Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Szabesz #41 üzenetére

    Értem én a statisztikát (legalábbis azt hiszem :DDD ), de itt leginkább a megtett utak számát kellene nézni, nem pedig a Km-t.
    Mivel gyakran érvelnek azzal, hogy Xy repülő hány Km-en hány balesetet szenved. Na de természetes, hogy egy repülő alapvetően több ezer km-t tesz meg egyetlen út alatt, hiszen arra lett kitalálva. Ráadásul a menetidő / km arány is teljesen más, mint az autónál.

    Szóval azt kéne összehasonlítani, hogy az autóval megtett utak száma (pl.: elmegyek a Tesco-ba az 1 útnak számít, ahogy elrepülök Londonba, az is egynek számít) + a menetidő tartama hogyan aránylik a repülőgépekkel megtett utak száma + menetidő arányához.

    Tehát számítsák bele azt is, hogy amíg autóval megteszek mondjuk 120km-t két óra alatt, addig repülővel megteszek 2000-et. Plusz ugye jóval kevesebb repülő repül, mint ahány autó van az utakon. Nembeszélve arról, hogy adott km-t autóval jóval több ideig tart megtenni (tehát jóval tovább van meg a baleset kockázata) mint repülővel.

    Persze még így is valószínű, hogy a repülő jönne ki győztesen. De mindjárt reálisabb képet kapnánk, mintsem megnézzük, hogy hány járatból hány zuhant le százalék formájában, majd ezt megnézzük az autóknál is.

Új hozzászólás Aktív témák