Új hozzászólás Aktív témák
-
Krugszvele
aktív tag
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Csak itt nem erről volt szó! Hanem arról, hogy egy raktáron jelzéssel lévő terméket egy hét alatt se tudtak kiszállítani és utána kifejzett hívásra közölték csak, hogy nem is tudják mikor viszik ki...
Ha előre kiírják hogy 7-9 nap, akkor a vevő eldöntheti, hogy vár-e, vagy nem. -
totron
addikt
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Attól, hogy lett egy AVR-ed nem muszáj ám helyeselni a morális posványnak. Megtévesztő infó volt kint a weben. Nem elhanyagolható vagy másodlagos szempont, ha már egyszer ott értékesítenek. Legyen up to date a felület, hogy a júzer tudjon kalkulálni, na onnantól él esetleg amiről te beszélsz, hogy legegyszerűbben, meg legolcsóbban, cserébe kivárós. A kereskedőnek önérdeke, hogy ne legyen beragadó készlet, de ettől még nem lesz sem ő, sem az eljárása jó; az anyja ravatalán árulja a előre a semmit biztonsági játékosként. A jó kereskedő nem más vesszejével veri a csalánt, hanem rutinból-ráérzésből-igényfelmérésből rendeli a mennyiséget. Az a baj, hogy be van hülyülve a technikába (is) a sok ember, drogként funkcionál az életükben, minden alárendelődik, a mannát csepegtető viszonteladó/ügyfélszolga is ezért üthet meg olyan hangnemet amilyet csak akar, ő el tudja adni másnak is. Nagyon nem kellene engedni, legitimizálni ezt a magatartást, lefeküdni neki. S most is van, meg lesz is egy réteg, aki nem is érti miről beszélek, miért is baj ez az egész jelenség...
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Ezt is lehetne normálisan kezelni. Ugyan nem pc-s cucc volt, hanem egy gáztűzhely amit anno venni akartam. Anyum születésnapjára lett volna így fontos volt, hogy megkapják időbe. Leadtam a rendelést, mivel volt raktáron. Másnap felhívták a boltból, hogy sajnos 1 db volt de azt elvitték és hogy új darab xy időpontban lenne csak újra, ami nekem már késő lett volna. Megköszöntem az információt és töröltettem a rendelést. Na szerintem ez a korrekt hozzáállás, nem az, hogy még én kérdezgessek utána.
-
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Az egesz dolog nem normalis.
Eleve nem manualisan kellene, hogy frissuljon a webshop keszletinformacioja, ha beszallito meghozza a cuccot es bescannelik, azonnal meg kellene jelennie a webshopban.
Ezentul, az elegedett vasarlo visszajar, ez meg csak akkor valosul meg, ha problema eseten informalja az elado a vevot.
https://www.coreinfinity.tech
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- EAFC 24
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- 40AY0090EU Lenovo Universal USB-C Dock Dokkoló 90W AC Adapterrel
- 15 pro maxot keresek
- Galaxy S21 5G Dual Független 128GB/8GB,Violet,Dobozos,MAKULÁTLAN állapotban,tartozékaival eladó..
- Logitech Z506 5.1 Aktív hangfal,Szép állapotban,1 hónap garancia
- GIGABYTE GeForce GTX 760 OC 2GB GDDR5 256bit videokártya,tökéletes állapotban,tesztekkel!