Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz bambano #3 üzenetére

    A hirdetések nem maguktól teremnek, hanem valakinek el kell őket készíteni.

    Ha ez az adott illető nem állította be, hogy az adott hirdetés csak nyíregyháziaknak jelenjen meg, akkor megjelenik neked is.

    Tehát ilyen esetekben a hirdetéskezelő a hibás - pontosabban béna.

    Ipari park reklámmal ugyan ez a helyzet: valószínű ott még kevésbé ment a célcsoportképzés, és egy nagyon tág közönséget adtak meg, ezért látod te.

    Marketinggel, többek között FB és Google hirdetéskezeléssel is foglalkozok, így tudom, hogy hogy működik a rendszer.

    Amikor én hirdetést adok fel, akkor nekem az a célom, hogy a lehető legkevesebb embernek jelenjen meg, és a lehető legkevesebben kattintsanak rá - akiknek viszont megjelenik, és rákattintanak, azoknak legyen abszolút releváns.

    Viszont sok marketinges csak a hiúsági mutatókig lát, és ezt kommunikálja az ügyfélnek: X tízezer embernek jelent meg, X százan kattintottak rá... Csak azt felejti el, hogy 0 végeredménnyel :)

Új hozzászólás Aktív témák