Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz imibogyo #23 üzenetére

    Én itt arra utaltam, hogy úgy általában túl kevés hangsúlyt kap a tömegközlekedés a személyautók mellett... és ide tartozhatnak a fejlesztések is. A hering effektus is olyan, hogy pont amiatt aztán csomóan inkább nem használják. Valami nagyon el van baltázva ebben a világban, mert kizárt, hogy nem-hering üzemmódban is ne lenne jóval olcsóbb mint a saját autó. Egyszerűen a gazdag országokban kultúrája van a saját autónak, meg annak a kis plusz kényelemnek, amit az jelent. Főleg pl. az USA-ban.

    "Ami csak egyszer hibásodjon meg az életben (vagy vicces kedvű terrorista crackerek feltörik és mondjuk kicserélik a 0% és 100% gázállás parancsot, és kikapcsolják a sebesség figyelő algoritmust)"

    Nagy kihívás egy ilyet üzembiztosra megcsinálni, de egyébként ha az autók önjáróak, akkor balesetveszélyes manővereket nem csinálnak amiatt, mert a központ épp bekrepált. Én úgy gondoltam ezt, hogy a központ szerepe olyasmi, mint taxizásnál diszpécseré, azaz megmondja hol vegyél fel utast, meg melyik útvonalat válaszd. Persze az is durva, ha beragad az egész közlekedés valami hiba miatt, de azért az nem ugyan az, mintha balesetek lennének.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák