-
IT café
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
#04441088
törölt tag
Nagyon vártam már a tesztet, köszönöm.
-
#04441088
törölt tag
Telekomra visszatérve Mate 10 Pro esetén.
Többször beszéltem ügyintézőkkel ezzel a telefonnal kapcsolatban, hogy most dual vagy single sim-es lesz, amit ők árulnak.
5-ből 3 nem tudott válaszolni rá, 2 pedig azt mondta, hogy 1 sim-es, mert a honlapon azt írja, hogy SIM-kártya típusa: Normál.Nem kötöttem beléjük, hogy ott a méret van feltüntetve.
-
#04441088
törölt tag
Telekomnál vásárolt Mate 10 Pro-ra érdemes telekomnál biztosítást kötni?
Vagy az alap 2 év garancia egy része cserél/javít törés, leejtés esetén?(Bár gondolom nem...) -
#04441088
törölt tag
Úgy néz ki megjött a telekomnak a Mate 10 Pro készlete.
[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
Telekomnál ahányszor telefonáltam be, ahányszor más ügyintézővel beszéltem annyiszor kaptam más és más infót. Gondolom Telenornál se megy másképp. Volt ügyintéző, aki arra hivatkozott, hogy a honlapon a SIM kártyánál az van írva, hogy normál és nem dual, viszont több telefont megnéztem a weboldalon, kiderült, hogy a csók a SIM kártya méretét mondta nekem, azzal keverte.
-
#04441088
törölt tag
Ma jön a telefonom a Telekomtol.
Majd megírom hogy dual vagy single SIM bár elvileg single. -
#04441088
törölt tag
Megjött a Telekomos Mate 10 Pro. Single sim sajnos.
Viszont van egy furcsa dolog.
Hi Care-be belépve azt látom, hogy a garancia lejár: 2020.02.07.
Azért ez pár hónappal több, mint 2 év. -
#04441088
törölt tag
Vajon Hi Care-ben mennyire számít milyen néven szerepel a telefon? Ismerős venne a fiának, de saját névre elofizetessel. Baj lehet abból, hogy a srác a saját nevén regisztrálja? Mert ugye Hi Care ben megvan minden garanciális dolog.
-
#04441088
törölt tag
válasz ADAM1337 #640 üzenetére
zoleeno1 írta, de ő Telekomtól rendelt.
Viszont egy kis bug. Ha telefonálok valakivel és közben wifi-n néznék egy videót, akkor nem indul el. indavideon es mas hasonlo oldalakon is probaltam. ranyomok a play ikonra, ugrik egyet es semmi. amint leteszem a telefont, frissitek, maris indul.
-
#04441088
törölt tag
válasz ADAM1337 #655 üzenetére
Teszteld mar le, ne legyen ilyen negativ.
Csak valami ingyenes szamot hivj, aztan wifi legyen bekapcsolva, felcsatlakozva, indavideo.hu aztan valamit probalj lejatszani.Más.
Felhívtam Huawei-t. Nem tudnak a + 3 hónap garanciáról semmit. Majd emailben visszaírnak hamarosan, hogy mi lehet ez. Illetve Hi Care-en teljesen mindegy milyen néven regisztrálom a telefont, a garancia a vásárlási dokumentumokkal érvényesíthető. Magyarul nem lesz baj abból, ha valaki rokonnak vesz telefont saját előfizetésre, aztán a rokon később a saját nevén regisztrálja. -
#04441088
törölt tag
Ez a hivatalos válasz:
'Kedves Ügyfelünk!
Ádám vagyok, én fogadtam az üzenetét. Az Ön által írt garanciával kapcsolatban feltett kérdésére szeretném a következőket válaszolni:
Készülékeinkre a garancia a vásárlás dátumától számított 2 évig érvényes. Az Ön által említett +3 hónap a VIP garanciánk része, mely a Mate 10 Pro készülékre nem igényelhető. Erről bővebben talál információt az alábbi linken: http://consumer.huawei.com/hu/support/vipservice/ .
Ha bármi egyéb kérdése van forduljon hozzánk bizalommal!
Üdvözlettel,
Ádám
Huawei Ügyfélszolgálat'#garancia
-
#04441088
törölt tag
Sajnos ez van.
Csak furcsálltam a Hi Care szerinti 2 év 3 hónap garancia lejáratot...
Ez a hivatalos válasz, én sem értem, hogy miért a legjobb telefonjuknál csinálják ezt.Más:
A legnagyobb fényerőt hogy lehet kihasználni? Mit kell állítani a telefonon? -
#04441088
törölt tag
válasz fenergie84 #684 üzenetére
Tárcsázó. A zold telefon ikon melletti 3 pötty. Beállítások. Legalul további beállítások. Hívóazonosító .
-
#04441088
törölt tag
Ha napkozben szeretnek videot felvenni hazon belul hogy tudom a legjobb minoseget elerni? Melyik beallitassal?
- UHD 4K(16:9, sztereo)
- FHD 1080p(16:9, sztereo, 60 fps)
- FHD 1080p(16:9, sztereo, kepstabilizator) -
#04441088
törölt tag
Baj van a Mate 10 Prommal.
Csupán yt-on nézegettem videókat, majd közben jött egy Messenger értesítés. A képernyő lezárt. Újjal nem oldott fel, nem érzékelt. Villogott a képernyő, 0 % -on jelezve az akksit néha. Töltöm fel a videót máris.Itt is a videó. Minőségért bocsi, csak egy szar telefon volt nálam épp + ideges is lettem: link.
[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
Telekommal vegyem fel a kapcsolatot, vagy el tudom intézni Huawei-el is?
Megijedtem amúgy, kurvára... -
#04441088
törölt tag
Az nem gond, hogy fater nevén a telefon?
Jótállási jegy, számla megvannak. Viszont a 360-as kamera épp nincs nálam. Az baj lehet?
Csak simán besétálok T-be, elmondom mi történt, megmutatom nekik a videót és kérek egy cserét?[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
Minden gyári rajta, csupán pár appot töltöttem le. Pl. Messenger, Spotify, OTP netbank...
Launcherhez nem nyúltam. Fejlesztői beállításokat sem aktiváltam.
Szóval abból nem lehet baj, hogy a kamera épp nincs nálam, illetve apám nevén a telefon?
Számlát + minden egyéb dokumentumot beviszek, ami a telefonhoz kapcsolódik. Töltőt, fülest, dobozt, sim tűt, etc. -
#04441088
törölt tag
Nem azzal van bajom, hogy telefon nélkül pár napig, hanem azzal, hogy nem e kötnek bele, hogy a kamerát nem vittem vissza, de azzal nincs is baj...csupán a telefont szeretném cseréltetni, mert félek, hogy sokszor előjön még. Illetve, hogy nem az én nevemen van, hanem faterén.
-
#04441088
törölt tag
Az a baj, hogy fater biztos nem lesz itthon a következő héten sem, nem hogy a következő 3 munkanapon. Külföldön dolgozik jelenleg.
Viszont a honlap ezt írja:
'Az üzleteinkben, vagy az online shopunkban vásárolt termék meghibásodását 3 munkanapon belül Telekom üzleteinkben jelezheted, ahol intézkedünk az eszköz cseréjéről.'Googleba rákeresve pedig ezt a 3 munkanapon belüli dolgot cseregaranciának becézik, nem elállásnak.
-
#04441088
törölt tag
válasz #04441088 #726 üzenetére
Itt az újabb videó az említett hibáról: Link.
Ezt nézzétek meg...
Talán látni, hogyha nyomom a feloldó gombot oldalt ilyenkor arra se nagyon reagál. Plusz amikor a képernyőhöz értem egyszer csak behomályosodott az egész.Szóval akkor jön elő, ha valakivel épp beszélsz messengeren. Kérd meg hogy írjon neked folyamatosan. Csak nyomogassa a lájkjelet 1-2 percig folyamatosan neked. Felmész Youtube-ra, elkezdesz nézni valami videót. Messengert ne lődd ki, maradjon háttérben. És elő is jön...
[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
-
#04441088
törölt tag
Azért, hogy mindenki megnyugodjon, de főleg én.
Szeretnék megkérni mindenkit, akinek Telekomos(vagy más helyről való, de SINGLE SIM-es!!!)
Huawei Mate 10 Pro-ja van. BLA-L09 Modell
(Beállítások-> Rendszer(legalul)->Telefon névjegye(legfelül), itt látni a Modell-t.Végezze el a következőket. Élő wifi kapcsolat vagy mobilnet mellett:
- Nyisd meg a Messenger-t. Kapcsold be a chat fejeket. Kérd meg egy online ismerősöd, hogy 2 perc múlva kezdjen folyamatosan írni neked. Folyamatosan, ne 500 oldalnyi regényeket, aztán félóránként küldje el, hanem másodpercenként nyomogassa a lájk jelet vagy bármi.A lényeg hogy minél több értesítés jöjjön, minél több üzenet. A lajk jel jó megoldás, mert csak nyomogatni kell...
- Messengert ne zárd be, ne lődd ki, csak nyomd meg a Home érintőgombot, így háttérbe kerül.
- Nyisd meg Youtube-ot, kezd el lejátszani valami videót. Hamarosan elkezd írni az arra megkért ismerős..és valószínűleg kifagy a telefon. Az alábbi módon: LINK
Elkezd villogni a képernyő, akksira 0 %-ot ír, nem érzékel. Újraindítás segít.Ne ijedj meg. Ha így lesz, akkor szoftveres probléma áll a háttérben. Valamiért ütközik a két app.
Írjatok ide a fórumra mi lett az eredmény. Persze más típusszámmal is meg lehet próbálni, hátha ott is előjön. Sőt az lenne a legjobb, ha minden Mate 10 Pro-s megcsinálná.Köszönöm.
#messenger #youtube #chatfej #szoftver #hiba #szoftverhiba #villódzás #kifagy #0% #reagál
Szerk.: Szóval mobilnettel is ez van. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
válasz Spricccer #779 üzenetére
'Az új SIM-kártya hátoldalán vagy a műanyag keret hátoldalának alsó részén keresd meg a SIM-kártya 20 jegyű azonosítóját, és hívd az alábbi, a Magyar Telekom hazai hálózatából díjmentesen elérhető 06(80)639-999 számot.
Munkatársunk elkéri a telefonszámhoz tartozó SIM-kártya 20 jegyű azonosítóját.'
De utána csináld meg légyszíves, amit linkeltem feljebb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung The Serif: leteszteltük a matt kijelzős QLED tévét
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Plazma TV topic
- Lalikiraly: Vodafone 5G probléma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Last Epoch
- 3D nyomtatás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- - MAKULÁTLAN - Samsung Galaxy S24 ULTRA 12/512GB - TITANIUM GRAY - FÜGGETLEN - 3 ÉV GARANCIA
- Iphone 13 mini 128Gb Green Garancia: 2025.12.21-ig
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Samsung Galaxy S23 gyári független 8/128GB 2026. 07.01. Gyártói garancia