Új hozzászólás Aktív témák

  • Migráns

    csendes tag

    Ez igen jó hír.....főleg annak a néhány száz vevőnek,akiknek garancia-érvényesítés problémája van ezzel a céggel,amely köztudottan a legmocskosabb e téren a magyarországi piacon.Így már sokkal kockázatosabb lesz folytatniuk az eddigi gyakorlatukat.....az elérhetetlen,és (vagy) semmitmondó ügyfélszolgálattal,a csak elvétve érkező futárokkal,a Romániába kiszállított,és a "Nem tapasztalt hiba"minősítéssel akár többször is visszaküldött roncsokkal,a kamu ár- és terméklistákkal....Javaslom a céget üzemeltető román barátainknak,hogy legalábbis az első időkben komoly biztonsági intézkedéseket foganatosítsanak az üzletben,mert valószínűleg jó pár becsapott,semmibe vett,meghazudtolt,idegileg meggyötört vevő fogja a pultra vágni azt a sok-sok szemetet,amit az EMAG áldásos tevékenysége révén magukénak mondhatnak.Dell monitor hibátlan az EMAG szerint...

    Ezt a monitort 2016. májusa óta próbáljuk gariztatni e dicső cégnél!Két hónapig működött hibátlanul,majd előjött a máig is tartó hiba : 1 -2 percenként újraindul.

    Háromszor küldtük vissza,állítólag a romániai szervizbe került...

    Háromszor küldték vissza "Nem tapasztalt hiba" minősítéssel...

    Második visszaküldésnél már román nyelvű levelet is mellékeltünk..(Ők is azt küldtek a visszaküldésnél)

    Harmadik elküldésnél a román levél mellé már megcsináltuk a fenti videót is.....Visszaküldték.

    Negyedikre.....mit ad Isten........ELFOGADTÁK a reklamációt (ígértek egy csere-monitort).

    Ez volt két hónapja......azóta is hozzák.....

    Persze,mit idegeskedek annyira......csak másfél éve megy a huzavona :W

    WELCOME IN HUNGARY,DEAR EMAG !!! :((

Új hozzászólás Aktív témák