- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krugszvele
aktív tag
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Csak itt nem erről volt szó! Hanem arról, hogy egy raktáron jelzéssel lévő terméket egy hét alatt se tudtak kiszállítani és utána kifejzett hívásra közölték csak, hogy nem is tudják mikor viszik ki...
Ha előre kiírják hogy 7-9 nap, akkor a vevő eldöntheti, hogy vár-e, vagy nem. -
totron
addikt
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Attól, hogy lett egy AVR-ed nem muszáj ám helyeselni a morális posványnak. Megtévesztő infó volt kint a weben. Nem elhanyagolható vagy másodlagos szempont, ha már egyszer ott értékesítenek. Legyen up to date a felület, hogy a júzer tudjon kalkulálni, na onnantól él esetleg amiről te beszélsz, hogy legegyszerűbben, meg legolcsóbban, cserébe kivárós. A kereskedőnek önérdeke, hogy ne legyen beragadó készlet, de ettől még nem lesz sem ő, sem az eljárása jó; az anyja ravatalán árulja a előre a semmit biztonsági játékosként. A jó kereskedő nem más vesszejével veri a csalánt, hanem rutinból-ráérzésből-igényfelmérésből rendeli a mennyiséget. Az a baj, hogy be van hülyülve a technikába (is) a sok ember, drogként funkcionál az életükben, minden alárendelődik, a mannát csepegtető viszonteladó/ügyfélszolga is ezért üthet meg olyan hangnemet amilyet csak akar, ő el tudja adni másnak is. Nagyon nem kellene engedni, legitimizálni ezt a magatartást, lefeküdni neki. S most is van, meg lesz is egy réteg, aki nem is érti miről beszélek, miért is baj ez az egész jelenség...
-
totron
addikt
válasz Hieronymus #11 üzenetére
Lesarkítod ezt a raktár dolgot és ugyancsak a kereskedői sumák nyerhet teret. Inkább a kivárós vagyok, de ne mossuk össze azzal, mikor addig álljál féllábon, meg mikor eleve téves az infó, meg csak a szükséges rossz vagy, mikor belőled él. Megesik és megesik közt is nagy különbségek vannak.
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #21 üzenetére
Nem értem... Mi köze ennek ahhoz amit írtam? Eladtad, lekerül a készletről, frissül a weblapon automatikusan, mindenki boldog. Ha ellopják vagy a kamion összetörik se lesz készleten, tökre rohadtul mindegy onnantól mi van...
Szállítási határidőt meg nem írtam sehol...
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #23 üzenetére
Ami úton van az mióta van raktáron?
Kvaegyszeru, ami raktáron van az raktáron van. Ami érkezik az rohadtul nincs raktáron és ha úgy adod el hogy ezt a vásárló nem tudja, simán atbsztad. Lehet hogy holnap érkezik meg lehet még 3 hét... Engem mint vásárlót egyáltalán nem érdekel hogy te hogy trukkozol, ne próbáljuk már elmagyarázni hogy tök normális hogy raktáron lévőnek ír valaki valamint ami nincs raktáron. Pont.
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #28 üzenetére
"Ki mondta azt, hogy ami úton van az raktáron van?"
Akkor nem értem mit akarsz nekem mondani... Leírtam hogy a készletet nehogy már bárhol kézzel frissítésék már a weblapon ma, nonszensz, erre valamiért próbálsz "válaszolni"...
Csak nem értem még mindig hogy miért és mit, mert abszolút összefüggéstelenül, a kommentemhez lazán se kapcsolódóan...
Minden ok?
-
Chaser
titán
válasz Hieronymus #35 üzenetére
akvánál' kb csak ilyennel találkoztam support terén
ha fel is vették a telefont - ami nem volt sűrű -, vagy ha válaszoltak mailre sok köszönet nem volt benne
szerintem elég jól szemlélteti a hozzáértésüket, hogy egy visszavitt cpu-t én csomagoltam vissza, már megsajnáltam a srácot : )
közvetlen előtte egy másik manus kb kidobott egy hölgyeményt a boltból mert túl sokat kérdezett - látszott rajta teljesen laikus, vagyis szakszóval láma : ) -, de milyen bolt az aki ezért kirak bárkit?
hátazakva'
részemről már rég soha többet, az ilyenek miatt, meg amiket századjára nem írok lefirstshopot én is tudom ajánlani, bár soha nem vásároltam tőlük
de egyszer félreraktak egy cpu-t aminek közben felment az ára és nem törölték a rendelést hanem felhívtak, és további néhány napra még elrakták - már 10e ft-tal drágábban el tudták volna adni -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
válasz Hieronymus #37 üzenetére
ennyire nem gondolnám túl
nekem nincs kereskedelmi végzettségem, ha úgy nézem infos sincs
ennek ellenére dolgoztam számtech boltokban, sikerrel - true story, volt hogy fél év után is kerestek adott boltban, vagy megismertek és örülés' -
mindig én dobbantottam mert meguntam a közeget, vagy költöztem vagy akármi egyéb
saját webshopomat is valahogy elvittem
itt aprón privát dolgok terén azért nem egy tagot elküldtem ahová való de ha valaki analfabéta az ezredik/többezredik' után tényleg sok tud lenni
de hogy rácsapni a kagylót ügyfélre egy ilyen szintű mesénél mint az akva'? hát azért na
szerintem alza support is kapja az ívet rendesen, sokat telefonáltam is velük, de ilyen soha nem volt - tény, problémamegoldás kb nulla, azért vannak hogy ki lehessen pipálni a létezésüket -
de ilyesmi nem fordult elő sosem, meg az sem amit akvánál' nem egyszer láttam/tapasztaltam régebben
ezek ellen egyet lehet tenni, máshová vinni a pénzt_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #35 üzenetére
"Én azt nem értem, hogy miért akadtok fel a raktárkészleten. Azt pontosan tudni kellene?"
Azt pontosan tudnia kell a raktár programnak úgy a weblapnak is hogy az adott pillanatban hány eladható termék van RAKTÁRON...
"Ebből mennyit fognak visszamondani a következő napokban. Mennyi megrendelt áru van úton."
És ez mégis ki a fszt érdekel? Értem én hogy boltos vagy, de lassan írom hátha megérted:
Azért hisztizek mert raktáron státuszban listázzák a terméket, ami nincs raktáron, és azzal védekeznek hogy a készletet a weblapon kézzel kell frissíteni. Ha nincs raktáron ne ird azt hogy raktáron van. Ok? Megvan? Érted? ... Írja azt hogy várható érkezés: dátum. Vagy külső raktáron. Vagy ami az igazság...
Hagyd már abba a szokásos szar mellébeszélést, ne magyarázzál többet bele mint amit írtam. Tipikus magyar sűrű boltos mentalitás... Dehát eladható... Azt írtad a weblapra hogy 10 darab raktáron vagy 10 db eladható? Ja.. neked mindegy értem. Nekem nem...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #40 üzenetére
"Az a fixa idea, hogy csak annyit lehet eladni, amennyi raktáron van, hibás."
Nem, csak egy boltos vagy aki eladni akar, és nem érti miért gusztustalan atbaszas ha a weblapon azt írod hogy raktáron, de egyébként meg nem és majd valamikor két hét múlva se kapom meg.
Nincs ezzel baj, biztosan lehet dropshippingeset játszani, csak én ott nem fogok pénzt hagyni, nem egy rendelést mondtam vissza amikor kiderült hogy raktáron van csak nem úgy, értik ők ahogy le is van írva az oldalunkon, de hát... Megköszöntem, és volt hogy 20%-al drágábban megvettem máshol ahol volt is.
Megnézném hogy ha azt mondom hogy kifizettem de csak 2 hét múlva kapod meg a pénzed akkor szerinted is jó e az ugy
-
N€T0X|N
őstag
válasz Hieronymus #40 üzenetére
El lehet adni bármiből bármennyit, csak jobb helyeken szokták jelölni, hogy raktáron van vagy megrendelés alatt és kb. ekkor lesz elérhető, esetleg csak rendelésre érkezik, kb. mikor szállítható vagy bármi. Pedig nem olyan nagy kunszt, máshol tud működni. És akkor a paraszt el tudja dönteni, hogy rendel-e onnan, ha neki tegnapra kell a cucc vagy ráér, ha csak két hét múlva jön. Az meg rohadtul nem mindegy, hogy előre kifizeti-e (mondjuk a raktáron levés tudatában) és csak utána jön a pofon. Nem az, hogy raktáron van jelölve és még az országban sincs, nonszensz. Persze itthon valamiért ezt is van, aki megvédi. 2022-ben az, hogy fogalmuk sincs, mi és hol van az ultragáz. Az üfszolga hozzáállása meg igazán példás, kár, hogy a "hogyan ne csináld" nagykönyv mintái között nem a legnagyobb dicsőség szerepelni. Szerencsére nekem még nem volt problémám velük.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
nagyúr
válasz Hieronymus #40 üzenetére
GVH-t meg lehetne kérdezni erről, vajon a fogyasztó megtévesztése-e ha azt írja egy bolt, hogy raktáron de közben nincs raktáron. Senkit nem érdekel a miért.
Thanos was right.
-
nagyúr
válasz Hieronymus #45 üzenetére
Mert ha azt írja, hogy nincs raktáron akkor máshonnan rendel a vásárló. Ezért megtévesztés.
Thanos was right.
-
N€T0X|N
őstag
válasz Hieronymus #43 üzenetére
Amúgy meg mi az átbaszás, ha a megígért időpontban megkapod a megrendelt terméket?
Azon semmi, csak pont nem erről szól az eredeti blogposzt. Ami készleten/raktáron van, az másnap átvehető vagy másnap postázzák (az aquánál, amiről most szó van), ehhez képest kiderült, hogy még be sem érkezett és összesen legalább 10 napot kellett volna várnia a fórumtársnak. Szerintem ez már átbaszás.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
nagyúr
válasz Hieronymus #48 üzenetére
Én biztos nem kérek, egyszerűen nem rendelek ilyen boltból. Felőlem kiírhatják a szállítási időt is de az akkor annyi legyen. Tehát ha mondjuk 2 munkanapot írnak akkor 3. munkanapon nem vagyok köteles fizetni és átvenni a terméket. Játszhatjuk ezt így is.
Thanos was right.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Hieronymus #48 üzenetére
Helo
Te valami vevőátverős, bármitmegmagyarázós, a vásárlónaksosincsigaza boltos-kereskedő vagy?
Mert engem, akit átbasznak egy weboldal "raktárunkon készleten" felirattal, még mindig nem sikerült meggyőznöd."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Ezt is lehetne normálisan kezelni. Ugyan nem pc-s cucc volt, hanem egy gáztűzhely amit anno venni akartam. Anyum születésnapjára lett volna így fontos volt, hogy megkapják időbe. Leadtam a rendelést, mivel volt raktáron. Másnap felhívták a boltból, hogy sajnos 1 db volt de azt elvitték és hogy új darab xy időpontban lenne csak újra, ami nekem már késő lett volna. Megköszöntem az információt és töröltettem a rendelést. Na szerintem ez a korrekt hozzáállás, nem az, hogy még én kérdezgessek utána.
-
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Az egesz dolog nem normalis.
Eleve nem manualisan kellene, hogy frissuljon a webshop keszletinformacioja, ha beszallito meghozza a cuccot es bescannelik, azonnal meg kellene jelennie a webshopban.
Ezentul, az elegedett vasarlo visszajar, ez meg csak akkor valosul meg, ha problema eseten informalja az elado a vevot.
https://www.coreinfinity.tech
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Hieronymus #61 üzenetére
Hm, csak megvan, miért beszéltek el egymás mellett.
Te olyat próbálsz bizonyítani, ami egy Tesco vásárlónál lehet, hogy működik, de a PH oldalain túlnyomó részt kockák járnak, akik, ha vásárol(ná)nak, nem az évszázad üzletét akarják épp megkötni, hanem KELL a cucc, MOST. Ebbe a szemléletbe viszont nem fér bele ez az átverős virtuális készletezés."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."