Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    ezeknek se a szomszédja hülye...
    nem munkakeresési támogatást kell adni, mert az egy üres kamu duma, hanem munkahelyet.
    amelyik cégnek ekkora az árbevétele meg az ebitdája, az miért akar pont most 3 milliárdot megspórolni? Mi az, hogy termékfejlesztés, leül három saleses és megdumálják, hogy az adatbáziskezelőben fel kell venni két új csomagot és ennyi lesz az áruk? Mi kerül 3 milliárdba egy távközlési tarifacsomag fejlesztésén? Új irodaházat meg kellett építeni idióta skandináv agymenés alapján?

    emberbaráti munkahely, ...

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • ]Phobos[

    senior tag

    És felhasználó barát szolgáltató. A hányinger fog el, ha szóba kerülnek. Magentát sem szeretem, de eddig korrektebbek.

    Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!

  • Brutális eb

    addikt

    A dolgozókat részben sajnálom a céget nem.
    A 2008 "korlátlan net" akció óta undorodom tőlük.
    "Felejtsd el a gigabájt korlátokat..."
    A pannit felejtettem el egy életre.

    LTE mi?
    LopóTelhetetlenEmberetelen brigád.

    [ Szerkesztve ]

    Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.

  • Apollyon

    Korrektor

    Én meg a pirosakat utáltam meg. Pannontól mentem át vodához még 2003-ban, 6 évig voltam ott mert hogy jobb volt, mármint olcsóbb feltöltőkártyás előfizu, de a 6 év alatt kb 1-2szer hívtak csak fel hogy mivel hűséges izé vagyok kiszúrják a szemem egy (nem is) olyan kedvezményes havidíjas előfizuval. Meg az sms hirdetések, na attól lettem ki, de akkor már mindegy volt és visszamentem pannonhoz.

    Sokkal jobb, több a térerő, ergo tovább bírja az aksi, és itt tényleg van kedvezményes előfizu, a dízsúsz, de ez csak nekem 26 éven alulinak van ;P

    A magenta meg a legbénább az összes közül, igazi "trendi" szolgáltató, a három közül még a pannon ami még úgy jobb.

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • deathtania

    senior tag

    eredetileg magentafonos voltam, de amikor a percíjam 33HUF volt meguntam a történetet, és most átmentem a Pannonhoz. Eddigi legjobb szolgáltatóm: havonta 3500HUFot telefonálok el, aztán a tel meg közben a fejemen van, sokszor többször, mint kellene :P én megszerettem a kék-phone-t. pirosfonos még nem voltam, de azért, mert nem tudtak sose jobb tarifacsomagot ajánlani annál, mint ami éppen volt (pedig vagy 4x voltam náluk).

    amúgy ezt a 3milliárdot nem értem. ha lenne 200 "felesleges" alkalmazottam, akkor átcsoportosítanám őket valami más terület fejlesztő részlegére, nem elküldeném, hogy kamu pénzeket spóroljak.... :U

    [ Szerkesztve ]

  • Gonosz15

    aktív tag

    Alapból magentás vagyok, de nemrég kellett egy djucie sim kari is, mert a barátnőm is pannonos. Reload díjcsomag, 20 Ft/perc. E mellé kértem egy 5. perc után 0 Ft szolgáltatást. Így még mindig olcsóbban jövök ki havi szinten, minthogy a t-mobos simemet kell töltenem, hetente 2500-al, otp-n keresztül.

    A t-mobilenál a t-percek egy elég pozitív szolgáltatás. A pannonál ameg a djuice ami jó hálózaton belül, meg amellé egy 5. perc után 0 Ft. A vodát nem vágom, sose voltam vodás.

    "Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."

  • Macilaci457

    őstag

    amúgy ezt a 3milliárdot nem értem...

    Nem tanultál még a hazai ügyvitelekből? Valakinek éppen kellene az a 3 milliárd valamire...
    Pl. összeült a vezetőség, és előhúzták a télapónak szánt leveleket. Egy új villa, porsche, jacht...

  • LaMotta

    aktív tag

    Az a vicc az ilyenben, hogy persze, rövid távon megtakarítás lesz.. De amikor beindul az élet, ami nem sokára lesz, vehetnek fel tapasztalatlanokat, mert az elküldöttek nagy részének nem lesz olyan sok kedve visszamenni, véleményem szerint.
    Becsülöm és tisztelem azokat a cégeket, akik nem emberek elküldésével jönnek, hanem azt mondják, hogy "Volt eddig elég profitunk ahhoz, hogy kihúzzuk pár hónapig kevesebb bevétellel is, majd a fellendülésénél a megbecsült dolgozóink további lendületes munkával segítik társaságunk előrehaladását.". És az ilyen cégek fognak elhaladni a kirúgósok mellett, és ezektől is fogok vásárolni.

  • ntomka

    veterán

    Mert a másik két csodaszolgáltató még sosem csinált létszám leépítést? :F

    ツ Headphones on - World off

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    de most is van egy halom profitjuk... ha nem takarítják meg a 3 milliárdot, akkor lesz vagy 40 milliárd a profitjuk, ha megtakarítják, akkor 43. (most saccoltam, nem számoltam ki pontosan).

    nem az a helyzet, hogy minuszos mérleget pluszosba fordítana a leépítés, hanem az, hogy egy elég nagy harácsot még nagyobb haráccsá tesz.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • ALI_G

    veterán

    Ez úton is elnézést kérek attól a 250 embertől akinek hozzájárultam az elbocsájtásához.

    Havonta kb. 10 óra kimenő hívások van és 3000 Ft-ot fizetek átlagban :)

  • Polllen

    nagyúr

    Nézd, nem tudom, mennyi a profitjuk, de ugye minden nem nonprofit cég célja a profitszerzés. Sajnálom csori dolgozókat, de benne van a pakliban. Bármikor az utcára tehetnek engem is, meg téged is(ha már dolgozol). Egyébként az árbevételük szép info, de semmit sem árul el rentabilitásukról...Viszont gondolhatod, attól hogy az eredményesség csökkent 6-7 %-kal, a költségek még nem feltétlenül...Ők is a ktsg csökkentés legegyszerűbb és gyorsabb módját választották.

    Az, hogy még kicsit támogatják az elbocsájtottakat, (vagy esetleg az, hogy plusz egy hónappal korábban szólnak nekik - mert nagyobb leépítésnél illik), valakinek óriási segítség lehet. Szóval ha tényleg van munkakeresési támogatás már az átlagnál szimpatikusabban csinálják. A legtöbb helyen végigdolgoztatják veled a napot és a végén szólnak, hogy köszönjük, holnaptól nem kell jönni.

    Persze ettől még fos, hogy elbocsájtanak ennyi embert, meg lehet utálni a pannon-t, csak ugye a feltett költői kérdéseidnek nem sok köze van a dologhoz. :U

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    "Nézd, nem tudom, mennyi a profitjuk,": benne volt a hírben az ebitdájuk. Ami nem profit, de 73 milliárd körüli ebidtából annyit biztosan le lehet vonni, hogy sem nem éheznek, sem nem veszteségesek.

    A problémám az, hogyha egy cég kőkemény mocskos kapitalistát játszik 20 évig, és hirtelen kihajít az utcára, azt jobban el tudom fogadni, mintha mindenféle családbarát meg dolgozóbarát meg egyéb szerepekben tetszeleg, majd az első fuvallatra kiderül, hogy ez csak álca, ugyanolyan mocskos kőkemény kapitalista. Mert ebből az derül ki, hogy sok évig marketinghazugságokat hallottunk a cég imidzsről (mondjuk nekem nem újdonság, előttem már rég leszerepeltek).

    "vagy esetleg az, hogy plusz egy hónappal korábban szólnak nekik - mert nagyobb leépítésnél illik": itt nincs szó illemtanról, a munka törvénykönyve meghatároz olyan kategóriát, hogy csoportos leépítés. [link] A csoportos leépítés irgalmatlan kemény szabályokat fogalmaz meg a leépítés menetrendjéről, ha azt nem tartja meg a vállalat, akkor a leépítés semmis. Nem jópofiznak, kénytelenek megfelelni a törvénynek.

    Egyébként nem utálom a pannont, hanem nevetségesnek tartom őket. Ennyi. Azt az elbocsátott 250 embert meg sajnálom, mert marketing hírt csináltak belőlük, ők meg szívóágon vannak.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • Polllen

    nagyúr

    Végül is szíved joga naivnak lenni. Attól, hogy egy cég PR részlege azt mondja családbarát, ha arra kerül a sor, ki fognak b@szni...egyik cég és ha egyszer cégvezető leszel te sem, fogsz másképpen dönteni, ha jelentősen csökken az eredményességed. Szóval nem szemetebb, mint mások.

    ps.: még egy lehetőséged lenne...lemondasz és majd más fogja kidobni az embereket.

    Az EBIDTA-val az a baj, hogy adott cég úgy számolja ahogy neki tetszik. Valahol persze az adózás és amortizáció előtti tiszta bevételnek tekintik, de itt a vezetők a 6%-t nézték, nem az összeget.

    Amúgy mint írtam, sajnálom a bandát, az előző munkahelyemen a társaság felét dobták ki... :(

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • Bikerider

    aktív tag

    Szerintem a Pannonnál még olcsóbban is megúszhatnátok a barátnőddel.

    Barátnőmnek és nekem Családi csomag előfizetésünk van, fejenként havi 930Ft, de egymással korlátlanul beszélünk bármikor.

    Én előfizetéses vagyok a legkisebb előfizetésben Pannon 35, 1295Ft/hó, amiben lebeszélhető 35 perc, persze a családi csomagon kívül (egyikünknek előfizetésesnek kell lennie)

    B.nőm kártyás, tehát neki csak a 930/hó-t kell fizetnie

    Tehát összesen: (1295+930)+930=3155Ft/hó és teljesen korlátlanul beszélünk egymással,ami ha jól tudom a legolcsóbb Ma.o-n(de ebből az 1295-öt le is beszélhetem)

    De akár 4-en(talán többen is) beszélhetnek egymás között ingyen,de egy számlásnak kell köztük lennie, ami lehet a legkisebb előfizetés is.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    Nem én vagyok naiv, ők a hazudósok.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • Tim82

    nagyúr

    Nem gondoljátok, hogy nem kicsit abszurd és valamelyest érzéketlen dolog egy leépítésről szóló hír topikjában - ami azért 250 embert és a családjukat, a napi megélhetésüket, a jövőjüket érinti - arról csevegni, hogy melyik tarifa és díjcsomag a legkedvezőbb annál a cégnél, amelyik éppen lapátra teszi őket?

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Bikerider

    aktív tag

    Ha engem elbocsátanak akkoris fog valaki itt miattam sírni? NEM

    Akkor azt hiszem, ezzel csak segítettem annak aki ezt nem tudta.

    Nem újdonság, ha tömeges elbocsátást lát az ember. Sajnálom őket, de attól még nem változik semmi.

  • Tim82

    nagyúr

    Gratulálok a hozzáálláshoz. :R Nyilván ezt a segítséget nem valamelyik erről szóló topikban kellett megadnod (van pár a Mobilarénán, a legtöbb ember egyébként odamegy, ha a legjobb tarifával kapcsolatban tájékozódni akar), hanem az elbocsátásról szóló topikban. Ehhez nem is érdemes hozzáfűznöm már semmit. :U

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • WonderCSabo

    félisten

    Mi a franc az a fenntartható fejlődés?

    - Tommy was weak. Tommy was stupid. Tommy is dead. - I'd drink to that.

  • Bikerider

    aktív tag

    Ha jól olvasom akkor te sem a témához szóltál hozzá,hanem nekem írogatsz.?!

    Amúgy mivel itt van az a hozzászólás, amire válaszoltam,ezért hiába írnám egy másik fórumba/topicba, mert akkor nem olvasná.

    És ez nem hozzáállás kérdése, de attól hogy ide írtam ezt a szolgáltatást, lehet hogy többen mennének a Pannonhoz ez miatt, és így még segítek is talán rajtuk.

    És ha rendesen elolvasod, akkor látod, hogy nem azt írtam hogy a tömeges elbocsátás jó, hanem azt hogy ez ellen úgysem tudok tenni semmit.

  • Tim82

    nagyúr

    Komolyan úgy gondolod, hogy azzal, hogy reklámozod az elbocsátó cég remek szolgáltatásait, segítesz azokon, akiket elbocsát? Ettől nem fogja őket visszavenni... Atyaég. :C

    S ha esetleg nem tűnt volna fel, nem az off-jellegű hozzászólásokat kritizálom. Hanem azt, hogy egy elbocsátásról szóló hírnél, ahol nyilvánvalóan a Pannon a hunyó, orrba-szájba dicséred az adott cég remek szolgáltatásait (ami nyilván valakinek tökéletesen megfelel, valakinek nem, de ez nem az a hely és nem azért, mert off, hanem azért, mert ízléstelen itt ezt tenni). Amikor pedig ezt szóváteszem, akkor talán nem azzal kéne takarózni, hogy ha Téged kirúgnak, senki sem fog Veled együttérezni. (De igen, de ez akkor lesz aktuális, ha kirúgnak, előre nem fog senki sem sajnálkozni még meg sem történt szomorú sorsodon.)

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • ntomka

    veterán

    [link]

    Szokj hozzá, hogy egyre többet fogod hallani a klímaváltozás, a nyersanyagok-, erőforrások kimerülése, a vízkészletek fogyása miatt, stb...

    Szerk.: bár igaz, hogy eredetileg a környezetvédelemhez kapcsolódó fogalom, de manapság a jól hangzó volta miatt gazdasági folyamatok megnevezéséhez is használják, ami nem korrekt dolog szerintem. :F

    [ Szerkesztve ]

    ツ Headphones on - World off

  • Bikerider

    aktív tag

    Komolyan úgy gondolod, hogy azzal, hogy reklámozod az elbocsátó cég remek szolgáltatásait, segítesz azokon, akiket elbocsát? Ettől nem fogja őket visszavenni...

    Viszont lehet hogy többet nem bocsát el!!!

    a Pannon a hunyó, orrba-szájba dicséred az adott cég remek szolgáltatásait

    A pannona hunyó-mert csökkenti a ráfordításokat, hogy a többi dolgozót megtarthassa?-vagy ne bocsásson el senkit simán menjen csődbe vagy tönkre??

    Orrba szájba dícsérem- mert egyetlen szolgáltatását megemlítettem

    Hát Grat. az elvakultságodnak! :F

    [ Szerkesztve ]

  • Tim82

    nagyúr

    Viszont lehet hogy többet nem bocsát el!!!

    Azt tudtam, hogy empátiából deficites vagy... de politikailag korrekten fogok fogalmazni: csoda, hogy ekkora naivitással még életben vagy.

    mert csökkenti a ráfordításokat, hogy a többi dolgozót megtarthassa?-vagy ne bocsásson el senkit simán menjen csődbe vagy tönkre??

    Úgy tűnik, veled ellentétben én tényleg elolvastam a topikot, ahol bambano azt fejtegette, hogy a Pannon nem azért bocsátja el a dolgozókat, mert valóban rászorul az ilyesfajta költséghatékonyságra. Ez egyszerűen kamu duma. De ugyanezen a címen telepítette át a Vodafone Miskolcra a telefonos ügyfélszolgálatát. Ne aggódj, egyik cég sem készült és készül csődbe menni.

    Orrba szájba dícsérem- mert egyetlen szolgáltatását megemlítettem

    Nem, nem megemlítetted. Még egyszer nem fogom leírni, mert már elégszer leírtam és továbbra sem hatol át a sötétségen: azért szóltam, mert egy olyan topikban teszed az adott szolgáltatás dicséretét, amelyik éppen arról szól, hogy a szolgáltató cég kamu ürügyre hivatkozva megszabadul 250 alkalmazottjától. Ami ízléstelen, csak számodra nem esik le, hogy az.

    Hát Grat. az elvakultságodnak!

    Nem, nem vagyok az, nem gondolom úgy, hogy bármelyik másik mobilszolgáltató jobb volna Magyarországon. Multik és kész, nem várok túl sok jót tőlük, a maximalizált profit egy fokkal mindig fontosabb lesz nekik az ügyfeleknél. Ez van. Ettől még nem leszek a barátjuk és nem gondolom, hogy a szapora s*ggnyalás megakadályozza őket abban, hogy ha akarják, újabb embereket bocsássanak el a költséghatékonyságra hivatkozva.

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Bikerider

    aktív tag

    Úgy tűnik, veled ellentétben én tényleg elolvastam a topikot, ahol bambano azt fejtegette, hogy a Pannon nem azért bocsátja el a dolgozókat, mert valóban rászorul az ilyesfajta költséghatékonyságra. Ez egyszerűen kamu duma

    a szolgáltató cég kamu ürügyre hivatkozva megszabadul 250 alkalmazottjától. Ami ízléstelen, csak számodra nem esik le, hogy az.

    Ezt onnan tudod, hogy Te vagy bambano ott dolgoztok a vezetőségben? Vagy ami a valóság ezt csak beképzelitek, mert fogalmatok sincs és ez jól hangzik?

    Multik és kész, nem várok túl sok jót tőlük, a maximalizált profit egy fokkal mindig fontosabb lesz nekik az ügyfeleknél. Ez van.

    Ha Te másképp gondolod, akkor légyszíves csinálj Te is egy mobilszolgáltatót, úgy hogy a profit ne érdekeljen! Megnézném mennyire jutnál vele.

    Nem azért mondom mert nem sajnálom őket, de egy cégnek az az érdeke,hogy minél többet terjeszkedjen, fejlesszen és profitot termeljen.

    [ Szerkesztve ]

  • Tim82

    nagyúr

    Ha ott dolgoznánk, akkor mélyen lapulnánk és kussolnánk, mert a saját osztalékunk ellen szólnánk itt. De egyébként biztosan igazad van: a Pannon a csőd szélén tántorog, a vezérigazgató pedig könnyes szemekkel búcsúztatja a dolgozókat és mindegyiküknek fülébe súgja, hogy "ne haragudj, meg kellett tennünk, mert ha nem rúgunk ki és spóroljuk meg a munkabéredet, megesz minket a Vodafone!"

    Az a nagy helyzet, hogy úgy tűnik, fogalmad sincsen arról, hogyan működik egy multinacionális vállalat. Sebaj, biztosan lesz alkalmad megtapasztalni. Akkor majd jövök sajnálni téged, ne mondd, hogy senki sem érez veled együtt.

    Ha Te másképp gondolod, akkor légyszíves csinálj Te is egy mobilszolgáltatót, úgy hogy a profit ne érdekeljen! Megnézném mennyire jutnál vele.

    Adj rá kezdőtőkét. :P

    Egyébként a hiszékenységed egyszerűen fájdalmas. Az a probléma, hogy nem kell összeesküvés-elmélet hívőnek lenni, hogy látható legyen, ez egy trend és még csak nem is a gazdasági világválságnak köszönhető. Elég csak hvg online-t olvasgatni...

    de egy cégnek az az érdeke,hogy minél többet terjeszkedjen, fejlesszen és profitot termeljen.

    Igen, és a terjeszkedést, fejlesztést, profithozamot minden cég úgy éri el, hogy leépít, nem? :C

    A Pannon éppenséggel a rövidtávú extraprofit kedvéért - amire a számadatok tükrében nincs nagy szüksége - beáldozza a hozzáértő, tapasztalt munkaerő egy részét, amelyik viszont hosszú távon volna számára fontos - nem feltétlenül számokban kifejezhető módon. Pontosan ugyanezt csinálta a Vodafone, ugyanezt csinálják azon világcégek, melyek először Kelet-Európába, majd Indiába telepítik ki egyes részlegeiket. Mert a munkavállalókkal meg lehet ezt csinálni, hiszen a munkavállalói szolidaritás már csak névlegesen létezik.

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    "A pannon a hunyó-mert csökkenti a ráfordításokat, hogy a többi dolgozót megtarthassa?-vagy ne bocsásson el senkit simán menjen csődbe vagy tönkre??": ugye tisztában vagy vele, hogy ez a kijelentésed mekkora orbitális ökörség? A cikk adatai szerint egyáltalán nincs szó arról, hogy a pannon veszteséget termelne, arról van szó, hogy nyereséges, vaskosan, és ebből nem hajlandók engedni.

    #28: "Ezt onnan tudod, hogy Te vagy bambano ott dolgoztok a vezetőségben? Vagy ami a valóság ezt csak beképzelitek, mert fogalmatok sincs és ez jól hangzik?": nem, ezt onnan tudjuk, hogy paraszt módon elolvastuk a teljes cikket és ott ezek az adatok benne vannak. Tudom, mostanában nagyon nem jellemző ez a hozzáállás.

    [ Szerkesztve ]

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • Bikerider

    aktív tag

    A kitalációdra nem érdemes reagálnom, mert álomvilágban élsz, ha úgy gondolod, hogy te jobban tudod, mint aki a saját fizetését és munkahelyét kockáztatja a döntésével.

    Adj rá kezdőtőkét.

    Ha ilyen okos vagy szerezz. :(

    A Pannon éppenséggel a rövidtávú extraprofit kedvéért - amire a számadatok tükrében nincs nagy szüksége - beáldozza a hozzáértő, tapasztalt munkaerő egy részét, amelyik viszont hosszú távon volna számára fontos - nem feltétlenül számokban kifejezhető módon. Pontosan ugyanezt csinálta a Vodafone, ugyanezt csinálják azon világcégek, melyek először Kelet-Európába, majd Indiába telepítik ki egyes részlegeiket. Mert a munkavállalókkal meg lehet ezt csinálni, hiszen a munkavállalói szolidaritás már csak névlegesen létezik.

    Biztos azért épít le mert neki az az érdeke hogy minél rosszabb legyen a cégnek rövid vagy hosszútávon. :C

    Amúgy tudod a technikai fejlődéssel ez lesz, mert amég régen a telefonvonalat emberek kapcsolták át egyik dugaszból a másikba, addig most azt egy számítógép is megcsinálja és nem kell hozzá annyi ember.-így a szolgáltatás is olcsóbb.

    Nah részemről ennyi mert neked teljesen felesleges bármit is írni.

  • Bikerider

    aktív tag

    A cikk adatai szerint egyáltalán nincs szó arról, hogy a pannon veszteséget termelne, arról van szó, hogy nyereséges, vaskosan, és ebből nem hajlandók engedni.

    „A költségek csökkentésére, a termelékenység maximalizálására és a befektetéseink hangsúlyának a mobil széles sávra való áthelyezésére irányuló döntésekkel jobban kielégíthetjük ügyfeleink igényeit, és nagyobb ütemű, fenntartható növekedést érhetünk el”

    Tehát ezzel valószínűleg céltartalékot képez a jövőbeli befektetéshez.

    nem, ezt onnan tudjuk, hogy paraszt módon elolvastuk a teljes cikket és ott ezek az adatok benne vannak. Tudom, mostanában nagyon nem jellemző ez a hozzáállás

    Tehát ez amit írtál mind a cikkben volt:(HOL? :Y )

    ezeknek se a szomszédja hülye...
    nem munkakeresési támogatást kell adni, mert az egy üres kamu duma, hanem munkahelyet.
    amelyik cégnek ekkora az árbevétele meg az ebitdája, az miért akar pont most 3 milliárdot megspórolni? Mi az, hogy termékfejlesztés, leül három saleses és megdumálják, hogy az adatbáziskezelőben fel kell venni két új csomagot és ennyi lesz az áruk? Mi kerül 3 milliárdba egy távközlési tarifacsomag fejlesztésén? Új irodaházat meg kellett építeni idióta skandináv agymenés alapján?
    emberbaráti munkahely, ...

    [ Szerkesztve ]

  • WonderCSabo

    félisten

    Vágom, mi az, tanultam közgázból. Csak egy cég szempontjából még sosem hallottam. Főleg, ha ki kell rúgni ennyi embert, sztem az már pont nem a fenntartható fejlődés kategóriája. Azért köszi a linket, elolvasom!

    - Tommy was weak. Tommy was stupid. Tommy is dead. - I'd drink to that.

  • Tim82

    nagyúr

    A kitalációdra nem érdemes reagálnom, mert álomvilágban élsz, ha úgy gondolod, hogy te jobban tudod, mint aki a saját fizetését és munkahelyét kockáztatja a döntésével.

    Melyik felsővezető is kockáztatja ezzel a döntéssel kapcsolatban a saját fizetését és munkahelyét? Vagy úgy gondolod, a 250 elbocsátott ember "dönthetett"? Vagy mi van? Vagy egyre inkább hatalmas baromságokat beszélsz? :C

    Biztos azért épít le mert neki az az érdeke hogy minél rosszabb legyen a cégnek rövid vagy hosszútávon.

    Rövidtávon egyáltalán nem rossz egy cégnek az extraprofit. De adj még olyan szavakat a számba, amiket én nem mondtam, csak mert nincs annyi intelligenciád, hogy megértsd a mondanivalót, kérlek, kérlek, még, még!... :DDD

    Amúgy tudod a technikai fejlődéssel ez lesz, mert amég régen a telefonvonalat emberek kapcsolták át egyik dugaszból a másikba, addig most azt egy számítógép is megcsinálja és nem kell hozzá annyi ember.-így a szolgáltatás is olcsóbb.

    Jellemzően ilyen leépítések nem a technikai üzemeltetést, hanem például az ügyfélszolgálatot érintik. De kívánom, hogy szembesülj a "technikai fejlődéssel", amikor speciális problémával fordulsz a "gépesített" ügyfélszolgálathoz! Biztosan élmény lesz, bár addig még némileg fejleszteni kell az MI-ken. ;)

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    A fenntartható növekedés, főleg ebben az iparágban, egy bullshit. Termelékenységet nem nagyon tudnak maximalizálni, mert valaki itt írta (csak nem te?:P) hogy számítógépek kapcsolgatnak, tehát az emberek támogató funkciót látnak csak el a termék termelése során.

    A befektetéseink, na igen, erről van szó, belerakták a pénzt a cégbe és ha törik, ha szakad ki is fogják venni belőle a profitot, annyit, amennyit akarnak. És nem érdekli őket, hogy balfék üzletpolitikával sikerült leküzdeni magukat a csökkenő piaci részesedésig meg a harmadik helyig a magyar szolgáltatói rangsorban.

    De kétséges, hogy érdemes-e veled vitatkozni, mert amellett, hogy elegánsan nem érdekelnek téged a tények, még a beépített ember jelző rádakasztása sem tűnik indokolatlannak.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • LaMotta

    aktív tag

    Micsoda :D? A világ összes vállalatára gondoltam, nem csak T-re, meg V-re. ;)

  • ntomka

    veterán

    Ja, ok. :) Én is tanultam. :P Akkor egyetértünk. Szolgáltatói szektorban ez a fogalom hülyeség. :)

    ツ Headphones on - World off

  • Bikerider

    aktív tag

    Melyik felsővezető is kockáztatja ezzel a döntéssel kapcsolatban a saját fizetését

    Tudod ha felsővezető dönt és rosszul, akkor ő is rosszul jár....

    Rövidtávon egyáltalán nem rossz egy cégnek az extraprofit. De adj még olyan szavakat a számba

    Gondolod, aki döntött csak rövid távra tervezett...?

    Jellemzően ilyen leépítések nem a technikai üzemeltetést, hanem például az ügyfélszolgálatot érintik.

    Hallottál olyanról pl, hogy Pannon Online? Na pont azért nem kell ennyi ügyfélszolgálatos, mert én itthonról, akár még tarifát is válthatok és megrendelhetek mindenféle szolgáltatást interneten.

  • Bikerider

    aktív tag

    A fenntartható növekedés, főleg ebben az iparágban, egy bullshit

    Igen? Ha az egyik szolgáltató gyorsabb netet ígér vagy nagyobb lefedettséget, akkor a másik ne kövesse? Úgy biztos megérné neki.

    És nem érdekli őket, hogy balfék üzletpolitikával sikerült leküzdeni magukat a csökkenő piaci részesedésig meg a harmadik helyig a magyar szolgáltatói rangsorban

    Gondolod, hogy nem érdekli őket? :C

    De kétséges, hogy érdemes-e veled vitatkozni, mert amellett, hogy elegánsan nem érdekelnek téged a tények, még a beépített ember jelző rádakasztása sem tűnik indokolatlannak.

    Igen mert itt két "valakivel" vitatkozva a világot váltom meg! :R :W
    (de jót röhögtem :D )

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    Az mitől fenntartható növekedés, hogy ma Magyarországon minden emberre több, mint egy mobil jut és ebből akarnak további bevételeket kifacsarni? Ebben a piacban minimális növekedés is alig van. Nagyobb lefedettséget sem lehet korlátlanul ígérni, mert az ország területe konstans, korlátos, 93 ekm^2. Hova ígérget még lefedettséget?

    Csak agymosott marketingesek hiszik, hogy ez a játék a végtelenségig megy. Korrekten gondolkodó matematikusok tudják, hogy ez bullshit.

    "Gondolod, hogy nem érdekli őket?": ha érdekelné őket, hogy mitől kevesebb a bevétel, akkor azzal a problémával foglalkoznának, hogy hogy lehet több, nem azzal, hogy embereket rugdaljanak ki. A profit az durva közelítéssel bevétel-kiadás. Ők most a kiadás oldalba nyúltak bele, mert ez a legegyszerűbb, nem a bevétel oldalba, mert az nehéz ügy. A profitot meg azonos szinten akarják tartani annak ellenére, hogy milyen a gazdasági környezet. Ez a nem szép dolog, ezt leverni a dolgozókon.

    lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

  • ntomka

    veterán

    Ha olvastad az általam visszább linkelt oldalt, akkor látnád, hogy a szolgáltató szektorban fenntartható fejlődésről beszélni igenis "bullshit", ahogy bambano írta.

    ツ Headphones on - World off

  • Bikerider

    aktív tag

    Az mitől fenntartható növekedés, hogy ma Magyarországon minden emberre több, mint egy mobil jut és ebből akarnak további bevételeket kifacsarni? Ebben a piacban minimális növekedés is alig van. Nagyobb lefedettséget sem lehet korlátlanul ígérni, mert az ország területe konstans, korlátos, 93 ekm^2. Hova ígérget még lefedettséget?

    Csak példa volt és amúgy még magyarország sincs lefedve teljesen és akkor még a vétel ereje is kérdés, főleg mobil internet terén.

    A profitot meg azonos szinten akarják tartani annak ellenére, hogy milyen a gazdasági környezet. Ez a nem szép dolog, ezt leverni a dolgozókon.

    Sajnos ez nem családi vállalkozás, hogy bármi áron ott tartják az alkalmazottakat, hanem üzlet. Azért még alkalmaznak majd így is sok embert,ami viszont jobb mintha azok is el lennének küldve.

  • Bikerider

    aktív tag

    Ha olvastad az általam visszább linkelt oldalt, akkor látnád, hogy a szolgáltató szektorban fenntartható fejlődésről beszélni igenis "bullshit", ahogy bambano írta.

    Mintha már találkoztunk volna itt a fórumon... :F

    Először is a wikipédia nem "szentírás", ezt mindenki tudja.

    Amúgy itt a fenntartható fejlődés csak a cég fejlődésére utal nem a környezetvédelmi és egyéb dolgokról.

    [ Szerkesztve ]

  • ntomka

    veterán

    "Mintha már találkoztunk volna itt a fórumon..."

    Tök super, gondoltad volna, hogy ez egy fórumon lehetséges?! :DDD

    "Először is a wikipédia nem "szentírás", ezt mindenki tudja."

    Tudja mindenki, de elolvastam, és nem ír mást róla, mint amit az egyetemen is tanultam.

    "Amúgy itt a fenntartható fejlődés csak a cég fejlődésére utal nem a környezetvédelmi és egyéb dolgokról."

    Neked meg jogodban áll elhinni a marketing dumát szemben azzal, amit a szakemberek gondolnak a fenntartható fejlődésről (nem, nem magamra gondolok a szakember szó alatt).

    ツ Headphones on - World off

  • Tim82

    nagyúr

    Igen, szegény felsővezetők, 250 embert kellett kirugdalniuk. Én is sajnálom őket, nem csak te!... :K

    Gondolod, aki döntött csak rövid távra tervezett...?

    Igen, mert abban gondolkodik, hogy olcsó munkaerő mindig lesz. Az abból fakadó hátrányokkal, amelyek a nem annyira olcsó, ám tapasztalt munkaerő kieséséből fakadnak, a multik jellemzően nem törődnek. Ez nem számokban mérhető veszteség, hanem ügyfélelégedettségben, presztízsben stb. Egy felsővezető pedig nem ezzel fog elszámolni a cégtulajdonosoknak, részvényeseknek, hanem a mérhető nyereséggel.

    Na pont azért nem kell ennyi ügyfélszolgálatos, mert én itthonról, akár még tarifát is válthatok és megrendelhetek mindenféle szolgáltatást interneten.

    De pl. ha számlapanaszod van, akkor vagy telefonálsz és egy ügyfélszolgálatossal beszélsz, vagy írsz egy emailt, ami alapján szintén egy ügyfélszolgálatos fog utánajárni a problémádnak és fogja megválaszolni az emailt. De azért próbálkozhatsz az automata rendszerrel is, biztosan meg fogod hatni a reklamációval. ;)

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Lirion

    addikt

    Az 1,9 milliárdos költségcsökkentés szerint elbocsátott dolgozónként a pannon 635.000 ft-t fizetett ki havonta. Na most kérdem én, hogy mi a faszom kerül ennyibe egy egyszerű alkalmazotton? :F Ha a napi étkeztetési költségeket 20 ft-tal csökkentenék, máris meglenne ez a megtakarítás.. max 5 grammal kevesebb hús kerülne a tányérjukra. Szóval szarszemétköcsög pannon.

    Egyébként meg nem egészen értem, hogy tudja vki azt állítani, hogy a pannon olcsó. A legdrágább a 3 szolgáltató közül, a kártyás csomagja kész rablás (nem a djuice) a 41 ft-os percdíjakkal, sőt, még csúcsidő is van, az előfizus csomagok szintén drágák.. Azért a pénzért, amit a vodának fizetek a pannonnál a kapott percek, sms-ek, adatforgalomnak csak a 2/3-t kapnám, a telefonok meg előfizetéssel 25%-kal drágábbak, mint függetlenül..

Hozzászólok Aktív témák