- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Windows 11
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Aliexpress tapasztalatok
- Rendszergazda topic
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Linux kezdőknek
- Shein, Temu: az EU-ban is megőrülnek ezekért
- eBay
- Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz #16820480 #45 üzenetére
Írtam, hogy ha beszámolunk mindent, akkor hatékonyságban szerintem ugyanott vagyunk, pedig az egyik EV platform, a másik meg nem. Tudom, hogy a két autó különböző, de arányaiban kb. annyival nő a fogyasztás. Pl. a dedikált platform - os Volvo - k viszont kimagaslóan sokat fogyasztanak, kategóriatársaikhoz viszonyítva. Ezért szerintem a hajtáslánc a lényeges a hatékonyság szempontjából. Az elhelyezést is meg lehet oldani, ha gondolnak mindenre (Ioniq tipikusan ilyen), akkor nincs hátrányban a dedikálthoz képest.
"Bolygóvédelem létezik, nézd csak meg az aeroszolok visszaszorítását, vagy a NOx és SOx (részleges) visszaszorítását." Miért védenék ezek a bolygót és hogyan? (nem nézted meg a linkem, akkor értenéd mi a különbség)
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független 2026. 01.18. Telekom garancia akku 100%
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/
- ASUS TUF A17 - 17" FHD IPS, R7-4800H, RTX 3050-4, 16 DD4 / 512 NVMe, FÉM HÁZ +számla és garancia