km/h ha életben is akarok maradni. Szóval ha az komoly, hogy 45max akkor az vicc, az annak jó, aki nem megy sehová. Turistáskodik vagy nem tudom mit csinál, de tuti nem A-ból B-be jár rendszeresen. Egyszerűen az autósok megölnek, ha nekiállsz 45-el menni.

[ Szerkesztve ]

(#148) bot1978 válasza bandigyerek (#145) üzenetére


bot1978
(fanatikus tag)

Szokásokról? Szerintem az nem szokás kérdése hogy a MO.-i utak 90% a szélén motorral járhatatlan. Az már inkább szokás, hogy az autós (aki életében nem motorozott) azt gondolja, hogy robogós ne foglaljon sávot, vagy ha foglal, akkor paraszt.
Biztos azért megyek a saját sávom közepén, mert élvezem, ha feltarthatok valakit. Egyébként autóm is van és ha autóval megyek 60-al nem állnak belém szinte soha, ha motorral akkor 2 méterre jön mögöttem a paraszt. Akkor nem 60 a 60, megelőz és utána megy előttem 10km-en át eltávolodik 100 méterre, de ha nem engedem el, akkor 2 méterre a seggemben végig.

(#149) klaczi válasza bot1978 (#147) üzenetére


klaczi
(senior tag)

"Egyszerűen az autósok megölnek, ha nekiállsz 45-el menni."

Nem biztos, hogy sikerül nekik, de kitartóan próbálkoznak.

(#150) btprg válasza Csóringer (#75) üzenetére


btprg
(kvázi-tag)

Nem értem hogy ezt miért nekem címezted, amikor én erre a robogóra egy rossz szót nem szóltam :) A Pannónia és a Csepel márkanév feltámasztására írtam amire válaszoltál, mert hülyeségnek tartok egy legendás akármi nevével elkezdeni olyan dolgokat gyártani, aminek köze sincs az eredetihez. (Attól is rosszul vagyok, amikor a MediaMarkt-ban látom virítani a 10 centis Orion rádiógyár emblémákat a kínai kenyérpirítókon.)

"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.