Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz hallador #30 üzenetére

    Mint irtam szamomra egyelore eleg a 8 magos Xeon, en mas reszlegen vagyok (r&d), mi foleg proof of concept-eket gyartunk, oda nem kell threadripper, amikor meg de, azt megoldja a distributed build (vagy ott hagyom estere dolgozni es kesz).
    Jatekfejlesztoket irtam. Az, hogy nem erted, es lathatoan fingod nincs, mert ilyen baromsagokat irsz valasznak, mint hogy "lehet ennél hatékonyabb pl VGA alapú renderelés", aminek zero koze van ahhoz, amit irtam, azzal nem tudok mit kezdeni. Ennel konkretabban meg akkor tudnek mondani, ha azt is leirnam, hogy konkretan melyik jatekon milyen fejlesztonek mennyit jelentett, de ezt nem fogom megtenni.
    De igazabol nem is tudom minek beszelek veled, tudom, hogy faj, ha valaki nem az "intel a kiraly, mindig is az volt, mindig is az lesz, ha szar akkor is" mantrat nyomja.

    Az meg, hogy mennyi tapasztalatom van... Tobb, mint 10 eve dolgozok C++ fejlesztokent, sokszor sok-sok millio soros kodbazisokkal. Szerintem tudom, hogy mennyit szamit a processzor ereje professzionalis felhasznalas eseten (rohadtul nem mindegy, hogy egy forditas 8 ora vagy 30-45 perc - ez volt konkretan a 8 magos xeon es a 64 magos TR aranya), es nem mondok olyan baromsagokat, hogy egy 4000 dollaros CPU annyira draga, hogy nem veszik meg, mert tudom, hogy ahol tenyleg szukseg van ra, ott az arat ket het alatt visszatermeli, ahol meg nincs, oda meg minek venne barki. De lathatoan van ra szukseg, annyira, hogy gyakorlatilag a gyarbol azonnal fel van vasarolva ez a szerinted senkit nem erdeklo termek, amit meg senki nem is latott eloben.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák