Hozzászólok Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    Hát nem tudom
    Szerintem olcsóbb fenntartani egy vagy két embert aki kocsival járja a vidéket mint a nagy szervizeket amik most vannak (Experience Store-nak nevezik őket de én még embert nem láttam ott vásárolni, csak szerviz dolgot intéznek meg nézelődnek)
    Igen nekem a S2-őn kétszer cseréltek kijelzőt, az első az egyértelműen be volt égve, az utolsó szervizt őszintén bevallva azért kértem mert lejár a két év és jobbnak láttam megint cseréltetni, és ahogy írtam meg is csinálta a srác és még többet is tett

    Bár a mostani telefonoknál már nem is igen lenne megoldható hogy helyszínen szedje szét

    De az hogy beszüntették a futáros elszállítást az csak sóherség volt részükről
    "Kisebb" márkák is megtudják ezt oldani, Brother megtudja oldani(sőt a szerelő hív szerelés közben ha kell)

    Már múlt nyáron se A70-et vettem volna ha lett volna 100e Ft alatt oled kijelzős telefon, magyar garanciával

    A71 meg kizárt hogy vennék 160e Ft magasságában akkor már inkább OnePlus

    Én nehezen váltok márkát meg telefont is de ha lépek akkor nem kis időre
    S2-őt 44hónapig használtam, három és fél évig, majd
    A5(2016) 31hónapig volt meg és nem azért cseréltem mert elromlott hanem mert vágytam egy újra
    A70 2019 július eleje

    Na meg a garancia hosszabbítást is törölték, szerintem azért mert rájöttek hogy nem gyártanak olyan tartós termékeket hogy kibírják akár a 3évet (telefonra csak +1évet lehetett venni)
    Tv esetén meg a 4évet, mert ott +2évet lehetett, én még vettem a tv-re +2évet, és milyen jól tettem
    Három és fél évesen cserélni kellet a tápját meg a kijelzőjét

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A70 / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hozzászólok Aktív témák