- Adobe Lightroom topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
kunberci
aktív tag
Az a baj a Telenorral, hogy ezekhez az információhoz hozzájusson az ügyfél, 8db ügyfélszolgálatos telefonhívásra és 2db követeléskezelő panaszbejelentésre volt szükség, melynek átfutása db-onként 1 hónap.
Nem csak a telefoncserével van baj, hanem azzal, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton sem tud senki pontos információval szolgálni. Arra az információra, amit leírtál kb 2 hónapot vártam. Ha ezt az információt egy ügyfélszolgálatos is tudná, és el is mondaná az ügyfélnek, akkor kevesebb elégedetlen ügyfél lenne. -
kunberci
aktív tag
Még egy kérdés?
" Pontos adatbázis van azokról az ügyfelekről, akik jogosultak a cserére!"
-Ha pontos adatbázis van a cseréről, akkor a szempontok is adottak.
Tehát kinek és milyen feltételek mellett cserélik a telefonját? Milyen feltételnek kell megfelelni ,hogy valakinek cseréljék a telefonját? Légyszíves, ha tudsz szolgálj nekünk információval.
-Köszönjük.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen egeret válasszak?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...