Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz julius666 #29 üzenetére
Ezzel egyetértek, de ahogy írtad is, sokszor lehet, hogy nem az ő hibájuk, hanem cégen belül rossz a kommunikáció, tájékoztatás, és ha akarna sem tudna segíteni. Ez persze nem mentség a bunkóság ellen, de azért az sem felejtendő, hogy ők is emberek, egész nap a (talán túlnyomóan) hülye ügyfélnek kell magyarázni, azért nem épp pihentető.
Én UPC ügyfélszolgálattal beszéltem többször, velük elég pozitív tapasztalataim vannak.
Most amúgy mobilarénán van erről egy cikk, egész jó, érdemes lehet elolvasni.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések