Új hozzászólás Aktív témák
-
mrgabriel
csendes tag
hát.. elég érdekes amit leírtál.
nem értek 2 dolgot:
1. miért nem az utazási irodánál és a fogy. védelemnél teszel panaszt? (már ha jogos lenne)
2. te most komolyan gondoltad h főszezonban, két főnek, ''rendes'' légitásasággal, illeték fizetéssel együtt kijön ez a 11xezer ft?
2 éve voltam görögben, busszal! nekem a nyaralás + út = 58ezer
ez ugye 1 fő részére volt és 22-26 órányi szenvedés
neked hol sikerült ilyen fantasztikus ajánlatot találnod, h repcsi 2 főnek csak ennyi? ( de komolyan)
edit: lehet h félreértettelek és csak az út került ennyibe.. ugye?
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]nan desu ka
-
lesaux
veterán
Kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle, mert a fapados légitársaságok elég aljasok ahhoz, hogy levédjék magukat, no de Ti nem a fapadossal szerződtetek.
Amúgy mondtak már valamit az irodában? -
Biaggio
őstag
1 mivel a probléma jogos, mind az utazási irodánál, mind a légitársaságnál bent van a panasz. A légitársaság már reagált is, így ott megyünk tovább (békéltető testület, stb.)
2. A repülőjegy árakat, ahogy látod, a hivatalos weboldalról néztem. A fenti ár csak a repjegyre vonatkozott, a teljes út ennél egy picit több volt -
Az egy nagyon lényeges paraméter, hogy fullos vagy fapados a jegy. Ezt az utazásszervezőnek kötelessége lett volna elmondani, ennek elmaradása alkalmas a fogyasztó megtévesztésére. Így az fvf felé szerintem alapos a panasz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tkazmer
addikt
A helyzet az, hogy ez sajnos természetesnek mondható a görög reptereken. Krétán ugyanezt csináltak a hollandokkal, mint most veletek, bár nekik csak 4 órát kellett várniuk.
Mégegy, a párszáz forintos tételekről: ha mondjuk utaztok 130-an a repülőn, és a párszáz mondjuk 600, (a pannon, külföldről percenként 300hufos díját alapul véve), akkor az összesen már nem párszáz, hanem kb 70-80e huf. Ebből, ha jól számolom, mintegy 4-en tudnak utazni az említett fapadoson...És akkor még mindenki csak 2x1 percet beszélt...
Ezektől függetlenül persze, megértelek, nem épp kellemes dolog a várakozás, de ha repülővel utazgatsz, ezt magától értetődőnek kell venned..úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
#53246592
törölt tag
A parszaz forintos tetelekröl: a legitarsasag tudja hogy kötelessege biztositani az utasok szamara dolgokat, akkor kalkulalja bele a költsegeibe.
Eleg sokat utazgattam mar repulövel, de hogy, hogy nem, eddig csak a Ryanair-rel volt hasonlo elmenyem. Egy hetvegere mentunk volna Rigaba, pentek este oda, vasarnap vissza. Az egy dolog volt hogy az olcso jegy nem is volt annyira olcso, de aztan Tampereben a repteren elkezdtek nyomatni a ''feloratkesik'' dumat. Amikor a keses elert egy bizonyos hatart (2 ora?), közöltek hogy karpotlaskent vehetunk valamit a bufeben. Ez a következökeppen nezett ki: megvesszuk sajat penzen az ahitott dolgot - ami persze nem lehet alkoholtartalmu - majd a blokkot elkuldjuk a Ryanair központjaba es varjuk hogy megkapjuk a penzt. Azt persze senki sem tudta megmondani, mekkora összeget hajlando Ryanair ömeltosaga megfizetni.
Vegul vagy 3 oras kesessel erkeztunk Rigaba, hajnali 2 ora utan, megadva ezzel az alaphangot az egesz kirandulasnak.
Ez a ''feloratkesik'' duma sima atveres, ha tenyleg felorat kesik, akkor a gep mar legalabbis utban van a repter fele, es nagyon pontosan meg lehet saccolni, mikorra varhato az indulas.
Ez volt az elsö es - legalabbis jo ideig - utolso utam a Ryanairrel. -
juliabrilke
addikt
Mi SwissAir-rel utaztunk Svájcon át Nice-be. Kiírták, hogy késik a repülő 20 percet. De az tényleg 20 perc volt. Már a jegykiadásnál mondták, hogy sajnos, de késve indult. Ekkor már csak 20 percünk lett volna a csatlakozás elérésére. Baselban viszont vártak minnket a leszállás után és odavittek a Nice-be tartó géphez, hogy ne kelljen kersegélni, meg rohangálni. Tehát egy ''kicsit'' más volt a szolgáltatás.
-
Jégkokó
veterán
Mi tavaly voltunk szintúgy Stavrosba csak busszal mentünk de csak azért értünk kicsit később oda, mert a busz először Sartiba ment , aztán Stavrosba, és ez jó pár 100 km, de hazafele nem volt még 24 óra se az út, sőt egyik évbe vmi 20 óra volt csak, a buszvezető akkor nyomta neki rendesen.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
tkazmer
addikt
Nyilván, de ez pl egy hátránya az éles piaci versenynek, hogy ha belekalkulálja, akkor kénytelen árat emelni. Sokkal egyszerűbb, és olcsóbb annak a 130-ból mondjuk 2 embernek, aki reklamál, 1-2 tizest peren kívül kifizetni.
Hasonló élményem nekem is volt, '97-ben mentünk ciprusra, és valami mittudomén milyen nagyhatalmú vezető érkezése miatt 5 órát késett a gép. (ferihegyen volt, de mondjuk ott mostanában már ''normálisak'' a késések..) Igaz, kaptunk szendvicseket, egész sokat..
Na meg tavaly a vb miatt, pont akkor repültünk volna, amikor a brazil-francia meccs volt, de csak a végén idnultunk el.(2 óra volt a késés) Ez több okból volt szerencsés: meg tudtuk nézni a meccs nagy részét, valamint a pilóták, és a repülésirányítás sem a meccsel foglalkozott - kisebb volt egy baleset valószínűsége. Jah, és a pilóta is rendes volt, mert bemondta a végeredményt
A ''félórátkésik'' átverést meg a ferihegyen nyomatják már elég régóta.
Egyébként szerintem a repülőterek túlterheltsége miatt természetes, hogy késnek a gépek. Amiket leírtam, egyik sem fapados volt, az meg gondolom egyértelmű, hogy ha döntenie kell egy légiirányítónak, meg a repülőtér személyzetének, hogy fapados, vagy normál, akkor inkább normál, tehát a fapados csak másodrendű. Ha sietsz, akkor fizess!úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Mcray
senior tag
Én most megyek Goteborgba nemsokára és félek, hogy leszednek a gépről, mert családi Malév kedvezmény esetén bármikor leszedhetnek a gépről, ha akarnak. Nőverem erre falajánlotta a pilótafülkét. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
#53246592
törölt tag
Igen, gondolom a ryanair is arra jatszik, hogy az emberek többsege nem fogja bevasalni rajtuk azt az összeget amit a bufeben költött, nem er annyit az egesz hajcihö.
En többnyire Malevval vagy Finnairrel repulök, ott nem igazan mondanam termeszetesnek a kesest. Persze neha elöfordul, de nem veszes. Ebben persze jo esellyel az is közrejatszik, hogy mindket repter viszonylag kis forgalmu.
Az eredeti irashoz: jogos a felhaborodas, de azert az eleg alap dolog, hogy megkerdezem mifele legitarsasag visz majd, atszallassal vagy sem, stb. -
Biaggio
őstag
válasz #53246592 #13 üzenetére
Elfelejtettem megkérdezni a légitársaságot, gondoltam ilyen rövid távon nincs átszállás, a részvételi jegyen csak indulási időpontok voltak feltüntetve.
Megmondom őszintén, másodjára repültem életemben És először utazási irodával, így az ismerősök ajánlására hallgattam. Az út többi része nagyon jó volt -
#53246592
törölt tag
Az út többi része nagyon jó volt
Akkor meg ''pofa be''
Erröl az atszallasos dologrol az jutott eszembe, hogy a Malev kinalt egy idöben igen erdekes konstrukciot. Mivel volt (van?) Helsinki-Athen jaratuk, kinaltak ugy Bp-Athen jegyet, meglehetösen olcson, hogy elöször elrepul a jomunkasember Helsinkibe, majd onnan Athenba. Ami ugye kb 3-szor annyi repules mintha egyenesen menne az ember fia Athenba. -
lesaux
veterán
válasz #53246592 #15 üzenetére
Aki szeret repülni (mint pl. én), annak ennél jobb nincs is. Bátyámmal voltunk januárban Rómában, csak mentünk meg jöttünk, aznap volt a visszaút is. A Colosseumot neccesen tudtuk megnézni. Olcsó volt, imádjuk a repülést, megyünk máskor is.
Nemrég a Wizzairnek volt olyan kedvezménye, hogy 2500 forint lejön minden árból. Magyarul az ilyen 40 meg 90 forintos árakhoz ha hozzáadjuk az adókat, illetékeket, foglalási díjat, mínusz 2500 forint, és cefet olcsó a jegy. Varsóba oda-vissza lett volna hatezer-párszáz. Tanakodtam, hogy a bátyámmal menjek vagy a fiammal, és addig gondolkodtam, míg másnapra megszűnt a 2500 forintos kedvezmény. -
tkazmer
addikt
válasz #53246592 #13 üzenetére
A ferihegy azért a méretéhez képest elég komoly forgalmat bonyolít le, de valóban, ha azt a 97-es esetet nem számítjuk, akkor csak az idén kezdtek el késni, pedig elvben nem fapadossal mentünk(neckermann szervezte az utat, és eddig mindig normál gépet biztosított). A csomagkiadás mondjuk már évek óta eszméletlen lassú, nem tudom mikor terveznek már végre változtatni rajta,,,
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
xcbiker
addikt
Mi Párizsba mentünk a wizzair-el és teljesen normális időben indultunk és jöttünk vissza.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
kleinea
csendes tag
Nekem volt egyszer egy hasonló estem, igaz Malévval. Mi békéltető testületig jutottunk, akkor döntött úgy a Malév, hogy fizet kompenzációt.
Egyébként az EU 261/2004-es törvényre kell hivatkozni: [link]
Itt pontosan leírnak mindent. A jó hír egyébként, hogy a 250EUR az per fő per késés, tehát összesen lehet tőlük jog alapján kérni kemény 1000 EUR-t
Ha kell segítség szólj, én már végigcsináltam egy ilyet -
Biaggio
őstag
Jó híreim vannak: egy mai, békéltető testületi határozat és kompromisszum nyomán méltányossági alapon összesen 100 euro kártérítést fizetnek kreditként, tehát egy éven belül felhasználható
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Nintendo Switch
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- LEGO klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GoPro Topic
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- HP EliteBook 840 G6 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/