Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor7th
addikt
"Emellett a Remote Tower számos további fejlesztési lehetőséget és előnyt is magában rejt"'
Igen, mindig csak az előnyök vannak megemlítve. Az hogy ez veszélyes is lehet mert távoli támadásra ad lehetőséget... arról egy szó se esik.
Pedig zajlik az élet ezen a fronton is:
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
és igen, a világon és elsőként és fúúúúú!
a diehard2-ben meg már azt is kitalálták, hogy hogyan tegyék tönkre... le vagytok maradva pár évtizeddel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
gabor7th
addikt
Attól még lehet man in the middle támadás, de én abban se lennék biztos, hogy helyi hálózaton működik, volt már pár meglepi mikor azt hitte mindenki bizonyos rendszerekről, hogy biztos saját hálózatot használ, aztán kiderült, hogy nem; sőt azt írják a cikkben, hogy több repülőtér irányítása is megoldható vele egy központból és van egy olyan érzésem, hogy kispórolják inkább a saját hálózat építését.
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
cukkermukker
csendes tag
A lényegi újdonság a rendszerben az nagyjából a kamerakép és kiegészítő információk közvetítése, a gépekkel történő kommunikáció és az irányító szoftver konzisztenciája pont annyira sérülékeny vagy sem mint eddig.
Továbbá a saját / nem saját hálózat kérdés sem fekete vagy fehér, attól még hogy a rendszer valamely pontja tegyük fel, hogy kapcsolódik az internetre valamilyen módon, attól még a kamerarendszer ugyanúgy lehet zárt láncú, maga a hálózat zónákra osztva, akár fizikailag is, stb... -
válasz cukkermukker #5 üzenetére
A Ferihegyi repteret a határőrség felfegyverzett határőrei védik. Szemben azzal a dróttal, ami kijön a telephelyről, ott bent meg lehet oldani, hogy senki ne babrálja, kint meg nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Alteran-IT
őstag
Nagyon érdekes, hogy a hátrányokról nem beszélnek, pedig szerintem abból több van, mint előnyből.
Ugyan ha belső hálózatot is használnak a repülőtér és a távoli vezérlő állomás között és nem történhet mondjuk hacker támadás, abban a távközlési közegben akkor is valamilyen kár keletkezhet (elvágják a vezetéket, tönkremegy az egyik mikrohullámú eszköz, ha szolgáltatón keresztül megy, akkor bedöglik a modem, router stb.), melynek az eredménye a szolgáltatás kiesés és mivel nincsenek közvetlen közel, hogy az ablakon is ki tudjanak nézni, ha nincs kép a monitoron, ezért akár elég súlyos következményekkel járhat egy ilyen kimaradás.
Persze ahogy a távközlési hálózattal, úgy a szoftverrel is lehetnek problémák és mivel mindkét oldalon megnőnek az energiával és IT infrastruktúra segítségével üzemelő eszközök, megnőnek a további hibatényezők is, pl. mi van, ha elmegy az áram hosszabb időre, bedöglik egy belső hálózati elem, vagy éppen az egyik nincs megfelelően szünetmentesítve stb., szóval kíváncsi lennék, az ilyen esetekre fel vannak-e készülve és ha igen, akkor hogy.
Egyébként biztos jó, meg lehet örülni kellene ennek a "fejlesztésnek", de szerintem egy ilyen rendszer üzemeltetésére ez az ország egyáltalán nincs megfelelően felkészülve. -
gabor7th
addikt
válasz Alteran-IT #13 üzenetére
Igen, ráadásul egy központból akarják többet is irányítani és ezzel a tudattal, hogy lehetnek ilyen problémák, míg állítólag a világ legstresszesebb melója már eleve a repülő forgalmi irányító.
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu