Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    persze, mindig megy az erősködés, hogy ha akarnák tudnák szűrni a szűrést. szűrjék.

    aztán meg majd szépen elpártolnak egy másik szolgáltatóra/oldalra a népek, aki kevesebb reklámot ígér vagy más modellben gondolkodik.

    ph is feszkózott ezzel, tudom, nem véletlenül állt le, személy szerint azt gondolom nincs már az oldalnak olyan megtartó ereje amivel eredményt (adblokk ki, vagy prémiom be) lehetne elérni egy ilyen presszióval, változott a környezet, az olvasóközönség meg talán a tulajdonosi szándék is.

    azok a szolgáltatások járnak el most okosan, ahol megpróbálnak egy közös nevezőt elérni ebben, lásd MS-nél is egyre jobban szorítják az aktivátorozást, de a filléres kulcsokkal nem nagyon feszülnek, spoty is csak tervezi a családi csomag szigorúvá tételét de nem lépte meg még, a weboldalak is egyre inkább meggondolják mennyire ötlet egy paywallt vagy egy adblockwallt felállítani.

Hozzászólok Aktív témák