Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #12 üzenetére

    Mert így csak egy pipeline-ra kell tesztelni ebből a szempontból a játékot, ugyanis mindegy, hogy milyen minőségben számol, a végül kiírt adattípus ugyanaz marad. Igen a konvertálás is teljesítménybüntetéssel jár, de nem jelentőssel.
    Erre amúgy van megoldás, nem kötelező így csinálni, de kb. ott megbukik a buli, hogy a szükségesnél több esetben kellene külön kódutat kezelni, ez pedig nem valami kellemes a karbantartás szempontjából.
    Az AMD erre nem ír elő semmit. A fejlesztők szabadon eldönthetik, hogy miképp kezelik a packing implementálását. Egyébként eleve már az RPM beépítése nem valami kellemes, mert sok külön kódot eredményez, tehát logikus a fejlesztők részéről kompromisszumokat kötni. Ezen a szabvány segítene, de kb. hozzá se nyúlnak, eddig mindenki az AMD saját megoldását implementálta, ami ugye nem valami nagy ötlet a többi hardver szemszögéből, persze DX11-re nincs más megoldás, de a DX12 és a Vulkan már kínál szabványos opciót. A DX12-es az októberi Windows 10 óta működik, a Vulkan megoldása OS-től független.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák