Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz M@trixfan #4 üzenetére

    Játszottál a Killing Floor 2-vel?Folyadék(vér és sav) fizika baromi látványos.Látszik hogy apró Particle darabokon keresztül van szimulálva a folyadék,de igy is messze látványosabb mint bármi más.És ahogy fröccsen a cucc,az teljesen olyan mintha valódi folyadék lenne.Egy-két szituáció van ahol látszik a részecske alapú működési elv,de ott se gáz különösebben.
    Magam részéről kezet csókolnék ha a játékoknak csak a felébe bekerülne olyan minőségű Particle,Rigid Body,Soft Body és Fluid fizika mint ami az Nidia PhysX supported játékokba van(kevés van).
    Fallout 4-es PhysX összehasonlitó vidi.
    Másik!
    Ég és föld a különbség, maradjuk annyiba.
    Ebből a cikkből sajnos az jön le hogy a gaming szegmensbe parkoló pályára állították PhysX-et, inkább a tudományos szimulációkat célozzák vele(helyette gyűt a Raytracing-pusholása).
    Csak remélni tudom hogy AMD féle FEMFX hasonló minőséget képvisel.
    Az is érdekes kérdés miért csak a VGA gyártók foglalkoznak a fizikával érdemben,mikor a fejlesztők is írhatnának GPU alapu fizika motort.Ez olyan mintha a jelenlegi CPU-s fizikai motorokat csak az Intel fejlesztené.Valóságba szerencsére nem így van:Havokon kivűl van jó néhény fizikai motor,Pl GTA 5,Red Dead 2 nem havokot használ, Nvidiának PhysX-nek is van Only CPU-s része,elég sok játék használja, Pl X-Morph Defense, részletesen rombolható környezet,ráadásul játékmechanikai funkciót is betölt(el lehet torlaszolni az utakat).
    Sajna ő is egyedi alkotás, nem tudok más játékról ami akárcsak megközelítené.

    #6 Pokmky: Igazat szólták, Szívemből szóltál. +1:)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák