Új hozzászólás Aktív témák

  • tzsiga

    csendes tag

    válasz tzsiga #302 üzenetére

    Bocs, de ha már előkerült a "ppt"...

    És a korábbiakban még elő sem kerültek olyan dolgok, hogy a dia tartalmát hangsúlyosság szempontjából hogy rendeztem, mi a szerepe a háttérnek, a vázlatnak, stb, előadás közben hova nézek, mikor kell/szabad a kivetített képre nézni, mikor kell mutatni a kivetített képen valamit, hogy nem csak a ppt létezik, hanem az csak egy a szemléltető eszközök közül.

    Aztán létezik még a prezi.com is, amin teljesen más alapon kell építkezni. Nem ugyanarra, nem ugyanúgy alkalmas. (És itt nem a technikai vonatkozásokra gondolok.)

    Ezeket ha középiskolában nem tanulja meg valaki, akkor a később látott jó/rossz minták alapján fogja jól/rosszul - többnyire saját kárán, vagy azon se - megtanulni.

    Szóval ehhez és más hasonló dolgokhoz kell az óraszám, ehhez, és más hasonlókhoz kell az informatikatanár. Lehet, hogy a diákok az ilyenek tanítása közben hülyének nézik, de ha nem tanulja meg valaki, lehet, hogy a végén mégsem a tanár marad az. (Ez utóbbi kicsit erős kifejezés, de remélem érthető.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák