Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Elorol, hatulrol szerethetoen mokas. Oldalrol viszont tulsagosan semmilyen vagy retro. Az a felni abszolut nem illik hozza, se a designban, se azt tekintve hogy e-autoba alacsony legellenallasu felnit szoktak pakolni.

    Belul total kaosznak nez ki. 80-as, 90-es evek beli alpremium faburkolat keverve sok helyen szinte regi keleti blokkos autokat idezo megoldasokkal. Az az osszesa utogyarto szegyene, hogy a vasarlok kenytelenek elfogadni, hogy tobbszazezer felarert a gyari navigacio mind hardveresen, mind szoftveresen alulmulja azt amit a legolcsobb okostelefonok nyujtani tudnak. Szar kijelzo, gyenge CPU, keves RAM, elavult szoftver/adatbazis.

    4 szemellyel, nulla csomagtartoval meg varosi bevasarlo autonak se igazan megy el. Ezen az aron ilyen hatotavval miniautokent az e-autok kozul tenyleg csak a fanatikus Hondasok valasztjak majd.

    Legkozelebb tesztelhetnetek mar valami joval olcsobbat, mert a megmondoemberek allandoan azt emlegetik, hogy az akku arak evrol evre olcsobbak, ami az e-autok felarat fokepp jelentik, csak valahogy nem latni sehol azokat az allitolag olcsobb e-autokat. Mindet megprobaljak beloni 10-11 millio kornyekere hogy jarjon ra a tamogatas, es ez evek ota nem valtozott, az akkupackok aranak csokkenese ellenere sem.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák