- Router gondok
- Újabb kriptotőzsdéről derült ki: ömlik rá az illegális pénz
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Crypto Trade
- Google Chrome
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Photoshop
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kriza
őstag
A Démász (Délmagyarországi Áramszolgáltató) 2000 vagy 2001-ben 100000 (százezer)forintot fizetett szüleimnek hálózati túlfeszültség okozta meghibásodások miatt. (a konnektorban 230V helyett 350V volt)
Érdekes eset volt, a faluban ahol lakom (laktam) sokaknál sokminden tönkrement egy transzformátor meghibásodása miatt. Legtöbbeknél a készülékek javíttatását fizették ki, de nálunk más volt a helyzet... Nem akartak elsőre fizetni, de egy ''meggyőző levél'' jobb belátásra térítette őket. Belátták: a bíróság úgyis kötelezné őket.Fenntartom magamnak a jogot, hogy a kéretlen reklámban szereplő terméket nagy mennyiségben, kamu címre rendeljem.
-
Petya88
tag
Remélem, most örül a bunkó!
Lejár az 5 hónap oszt mi lesz? Elő kell majd fizetni adsl-re. Megérte?
Nagy az isten állatkertje, de ezek a kisebbségi komplexusos barmok idegesítenek a legjobban... -
Ez teljesen okés és korrekt, de az nem derül ki, hogy a nevezett szolgáltató az összes ügyfelével így jár/járt el, amikor beismerte a hibáját, vagy csak annál, aki rájuk borította az asztalt...?!
https://www.coreinfinity.tech
-
Shadows
senior tag
lol akkor kapsz 5k-t és örülj annak amire előfizetté csak, maradj csendben...
Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet
-
Petya88
tag
Gondolom, ha átver egy szolgáltató az amúgy is gagyi szolgáltatásával, lásd betárcsázós intenyet, akkor valószínűleg, nem harcolok ki magamnak egy mérges szolgáltatót, aki majd szolgáltat nekem az elégséges szint alján még egy fokkal rosszabbul...
Én valószínűleg vagyok annyira barom, hogy még akkor sem vásárolnék náluk többet, ha ők lennének a legolcsóbbak! (ahogy nem is teszem, főleg azért, mert az otthonomban zaklattak a titkos telefonszámomon a buta ajánlatukkal, este nyolc után! )
Továbbra is szánalmasnak tartom, hogy ebből ügyet csináltak, mert ez elsősorban a szolgáltató találatiarányát javította a keresőmotorokban... -
Petya88
tag
Nekem valójában az iménti postomban leírtak jöttek le. Sajnálom, hogy élnek emberek olyan körülmények közt, hogy nem tudják megengedni maguknak az adsl-t vagy az átalány díjjas netet a mobiljukra, ami tegyük hozzá, gyorsabb is (!!!) és nem sokkal drágább. Azért írtam az átalány díjjas mobil netet, mert lehet, hogy delikvensünk többször, több helyről használja a betárcsázós netjét. Sajnálom, hogy neki a mai világban erre van szüksége. Azt sajnálom leginkább, hogy a problémázásával viszont reklámot gyártott a szolgáltatónak!
-
ngabor2
nagyúr
miért nem lehet a hírt úgy olvasni, hogy ne keressük benne a kiskaput, meg a kibúvót. a szolg szerződést szegett, rászóltak, hogy ejnye-bejnye (sajnos már túl magasról), ő meg elismerte a hibáját, és kártalanította az ügyfelet. való igaz, hogy valszeg sokkal jobban jött volna ki, ha az ügyfél első megkeresése után azt a választ kapta volna, hogy ''valóban, elnézést kérünk a tévedésért, megtesszük amit tudunk, és tartjuk magunkat a szerződéshez''. idehaza ez miért nem bír nagyobb cégeknél elterjedni? kisebb, ügyfél-orientált cégeknél megy, jövő héten, ha lezárul egy ügyem, lehet, hogy írok is egy logout-blogot erről. mivelhogy van, hogy a szolgáltató (jelen esetben webáruház) elfogadja egyből a vevői panaszt, nem kezd vizsgálódni, és saját költségén(!) kártalanítja.
-
Petya88
tag
Azért nem, mert az ügyfél üt, vág, harap és panasszal él! A hatályos törvények alapján pedig, olcsóbb húzni, vonni a dolgot és a végén gombokért megvásárolni azt a pár (fel)háborodottat, mint valóban ügyfélcentrikussá válni! Én ha hibázok, könnyen elveszíthetem az ügyfelemet, mert talál magának másik céget a városban, aki közel olyan minőségben kiszolgálja, mint én. Ezért ügyelünk az ügyfelekre és nem azért, mert muszály! Mi az ügyfelinkből élünk, ezért értük dolgozunk! Próbáld meg ezt a szemléletet átverni egy multi bürokráciáján!!!