- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Videó stream letöltése
- SUSE Linux
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Excel topic
- Milyen routert?
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rusi
senior tag
Igen, megértem, hogy ha a 10-ik embernél és 8 telefonhívás után tudod meg a szükséges dolgokat, az bosszantó (miközben ha másnál érdeklődsz, lehet azonnal hozzájutsz az információhoz). Az információk a Telenor részéről elvben minden dolgozó számára ki lettek küldve (legyen az bolti értékesítő vagy telefonos ügyfélszolgálatos), továbbá persze a belsős tudásbázisunkon is minden megtalálható, így ott is rá (kellene) tudna keresni az illető.
Az adatbázis igazából annyi, hogy nagyjából 7-8 ezer ügyfél érintett (nagyobb részük kártyás, legalábbis én még csak kártyásoknak cseréltem eddig), akiket úgy válogattak ki, hogy ha csereakció indulása előtt lévő X időszakban (ezt én sem tudom pontosan, hogy mikor és milyen hosszú időszakot néztek) olyan készüléket használt (ez nyilván nem egyszeri hálózatra jelentkezést jelent), amelyet ez a probléma érint, akkor jogosult az adott telefon cseréjére. Erről a leválogatott ügyfélkörről van egy adatbázisunk, amely az érintett telefonszámot, a hozzá tartozó, cserélhető készülék IMEI számát és típusát tartalmazza. Ez az adatbázis bármely értékesítő számára elérhető, hiszen azért csinálták, hogy segítsék a munkánkat. Ha bejön egy cserére jogosult ügyfél, akkor a levéltől/SMS-től függetlenül az adatbázisban is kötelező megnéznem, hogy valóban jogosult-e és ha igen, akkor milyen telefonnal (mert csak és kizárólag azt a telefont cserélhetjük, ami ott szerepel!). Amennyiben minden oké és ott van nála a megfelelő régi készülék, akkor már csak az a kérdés, hogy melyik telefonra szeretné cserélni és mehet is a folyamat, kb. 5 perc és távozhat az új készülékkel.
És mégegyszer hangsúlyoznám, az új készülékhez NINCS semmilyen esetben sincs hűség, az ügyfél tényleg ingyen kap egy vadonatúj, 2 év garanciás telefont.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)