Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • julius666

    addikt

    A felfedezetlen internetre mutatott rá Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank és Heal Edina, a Google Magyarország képviselője. Közös akciójukat „Neten a cégem” fantázianévvel azért indították el, mert felméréseik szerint a magyar kisvállalkozások 57%-a egyáltalán nem található meg a neten, sőt 45%-uk még akkor sem indítana online jelenlétet, ha az ingyen lenne.

    Nevetséges. Szerintem nyugodtan kijelenthetjük, amelyik céget nem lehet megtalálni neten, az nem létezik.
    Nem értem ezt, fillérekből össze lehet dobatni egy statikus, elérhetőségeket és leírást tartalmazó oldalt manapság, fillérekből megvan a tárhely. Picit többért de még mindig zsebpénzért már a fejlesztő valami sablonmotorral összedob valami dinamikus cuccot is, ahol már frissülő árajánlatokat is kitehet baromi egyszerűen az ügyfél.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés