Új hozzászólás Aktív témák
-
defymoto
senior tag
Ahogy látom, a gyorstöltésnek szépen megkérik az árát. Vagy ez csak a mostani energiaárak miatt kerül ennyibe?
-
Victoryus
addikt
Ebben mi a jó? Én a sima benzines Daciával elmegyek 800km-t egy tankolással 24000 forintból.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Segal
veterán
Hogy fizetnek érte
Tulajdonképpen egyelőre szerintem semmi, mert tök fölösleges ennyiszer megállni, de majd úgyis jönnek a hívők hogy pisilések, cigizések,orális szexstb. miatt úgyis indokolt...
Viszont számomra nem is ez a lényeg, hanem az hogy ott vannak az IFA-n a srácok.
Ettől függetlenül jobban szeretem amikor repcsivel mennek, mert akkor mindig van valami bonyodalom
Mondjuk jövőre mehetnének IFA-val"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Visszafelé mondjuk már nem 420-ért tankolnál és kicsit húzósabb lenne. Egyébként az Ionity miatt lett nekünk ilyen drága, 350 forint / kWh körül ment, a cseheknél meg ugyanez a sebesség (jó, nem ugyanez, csak 150-es hipertöltő) volt 140 forint körül, sima 50-es pedig még olcsóbban. Tehát amúgy jelentősen kevesebb pénzből is meg lehetett volna ezt oldani, ami bőven versenyképes lett volna a Dacia fogyasztásával.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Somatom
veterán
No, igen. Nem tudom, hogy mennyi kraft maradt az autóban. Összeadtam, elosztottam 800Ft -tal. 46 liter gázolajra jött ki. Épp a kollégám 16 éves, dízel Berlingojával megyünk melózni Németországba. 6 alatt fogyaszt 130 -nál. Egy másik kollégám modern Passat -ja 4,7 -es átlagot tud ugyanezen a 800Km -en. Szóval, az üzemanyag költség kb. ugyanannyi, mínusz egy szállás, mert tok-vonó 7 óra alatt letudjuk a 800Km -t.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StanDoFF
tag
4 évvel ezelőtt voltam Csehországban, és ott a MOL kutakon is van szélvédőmosó folyadék pisztoly. A kérdés, hogy nálunk miért nem lehet kialakítani, és miért kell műanyag szemétbe csomagolni?
-
moleculez
veterán
Ebben a formájában az eautozas varosi forgalomban nagyon jó, pályára nem ideális. Mondjuk amennyit én autópályán vezetek, (évente 2x a tengerpartra) elviselhető kompromisszum. Akinél más az arány, annak nem ez való .
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
guriga1234
addikt
A szöveg és a táblázatban látható számok erősen különböznek.
-
L3zl13
nagyúr
A megállások száma egyáltalán nem vészes, de az, hogy minden alkalommal fél-háromnegyed óra rámegy az kicsit zavaró lehet.
Ha valaki évente 1-2 alkalommal tesz meg ilyen nagyobb távolságot ahol közbe kell iktatnia készerpihenőket a töltés miatt, simán élhető már jelenleg is.
Ha valaki hetente teszi meg ugyanezt az már lehet, hogy úgy gondolja, számára még túl nagy kompromisszumokkal jár a villanyautó.Aki hülye, haljon meg!
-
Somatom
veterán
Sztem egy utazóautónál az számít, hogy az adott fogyasztás mellett hány ember fér el csomagokkal. Plusz, esetleg a vontatási képesség és persze a hatótáv. Országúton környezetterhelés szempontjából sztem nincs jelentősége hosszban plusz 20-50 centinek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
7Heads Drago
veterán
És fele annyiba se kerül az autó. Talán harmada.
Napelemről nyilván lehet vele spórolni, csak nekem ép 20 millát kellene spórolni vele. Mert ha jól látom az IX3-nak 23,5 az alapára. És ahogy látom marha lassan fog ez összejönni ilyen áremelések mellet. Majd szolók ha megvan rá a zsé.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #19 üzenetére
Az a durva hogy ekkora egy akkuval felszerelt Ioniq 6-700 km tudna ez meg max 460km.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Yeffy
veterán
ennek legalabb nincs elb@szott gnom/hodpofaja. tetszik a szine is, jóféle!
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
guriga1234
addikt
válasz 7Heads Drago #20 üzenetére
"egy akkuval felszerelt Ioniq 6-700 km tudna" - papíron. Valóságban meg max nagyon hosszú lejtőn lefele. Ugye te nem hiszel a mesékben?
-
válasz 7Heads Drago #19 üzenetére
Ahhoz azért azt is vedd hozzá, hogy az egyik egy BMW a másik meg egy Dacia. Nem egy liga.
#16 Somatom
Láthatóan nem csak városba jó, pár száz km-eket simán elmegy, tehát országon belül is alkalmas közlekedésre.
Ha meg évente 1-2 alkalommal mész 800-1000km-t, akkor vállalható kompromisszum még ez a 2-3 óra is.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
sfefe
őstag
Hűha a hívők már megjöttek...
Lehet dumálni bármit ez ma még nem opció azt ennyi... ( Van a cégnél villany)
Másod autónak valakinek lehet a villany városban ha van otthon töltője de amúgy annak sem...
Majd ha elmennek 600-700km majd akkor talán...
Aztán most majd jönnek a hívők, hogy miért baszod minden nap mész 600-700at? Hát nem, de nem is akarok hetente cumin lógni valahol....
Plusz az ára....
Ugyan már ezek ma játékok vkiknek...Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
"Hát nem, de nem is akarok hetente cumin lógni valahol...."
Otthon este bedugod konnektorba?„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
7Heads Drago
veterán
válasz guriga1234 #22 üzenetére
[link]
Nagyon jól látszanak menet közben a fogyasztási értékek. Meg nem is ő az egyetlen aki ki tudta hozni 10 kwh alá a fogyit.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Daciat láttam már, ültem is benne és vezetem is. Munkás autónak talán elmegy, de másra sztem nem való.
Az Ioniq viszont nem az. Nekem a Golf 7-hez képest nagyon is jól áll a mércén. Ellentétben az I3-as BMW-vel amit véletlenül se vennék.
Nekem mindegy milyen liga. Nem igazán értem ezt a SUV őrületet ami manapság van. Átveszünk minden hülyeséget az amcsiktól.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Victoryus
addikt
Én a hibrideket se értettem. Fogyaszt benzinböl 5-6 litert, plussz villany... Ok, nem pöfög a belvárosban,de ennyi. A villanyautót se értem. Nagyon sok az új ára, nem zöld csak ha napelemmel töltik. Menetteljesítménye viszont pazar.
Nyilván a benzines se zöld, de én pl.tavaly csak 3500km-t mentem autóval, 3000-et meg bicajjal. 5km alatt nem autózok.
A Dacia más liga, mi mindenre is használjuk, nem kell félteni, nagy, kényelmes, olcsó fenntartás.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Victoryus #30 üzenetére
NEm leszólom a Dacia-t, de azért almát körtével...
Én is szeretem a funkcionalitást, meg, hogy juhhééé olcsóság, de valahogy nem vágytam még a román csodába. Renault, alsópolc. És ezt még mindig erősen éreztetik.
A hibrid pedig egy jó irány, ha pl. használsz egy ideig Toyota-t, akkor az azért elég klassz tud lenni.
Ezzel nem becsmérelem a Dacia-t, kinek mi, nekem nem éri el az ingerküszöböm, lerúgni meg jó más is.
A villanyautó nekem teljes zsákutca, de ez ugye személyes vélemény.
Nekem full pazarlás, az aksipakk, a gyártás, és hogy utána ugyanúgy előállítjuk valahol az ampert hozzá.
Ha 1/1 megújuló lenne, akkor azt mondom remek, tehát 1 autóhoz kapcsolódóan zölden kapod az energiát. Ez nem fog bekövetkezni belátható időn belül.
Ami még jó lehet a Franhofer-féle hidrogénpaszta, de az is évek.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Én csak arra reflektáltam, hogy elektromoskent városba lenne jó -> nem csak városba, lenne jó, országon belül simán el lehet lenni vele.
A méret egy másik kérdés már.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Graphics
Jómunkásember
-
Somatom
veterán
Nem csak a tied. Nekem 7 személyes, dízel egyterűm van és vártam a hibrid Galaxy megjelenését (mivel más nem nagyon gyárt ilyet). Hát null, koma null lett ebből a szempontból. Vicc a villanyos hatótáv és nem is tölthető külön.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Graphics
Jómunkásember
Na igen, ezért vagyok meglőve, hogy mit is vegyek... Prius+ jó lenne, de horror és nagyrészt taxi...
És ennyi ,bezárult a kör. Egyterűből már semmi, csak a divatSUV.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Jó, akkor városban el lehet lenni vele ha kell, városon kívül ha országon belül vagy, akkor szintén használható marad.
Ami városba szerinted jó méretre, annak meg nem csak a hatótávja, de pont a méretei és az ereje miatt is elég vacak hosszú útra. Mindenre tökéletes autó nincs.Az, hogy szerinted semmilyen nem jó, az más, jelenleg utópiának érzem az autómentes várost.
A plugin szerintem ilyen szempontból szintén nem az igazi, mert bár jó dolog hogy városba villany másol benzin, viszont két rendszer van benne összemixelve, komplikált működéssel, és mind a két rendszer meghibásodási lehetőségeivel / karbantartási kötelezettségével.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ebben egyetértünk, akkor megyek csak városba autóval ha nagyon muszáj, mert folyton hol dugó, hol baleset, stb...
Amúgy bringázom szinte mindenhova.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Somatom
veterán
-
-
lalakov
senior tag
DC-n nem szokás 80% fölé tölteni. 10-ről 80-ra kb. ugyanannyi idő a töltés, mint 80-ról 100-ra. 80% felett 50-nél többel nem tud tölteni ez az autó, miközben tud 100 felett is. Ezért felesleges volt drága Ionity-t használni.
-
macilaci78
nagyúr
Ha jól látom, 37 eFt üzemanyagköltségen mentetek el 850 km-t, ami 43 Ft/km.
A 22 éves dízel Passat ugyanezt 30 Ft/km-ből oldaja meg (42k km átlaga), amit tapasztalataim szerint 100 km/h átlagsebességgel szoktam teljesíteni megálókkal együtt, jelen esetben kb 8,5-9 óra a városi forgalom függvényében.
Ehhez képest majdnem 3 óra ment el a megállókra.
Persze, sarkítom a dízel költséget, ha 800 Ft-os literárat számolok, akkor 53 Ft/km jön ki. Így, jelen áron korrekt az összehasonlítás.Nagy távokra az elektromos autó nem megoldás. Egyszerűen a vezetőnek, utasoknak nincs szüksége annyi időt állással tölteni a komfortos, biztonságos utazáshoz, mint amennyit egy elektromos autó megkövetel. Olyan elektromossal, aminek a hatótávja összemérhető a belsőégésű motorossal (800-1000 km/töltés), a megállásokkal töltött idő, így a teljes utazási idő is kb azonos lenne. Akkor már van értelme tovább árnyalni a dolgokat: az autók árait, szervizköltségeket, biztosítási díjakat (gyári garancia idejére Casco-val), mondjuk 300k km-re, vagy 15 évre (, vagy amennyi a hazai autópark átlagéletkora), maradványérték.
Van már tapasztalat az elektromos fronton is, be lehet tenni a költségvetésbe egy akkupakk cserét, egy turbófelújítást, vagy más hasonló nagyértékű meghibásodás javítását is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
lalakov
senior tag
válasz macilaci78 #46 üzenetére
Ekkora összeg és ennyi várakozás annak jön össze, aki nem ért hozzá. Egy tesztelőnek példát kéne mutatnia és nem arra erősíteni, hogy használhatatlanok az elektromos autók.
Ha valaki sokat szándékozik Ionity-t használni, akkor van rá előfizetés, amivel fele áron lehet tölteni.
80% fölé nem töltünk és én a szép kilátás helyett olyan szállást kerestem volna, ahol lehet helyben tölteni. Olcsóbb is lett volna és nem ment volna vele feleslegesen az idő.
"Nagy távokra az elektromos autó nem megoldás." Két napra bontva ez a 850km nem nagy táv. -
L3zl13
nagyúr
"80% fölé nem töltünk és én a szép kilátás helyett olyan szállást kerestem volna, ahol lehet helyben tölteni"
Biztos vagyok benne, hogy a még több kompromisszum meggyőzte volna azokat akik most is pont ezek miatt ellenzik az elektromos autókat...[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
Somatom
veterán
Az a szállás egyáltalán nincs részletezve az utiköltségben. Sztem 50 Erzsi/fővel nem lövöm túl. Ha négyen utaznak, az 200 Erzsi, vagyis 80 ezer Ft. Majdnem a duplája a teljes üzemanyag költségnek. Sztem nagyon nem mindegy egy 850Km -es túrán, hogy egy nap, vagy kettő.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ellenezni felesleges szerintem, csak be kell látni, hogy mi az amire jó, és mi az amire nem való. Rendszeres, hosszú utazásra nem való, de ezen kívül sok kompromisszum szerintem nem kell.
A legtöbben azért kibírnák ha ezzel kéne autókázni
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini PC HP 400 G3 DM i5-7500T/8 Gb DDR4/ 256 Gb SSD/USB 3.0/ DP Port/ VGA Win 11 Pro 1Év gari
- Olcsó számítógép játékra! I5 6500 / GTX 1060 6GB / 16GB DDR4 / 500Gb SSD
- XFX AMD Radeon RX 7900 GRE Reference GARANCIA 2027.02.08-ig
- iPhone 13 128gb, független, bontatlan
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS érintőkij, i5-8350U (8 v.mag) 16GB RAM, 256GB NVMe, Magyar vil bill