- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- DIGI kábel TV
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
Új hozzászólás Aktív témák
-
66zio
aktív tag
válasz Donki Hóte #35 üzenetére
Neked egész nap operát bömböltető szomszédokat kívánok Csak utána ne legyen semmi panaszod rájuk mert akkor önkéntes rendőrré válsz.
-
DigitXT
félisten
válasz Donki Hóte #49 üzenetére
"Budapesten korlátozzák az autózás jogát"
Hogy mi? Mármint, hogy olyan dugó lesz, hogy nem akarsz benne állni?
Ez önmagad korlátozása. Ilyen konkrét korlátozás pontosan mi is lenne?
(Van amúgy, amikor mindenkinek mindenhez joga van, csak éppen nem
fog tudni fennmaradni a dolog: összességében társadalmi probléma.)Ui: az értelmetlen irodába bemászkálást kellene korlátozni. (A legjobb
akkor volt közlekedni, mikor lényegében mindenki otthon ült a seggén.) -
ncc1701
veterán
válasz Donki Hóte #51 üzenetére
Na, ott van a király utcában ügyfél, mikor vinni kell ki egy ~10 kilós cuccot, akkor majd azt mondom neki, h öcsi, gyerebe hozzánk érte kocsival, vidd haza, majd megyek bkv-val?
-
#72042496
törölt tag
válasz Donki Hóte #51 üzenetére
"Mondjuk a KRESZ nem ismer olyan táblát, hogy Behajtani Tilos, kivéve az utcában lakók"
"Kivéve célforgalom" táblának hívják, az pontosan az átmenő forgalmat tiltja ki.
-
nagyúr
válasz Donki Hóte #67 üzenetére
Szegeden szinte az összes egyirányú utcába bemehetnek a biciklisek mindkét irányból.
#69 ezért KELL szabályozni az autós forgalmat ugyanis nem lehet mindenkinek a városban autója következmények nélkül.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
válasz Donki Hóte #67 üzenetére
Ez rosszul van kitablazva, mert ehhez a behajtani tilos tablahoz nem tarsulhat kiegeszito tabla.
https://www.coreinfinity.tech
-
nagyúr
válasz Donki Hóte #72 üzenetére
Végülis lehet de ehhez kell a városnak alkalmazkodni, körgyűrűvel, dugódíjjal, hogy ha a nem városi behajt akkor viselje a felelősséget. Régóta beszélnek mindkettőről de csak a tökölés megy miközben megsokszorozódott az autók száma. Ha annak idején a lakótelepeket úgy tervezték volna, hogy lakásonként 2 autó akkor nem lenne zöldfelület. Még megyeszékhelyeken is van dugó reggeli és esti csúcsforgalomban akkor el se tudom képzelni mi van Budapesten.
Thanos was right.
-
ncc1701
veterán
válasz Donki Hóte #71 üzenetére
Maglód. Itt elég tiszta a levegő, gyakorlatilag mindenki vagy gázzal fűt, vagy teli van rogyásig a tető napelemmel, és hőszivattyúzik. Van olyan kecó, h 35 tábla van rajta.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Donki Hóte #78 üzenetére
Hol van ez leírva hivatalosan?
A 1988. évi I. törvény a közúti közlekedésről nem tartalmazza.A behajtani tilos tábla, kiegészítve kivéve kerékpár, bizonyosan szabályos, mert egész Európában alkalmazzák.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Donki Hóte #81 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy kinek van igaza. A helyes válasz maradjon meg az olvasókban.
Hol lehet egyértelműen utána nézni, hogy egy adott kérdésben pontosan hogyan fogalmaz a vonatkozó törvény, rendelet.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care