Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz LordX #22 üzenetére

    Én nem tudom, hogy honnan veszed, hogy a Flash GPU gyorsított, mert én még nem láttam olyat. Asszony gépén (Core i3-2XXXX + HD6750) akármelyik Firefox oldal, amin ugyanaz a trágya Adobe Flash fut, mint az összes többin, 25-50%-on pörög a CPU a tetű sok banner miatt. Ennyi erőforrással PixelToaster-ben rajzoltam 800*600-ban CPU-val. Ami Flashes játékokkal játszottam én eddig (GemCraft, Bloon Tower Defense és társai) azok is mind CPU limitesek, méghozzá elég korán azok lesznek. Nem tudom elképzelni, hogy egy 1000-2000 ágenst futtató tower defense játék CPU limites tud lenni a saját Core i7-es gépemen, ha nem CPU-ból tolná skalárban a rajzolást. Arról meg, hogy milyen gyakran omlik össze, arról meg ne is beszléjünk.

    Az olyan játékokat, mint a GemCraft és a BTD is rég WebCL és WebGL-lel kéne írni, mert 2000+ collision detectiont már rég nem a CPU-n kéne tolni. Ugyan a webes felületét nem ismerem ezeknek (WebGL-t már láttam), de annyira nem lehet halálos, hogy ne lehessen megírni benne egy ilyen szintű játékot.)

Új hozzászólás Aktív témák