- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- XPEnology
- Starlink
- Sweet.tv - internetes TV
- Asustor NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Synology NAS
- Nem hagyja békén az EU a Microsoft és az OpenAI párosát
Új hozzászólás Aktív témák
-
hNp88
aktív tag
Ne is mondd, én szegény Vivaromat városi forgalomban használom, gyakran kell vele ilyen röhejes 150-500 méteres utakat megtennem. Sajnálom is szegény 2 lityis dízelmotort... Igyekszem vele minél többször egy dízelmotor szempontjából is értelmezhető távokat megtenni.
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
zoli03
őstag
1,9 PDTI is bemelegszik 20 km-en ha nem városban vánszorogsz vele, hanem országúton mész. Nem csak a hútővíz, hanem az olaj is. 20 km-en egy személyautóban levő belsőégésű motornak be kell melegednie, ha nem, akkor ott valami gond van.
20 km-es távok miért vágnák tönkre? Nem egy ismerősöm átlag ekkorákat vagy kevesebbet megy vele (sokszor én is), mégsincs bajuk többszáz ezer km után sem.Az eredeti hsz-emet arra írtam, hogy mik egy autó fenntartási költségei, ha nem mész vele. Erre írtad a futóművet meg akkut, én meg azt írtam, hogy ha 1-2 hetente mész vele, nem fog semmilyen hátránnyal járni műszaki szempontból, mintha minden nap mennél vele, csak előnnyel.
-
8th
addikt
B8 Passatnál ki lehet rakni digit. műszerfalra az olajhőmérséklet műszert (is). -10°C körüli időben elég ~15 kilométer, hogy elérje az olaj a 80°C-os hőmérsékletet. Fagypont körül ehhez a fele táv is elég szokott lenni. Ez még messze nem üzemi hőmérséklet (ami a BiTDI-nél 95-98°C olajhő.) de már ken rendesen. Az pedig törvényszerű, hogy minél nagyobb egy motor annál lassabban melegszik át. Az Audi 4.2 V8 motorja elég lassan melegszik cserébe télen meleg motornál a leállítást követően 3/4 órával még langyos a vize. Kis motor ilyet nem tud.
-
dj79
senior tag
Igen és nem.
Nagyköbös dízelek (2000ccm felett) lassabban melegednek be, mert a dízel esetében nincs akkora veszteséghő. Aztán van olyan autó, amelyikben 8 liter az olajtöltet, nem 3,5, ott is kell idő, mire minden átmelegszik. Az 1.4tsi-nek kb 15km kellett tavasziasnidőjárásban a normális olaj és vízhőfokhoz.
Az rx400h pedig 4-5km elteltével simán leállítja a benzinmotort, nyáron akár 2km alatt, mert addigra eljut abba az üzemállapotba. -
Somatom
veterán
Te tudod. Sztem nem fog mellényúlni, aki tőlem megveszi ezt az autót. Kevesen törődnek annyit az autójukkal, mint én. Semmi baja sem lesz egy autónak két hét állástól. Az otthonom és a melóhelyem közti, cirka 700Km -en pedig sztem kellően be tud melegedni. Szóval, a nálam megtett kilómétereinek 95% -át 130 -as autópálya tempóban abszolválja. Egyetlen ember tartja karban. Olyan, aki huszon éve foglalkozik a márkával. Ráadásul helyben leinformálható az autó nálam töltött élete, mivel az illető a helyi Renault topik egyik gazdája. Nem gányol, csak minőségi alkatrészt hajlandó beépíteni. Cirka negyedévente két hetet nála tölt az autóm átvizsgáláson (mert olyankor a kollégáméval megyünk ki melózni és két hétig amúgy sem tudnék érte menni). 250 ezerig nem is kell velem egyeztetnie, automatikusan cseréli, ha valamit cserélendőnek ítél.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!
- LG UltraWide UltraGear 34GN850-B Monitor
- Asus RTX Dual ventilátor 95mm