Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    Köszönjük a tesztet, Hard mode végigjátszást követően nagyon hasonlóak voltak az élményeim.

    Amit még hozzátennék a saját pro-kontra listámhoz:
    + A történetben és a játéktér nagyságában eszközölt kiegészítések, változtatások nagy része
    + Zenei aláfestés
    + Eckhart Elite, avagy végre valaki gondolt arra, hogy kellene egy Bugatti Type 57SC Atlantic jellegű gépjármű a játékba

    - Bugok, azért akadt itt néhány kínos darab: sikeres küldetés után meghaltam kétszer a cutscene után instant, majd a harmadik enter, skip cutscene próbálkozást követően hirtelen ment tovább normálisan a játék. Égből aláhulló és oda kilövő rendőrautók, ghosting a háttérben haladó járműveknél bizonyos country side részeken, fény-árnyék motor néha megvadul épületekben és bizonyos helyszíneken közel vaksötét vagy nukleáris csapás világos hangulatot generálva, a LOD rendszer hajlamos alábecsülni a kirajzolni kívánt objektumokat, szilárd objektumokon átszaladó NPC-k.
    - Történetbeli változtatások (Visiting rich people, You lucky bastard)
    - Néhány apróbb játékmechanikai változtatás (az autófeltörés mechnika 1 gombra butítva, hiányzó animáció és interakció a benzinkutas újratöltéseknél, a játék járműarzenáljának bővülése rosszul van elosztva az eredetihez képest, néhány fontos autó ténylegesen csak az utolsó küldetés környékére tűnik fel a városban, Lucas Bertone mellékküldetés rendszere szintén lebutítva)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák