Hirdetés

2018. december 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) Magnat válasza arnyekxxx (#141) üzenetére


Magnat
(PH! kedvence)

Biztos volt aki azt gondolta "hülyetata minek van az úton ha nem mer menni" - Ha használtad az elakadásjelzőt, valszeg senki sem gondolta ezt.

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#152) Magnat válasza Csóringer (#81) üzenetére


Magnat
(PH! kedvence)

Nyilván senkinek sem esik jól, ha ennyien lehúzzák amiben hisz és amibe sok időt és energiát tolt bele, ez érthető a részedről (biztos vagyok benne, h én is nehezen viselném)... viszont az első sokk után lehet hasznára válna a projekteteknek, ha ennek ellenére kielemeznéd az építő jellegű kommenteket, esetleg válaszolhatnál is az itt elhangzott értetlenkedő kérdésekre, pl:
-praktikum hiánya (sisaktároló, szélvédelem)
-presztízs termék/magas ár és a gyors elterjedés közti ellentmondás
-áramértékesítés itthoni szabályozása
-nagynevű konkurenciák termékeivel szemben miért jobb választás ez a moci

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#153) Snoop-y válasza lugoka (#36) üzenetére


Snoop-y
(PH! addikt)

Itt svajcban az elektromos bringa a divat 1000 CHF -tol a csillagos egig lehet kapni. Ha lemerul max tekered. Problem solved...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#154) feka0118 válasza jeni (#1) üzenetére


feka0118
(tag)

+1👊🏻

(#155) Barret001


Barret001
(senior tag)

Ha már betették a robogó kategóriába akkor legyen sisak tartója,minimum 200 km hatótávolság,és robogós teljesítmény. Ez így kb villantani lesz jó,annak a néhány embernek,aki ki tudja fizetni érte egy autó árát.

(#156) Polllen válasza Barret001 (#155) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

Nagyvárosi közlekedésben mihez kell a 200 km?

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#157) Magnat válasza Polllen (#156) üzenetére


Magnat
(PH! kedvence)

Én a cikket olvasva is pont azon agyaltam, h 40 és 120 km közötti hatótávval lesz 3 féle akku - felteszem akkor 40, 80 és 120km. Ilyan hatótáv mellett a mocit használók 99%-ának szinte soha nem lesz szüksége más töltőjét használni, ergo az egész töltési hercehurca kb felesleges (tekintsünk most el attól, h ez itthon egyébként sem kivihető, mármint továbbadni az áramot)

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#158) vadkörte válasza arnyekxxx (#135) üzenetére


vadkörte
(PH! addikt)

"Ha szerinted ez komolyan veszélyes akkor add vissza a jogsidat mert a közlekedés alapvető része a nálad lassabban haladók megelőzése."

Az ugye megvan, hogy max részigazságot mondasz. Mielőtt körbemagyarázod, had szögezzem le, nem szokott idegelni, ha gyök kettővel kocognak előttem. Képes vagyok Km-eket követni őket, ha nem tudok előzni. Ez miatt nem tépem a hajam.
Hogy mégis miért veszélyes a szituáció? Mert Mr. Murphy törvénykönyve alapján a sor végén mindig van egy barom, aki nem bír a talpával és neki fog állni előzni.
Akkor is, ha ez a DÖG jön vele szemben.
Az ősszel a 6-oson Pécs és Szentlőrinc között egy JohnDeer volt a konvoj felvezetője. A sor kb. Km-es, állandó szembeforgalommal. Mégis mindig volt aki bepróbálkozott az előzéssel, akkor is, ha látta, hogy nem fog beférni. Én meg halál nyugalomban kocogtam mögöttük. Kb. 5 perccel értem később Kaposvárra.
A másik sztori miatt épp alkatrészeket vadászok a kocsimhoz. Dombon felfelé kapaszkodó nyugdíjaskorú szocialista élmunkás mögül kivágott négy autó. A 4. már úgy, hogy látta, hogy jövök és nem fogunk elférni. Kb. magasról lesz***a. Én megálltam és elkerültem a frontális ütközést, a mögöttem haladó nem tudott megállni = vágathatom le a kocsim hátulját.

Egyébként meg az ország ~98% NEM Budapest! Ez már nem közvetlenül Neked szól, csak úgy a Bp. közig. határaitól tovább látni nem hajlandóknak. Van pár vidéki (nagy)város, ami viszont nem sokban marad el közlekedési morál tekintetében Bp-től... Sajnos van hová fejlődni.

(#138) DigitXT:
A KRESZ-ünk 1972-es, hiába módosítgatják, akkor is ráférne egy alapos ráncfelvarrás.

Üdv. V. Körte

(#159) RedSwallow válasza Pete55555 (#70) üzenetére


RedSwallow
(újonc)

Lehet, hogy Budapest nem elég nagy város, de elég sokat robogóztam télen/nyáron. Sőt most kerékpározok és nem szoktak elütni, ahogy több ezer sorstársam sem, szóval jobb ha visszaveszel az arcodból! Talán utazgass kicsit Nyugat-Európában, hátha megérted, hogy lehet szabályosan is közlekedni.

(#160) Barret001 válasza Polllen (#156) üzenetére


Barret001
(senior tag)

Az akku élettartamát a töltésciklus határozza meg! Minél ritkábban töltöm,annál tovább szolgál engem.
Ha majd az akku tönkre megy,az új akku árcédulája láttán,el fog menni a kedvem a megvásárlásától.
Minél több az 1 töltéssel megtehető kilóméter,annál magasabb az akku élettartama.

(#161) arnyekxxx válasza vadkörte (#158) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

Hogy mégis miért veszélyes a szituáció?

A közúti közlekedés minden pillanata veszélyes. 90-el haladni az üres egyenes úton fényes nappal száraz időben is az. Aki ezzel nem tud együtt élni az ne közlekedjen.

Egyébként meg az ország ~98% NEM Budapest!

Én is pont ezt irtam azoknak akik szerint láthatóan kizárólag a hungáriakörút meg váciút 70es szakaszai a belterületi közlekedés helyszíne.

[ Szerkesztve ]

(#162) Polllen válasza Barret001 (#160) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

De akkor miért pont 200 km? Miért nem azt írod, hogy a lehető legnagyobb?

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#163) Chaser válasza 8th (#140) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Eztseenmondtam' ( : - de en is ezt mondtam volna :) -

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#164) dabadab válasza Barret001 (#160) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"Az akku élettartamát a töltésciklus határozza meg!"

Nem.

Valójában nagyon sok faktor határozza meg, amiből a ciklusok száma csak az egyik.

DRM is theft

(#165) Tikakukac válasza Barret001 (#160) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Laptop akksiból kiindulva elég jól dokumentálva tudom kijelenteni, hogy nem :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#166) RexpecT


RexpecT
(PH! addikt)

Nekem kifejezetten tetszik a formája, az árazással kapcsolatban már én is borúlátóbb vagyok.

----------------------------------------------Heisenberg----------------------------------------------

(#167) Ribi válasza vadkörte (#158) üzenetére


Ribi
(PH! nagyúr)

Területileg 98% nem Budapest, de lakosságilag 20% és az agglomeráció miatt ez a forgalom 30%-a. Minyimum.
Nekem is van ismerősom aki sokat robogózik és ő is mondja, hogy a kis 50-es amiből kiprésel 60kmh-t, esetenként lassú és emiatt baleset veszélyes. Aki pedig agglomerációból jönne, annak biztos, hogy jó lenne egy stabil 90-et bíró motor. Bicikli meg teljesen más.

[ Szerkesztve ]

(#168) vadkörte válasza arnyekxxx (#161) üzenetére


vadkörte
(PH! addikt)

Annyira nem beszéltünk el egymás mellett. :DDD

(#167) Ribi:
Minden városnak van kissebb-nagyobb agglomerációja. Véleményem szerint aki képes agglomerációból - értsd Bp. szinten akár 10-30Km-ről, kis(sebb) város szintjén 5-15Km-ről is - robogózni, az meg is érdemli, egészségére. Ilyen felhasználásra tényleg édeskevés az 50-es csettegő. Ezek a kávédarálók városi közlekedésre alkalmasak, az agglomerációs ingázás nem városi, inkább települések közötti közlekedés. Nekem is van egy majd 50 éves Puch mopedem, de eszembe sem jutna kivinni városon kívülre, pedig annó édesapám a kis Babetta-val eljárt a Balatonra is melózni.
A robogók nem a relatíve alacsony sebességük miatt balesetveszélyesek, hanem a közlekedési kulturát még hírből sem ismerő népművészeti agyagedény (lyánykori nevén nevezve köcsög) egyéb közlekedőtől.
Mondom ezt úgy, hogy jellemzően autóval járok és bizony nap mint nap látok érdekes helyzeteket.
A helyi tömegközlekedés, pedig megyeszékhely, hááát... Érdekes, ha nem kell inkább nem használom. Kerékpárral meg csak jó időben (nem kedves bikefan-ok, a -10°C NEM jó idő... :D )
Amíg előzékenyen lehúzódtam az út szélére 10-30cm-re egyensúlyozva a hepehupás padkaszélen a bicóval, jellemzően ki akartak lapítani. Mióta ~1-1,5m-rel beljebb megyek, 3-4 alkalommal próbálkoztak az elmúlt cirka 1500Km alatt. Ebből 3x épp robogós és igencsak bunkó módon.

Üdv. V. Körte

(#169) klaczi


klaczi
(senior tag)

Kevés szó esett az üzemanyagról. Ha ez elterjedne akkor a házi töltögetésnek annyi. Egyszerűen áramlopásnak minősülne az úgynevezett "rezsicsökkentéssel" megtámogatott áram ilyen módon való használata.
A folyékony üzemanyag árában van áfa, jövedéki adó, útadó, baleseti adó és még amit kihagytam.
Tehát ezt valamilyen módon be fogják vasalni, ha elterjed. Teljesen jogosan elvégre közűti járműről van szó.

[ Szerkesztve ]

(#170) cinemazealot válasza klaczi (#169) üzenetére


cinemazealot
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Ez már a plug-in hibridek és az otthon is tölthető elektromos autók megjelenése óta ott lebeg a levegőben. Csak egy törvénymódosítás kell hozzá. De hogy ez mennyire jogos tisztességes és mennyire nem, szerintem ne latolgassuk. Lovaskocsival és bicajjal is használhatod a közutakat, mégse költesz velük olyan üzemanyagra, amiben az általad felsorolt adók bármelyike is szerepelne.

[ Szerkesztve ]

(#171) dabadab válasza klaczi (#169) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

Nem áramlopásnak, hanem jövedékiadó-csalásnak fog számítani pont mit amikor most valaki étolajat önt a dízelautójába.

DRM is theft

(#172) bot1978 válasza klaczi (#169) üzenetére


bot1978
(fanatikus tag)

Oké, akkor egy példa a mai Magyarországról:

Amikor két egymás melletti településen különböző az építményadó mértéke, sőt eleve nem is fizet ilyen adót a nyugdíjas az egyik településen, miközben a szomszédos városban mindenkinek kötelező fizetni.

Aztán beül a nyugdíjas a kocsiba és átmegy a szomszédos település vasútállomására és ott parkol le az állomáson, mert ott megáll a gyorsított vonat, kényelmes, időben autóval meg gyakorlatilag tökmindegy, melyik állomásra megy.
(Majd felszáll jegy nélkül a vonatra, mert neki ingyenes ugye.)

Így a vonatkozó településen a magas építmény adóval terhelt lakosnak nem marad szabad parkolóhely és mászhat gyalog a vonathoz, amire 20.000-ért vett bérletet. Érdekel bárkit?
Nem, sőt emiatt válnak később egyes parkolók mindenki számára fizetőssé.

(#173) klaczi válasza dabadab (#171) üzenetére


klaczi
(senior tag)

[OFF]Igen! Így korrektebb a megfogalmazás.

bot... A bejelentett lakóhelyemen a parkolóráknál is gyakorlatilag ingyen parkolhatok.

[ Szerkesztve ]

(#174) Tikakukac válasza dabadab (#171) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Ez is vicces sztori lesz. :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#175) Peter13 válasza arnyekxxx (#143) üzenetére


Peter13
(senior tag)

Én is csatlakozom azokhoz, akik szerint a 45 km-re folytott robogó az életveszély kategória. Saját tapasztalat szerint a következőket kellett elfelejtenem az útvonaltervezés során: Váci út, Hungária, Hegyalja út, a hidak túlynomó többsége, Buda emelkedősebb részei (nem nagy dolgokra gondolok, csak mondjuk a Margit körüttól felfele bármi). De jobb volt lendületből venni a felüljárók többségét is (Keleti/Nyugati Pályaudvar, Nyugati felüljáró vagy BAH csomópont pl). Pár napig használtam csak (motoros futárként dolgoztam anno, kölcsönbe kaptam a cégtől amíg a nagy gépet javították), és konkrétan halálféltem. Az út külső része sok esetben kritikán aluli, kis kerekű géppel meg egyenesen rémálom...ha nem akarok tojástáncot, beljebb megyek, de ott letolnak: nem egy, nem kettő, nem három, hanem folyamatosan, amint lehet persze megint kimegyek a szélére, ahol szintén letolnak, csak kisebb ívben. Sorry, nekem nagyon nehéz lesz megmagyarázni hogy "dehát a KRESZ szerint"...a márványlap alól meg hiába ismételgetem makacsul hogy nekem mennyire de nagyon igazam van...

Kell az a 60-70. Nem azért mert mindig és mindenhol annyival kell/lehet menni (persze hogy nem, ez ökörség), hanem hogy ahol lehet (és emiatt kell is), ott is biztonságosan tudjak haladni.

"No, I'm not immortal: I'm just not good at dying..."

(#176) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
(PH! nagyúr)

Na végre magyar fejlesztés, olvasom...
Kinézetre el is megy, de az árat majd 2 milla környékére lőtték be? Nem győzik majd a megrendeléseket legyártani!
Jah nem.
Van villanyautó a családban, a töltés nem 1 perc, van amikor több, mint 3 óra. Nyilván egy robogónál más, de a mai rohanó világban ezt is be kell tervezni...

[ Szerkesztve ]

(#177) arnyekxxx válasza Peter13 (#175) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

Budapest belterülete még mindig messze nem az ország egésze. De jót lehet vele szalmabábozni.

(#178) Pete55555 válasza arnyekxxx (#177) üzenetére


Pete55555
(PH! kedvence)

Nyugodt lehetsz, Debrecenben is kilőheted a főbb útvonalakat 45-re fojtott pöcsköszörűvel...

...Szeretem leracsniztatni...

(#179) btprg válasza Pete55555 (#178) üzenetére


btprg
(kvázi-tag)

Ez meddő vita... Olyasmi, mint amikor valaki szerint a régi Suzuki Swift-ben ülve mindenki letolja az útról mert semmibe nem nézik, meg egyébként is "papírautó", valaki meg felváltva vezet kispolszkit meg stiftet és mindkettővel jól elvan.

"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)

(#180) Pete55555 válasza btprg (#179) üzenetére


Pete55555
(PH! kedvence)

meg felváltva vezet kispolszkit meg stiftet és mindkettővel jól elvan.

Adj neki egy középkategóriás autót, egyből megváltozik a véleménye.

...Szeretem leracsniztatni...

(#181) Tikakukac válasza arnyekxxx (#177) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Most épp hazajöttem az Isten hátsó felébe. Ugyanaz, mint Pesten. Akkor lehet nem szalmabáb lesz ez, hanem inkább délibáb?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#182) dabadab válasza Pete55555 (#180) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

Én felváltva vezettem Matizt (amihez képest az 1.0-ás Swift is komoly sportkocsi :) ) meg nagydízelt.
Érdekes módon a Matizban sem akartak letolni, inkább engem akadályozott a többi tötymörgő. Nyilván voltak olyan szituációk, amikor tényleg lassú volt (pl. autópálya és emelkedő kombója), olyankor meg elengedtem a gyorsabbakat.

Persze, vannak idióták az utakon, de azok autótól független le akarnak tolni mindenkit.

DRM is theft

(#183) Aprósólyom válasza dabadab (#182) üzenetére


Aprósólyom
(őstag)

Tetszett a megfogalmazás :DDD nagyvonalúan elengedted autópályás emelkedőn a gyorsabbakat. :DD Nem inkább megelőztek? Autópályán hogy lehet feltartani mást, ha a másik 1, netán 2-3 sávban símán elhaladhatnak, és tartósan nem mehetsz a legbelső sávban legálisan, kivéve, ha azt a forgalom sűrűsége és sebessége nem indokolja...? :DDD

(#184) Aprósólyom válasza btprg (#179) üzenetére


Aprósólyom
(őstag)

Vannak ideggörcsök, nem kevesen, akik ha gyorsabban mennek vagy értékesebb autójuk van, akkor már előjogaik vannak másokhoz képest... Pfff... Persze lehet itthon ez a társadalmi norma, csak én nem akarom elfogadni... :U

(#185) dabadab válasza Aprósólyom (#183) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"nagyvonalúan elengedted autópályás emelkedőn a gyorsabbakat. :DD Nem inkább megelőztek"

Nem nagyvonalúan, hanem ez a normális, de szerintem te is ismered az idiótáknak azt a típusát, amelyik eldönti, hogy nála gyorsabban aztán nem lehet menni, akármi is van.

DRM is theft

(#186) Somatom válasza Aprósólyom (#183) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Megmondjam?
Tudod hol jár a 400Kg -os hím gorilla? Ahol akar. :)

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.