- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Windows 11
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz janeszgol #38 üzenetére
Nekem meg az az igényem, hogy ne legyenek hangos és büdös autók a környezetemben az utakon. Az meg nem úgy néz ki, hogy valakit megdobsz sok pénzzel, és hirtelen megold bármilyen problémát.
Füleske: A két Ioniq közt a hatalmas különbség a súly és design (hogy az 5 szögletesebb, magasabb építésű és ezért a légellenállása is rosszabb).
A dedikált platform szerintem nem csak ennyit számít, sokkal könnyebb elhelyezni egy akkut vagy az elektromos motorokat, ha eleve úgy tervezik, hogy ezek legyenek benne, ne pedig a belsőégésű motor, váltó, benzintank, stb.
Városban az autózás nagy része teljesen jól kiváltható tömegközlekedéssel (főleg belvárosban), és még gyorsabb is, mint dugóban araszolni meg parkolót keresgélni. Szerintem az 50km oda és 50 vissza az rövid táv, nem is jelent azért egy normális EV-nek gondot, de egy Mini-e például nem biztos, hogy télen is meg tudná csinálni, vagy épphogy, egy Kona 39 pedig simán. Nincs igényem 60+kWh akkura, feleslegesen nagy és nehéz a mindennapokra, egy jól megtervezett 35-40kWh bőven jó lenne, csak még ezek is drágák, szóval arra várok, hogy lejjebb menjen az áruk.
Bolygóvédelem létezik, nézd csak meg az aeroszolok visszaszorítását, vagy a NOx és SOx (részleges) visszaszorítását.