- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Microsoft Excel topic
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
válasz Busterftw #26 üzenetére
Tehát ha veszel egy pl. Dell lapost, amiben Intel proci van, akkor processzor hiba esetén az intelhez kerül vissza és nem a Dell-hez? Ki vállalja a garanciát? Nálam ilyen esetben a Dell-nek kellene. Az hogy a háttérben ők ezt lebokszolják az intellel az már nem rám tartozik. Ugyanez megy AMD-nél is. Milyen supportról beszélünk itt? Nem az Intel és nem az AMD rakja össze a laptopokat.
Ha pedig driver oldalon várnak a gyártók komolyabb támogatást akkor azt tessék a chip gyártó felé foganatosítani. Előbb meg kell jelennie az igénynek, amire lehet támogatást felállítani, nem pedig fordítva. Kissé mintha rosszul akarnánk megülni azt a lovat...A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.