Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz kunberci #35 üzenetére

    Igen, megértem, hogy ha a 10-ik embernél és 8 telefonhívás után tudod meg a szükséges dolgokat, az bosszantó (miközben ha másnál érdeklődsz, lehet azonnal hozzájutsz az információhoz). Az információk a Telenor részéről elvben minden dolgozó számára ki lettek küldve (legyen az bolti értékesítő vagy telefonos ügyfélszolgálatos), továbbá persze a belsős tudásbázisunkon is minden megtalálható, így ott is rá (kellene) tudna keresni az illető.

    Az adatbázis igazából annyi, hogy nagyjából 7-8 ezer ügyfél érintett (nagyobb részük kártyás, legalábbis én még csak kártyásoknak cseréltem eddig), akiket úgy válogattak ki, hogy ha csereakció indulása előtt lévő X időszakban (ezt én sem tudom pontosan, hogy mikor és milyen hosszú időszakot néztek) olyan készüléket használt (ez nyilván nem egyszeri hálózatra jelentkezést jelent), amelyet ez a probléma érint, akkor jogosult az adott telefon cseréjére. Erről a leválogatott ügyfélkörről van egy adatbázisunk, amely az érintett telefonszámot, a hozzá tartozó, cserélhető készülék IMEI számát és típusát tartalmazza. Ez az adatbázis bármely értékesítő számára elérhető, hiszen azért csinálták, hogy segítsék a munkánkat. Ha bejön egy cserére jogosult ügyfél, akkor a levéltől/SMS-től függetlenül az adatbázisban is kötelező megnéznem, hogy valóban jogosult-e és ha igen, akkor milyen telefonnal (mert csak és kizárólag azt a telefont cserélhetjük, ami ott szerepel!). Amennyiben minden oké és ott van nála a megfelelő régi készülék, akkor már csak az a kérdés, hogy melyik telefonra szeretné cserélni és mehet is a folyamat, kb. 5 perc és távozhat az új készülékkel.

    És mégegyszer hangsúlyoznám, az új készülékhez NINCS semmilyen esetben sincs hűség, az ügyfél tényleg ingyen kap egy vadonatúj, 2 év garanciás telefont.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák