Új hozzászólás Aktív témák

  • ngabor2

    nagyúr

    miért nem lehet a hírt úgy olvasni, hogy ne keressük benne a kiskaput, meg a kibúvót. a szolg szerződést szegett, rászóltak, hogy ejnye-bejnye (sajnos már túl magasról), ő meg elismerte a hibáját, és kártalanította az ügyfelet. való igaz, hogy valszeg sokkal jobban jött volna ki, ha az ügyfél első megkeresése után azt a választ kapta volna, hogy ''valóban, elnézést kérünk a tévedésért, megtesszük amit tudunk, és tartjuk magunkat a szerződéshez''. idehaza ez miért nem bír nagyobb cégeknél elterjedni? kisebb, ügyfél-orientált cégeknél megy, jövő héten, ha lezárul egy ügyem, lehet, hogy írok is egy logout-blogot erről. mivelhogy van, hogy a szolgáltató (jelen esetben webáruház) elfogadja egyből a vevői panaszt, nem kezd vizsgálódni, és saját költségén(!) kártalanítja.

Új hozzászólás Aktív témák