Új hozzászólás Aktív témák

  • Nimrod

    addikt

    Egy picit sok helyesírási hiba (vagy inkább baki csúszott a cikkbe)...

    LOL! Én vagyok az első! :))

    [Szerkesztve]

  • jeges

    senior tag

    '' A magánszemélyek részére havi bruttó 4980 forintért előfizethető, korlátlan „PrePaid 512Kbit” ADSL-csomag éves díját egy összegben számlázza ki a szolgáltató.''
    vki mondja már meg, h a fenti idézet csak új előfizetőkre vagy a ''többiekre'' vonatkozik.
    egyébként érdekes, de a ''szolgáltató honlapján'' nem találtam meg a fenti ajánlatot...

    (gonosz: meg azt is elárulhatná vki, hogy mit keres ez a ''hír'' az infotechben;])



    [Szerkesztve]

  • attiLANte

    tag

    válasz jeges #2 üzenetére

    Idézet: A ''PrePaid 512k'' és ''Szereld magad'' csomagok akciós árait csak azok számára tudjuk biztosítani, akiknek a telefonvonalán a megrendelést megelőző 3 hónapban nem volt ADSL szolgáltatatás. Bővebben:[link]

  • lacibacsi

    addikt

    válasz attiLANte #3 üzenetére

    Ez a 3 hónap ugye nem vonatkozik a T-Online Try&Buy akciójában résztvett felhasználókra? (Mert más szolgáltatóknál nem...)

    Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.

  • Solad

    őstag

    ''A szolgáltató újra az ötezer forintos, lélektaninak nevezett határ alá csökkentette az 512 kbit/s-os internet-hozzáférés árát.'' hehehe nekunk otthon a 768-as 4990 mar vagy 4 honapja (kabel) :D

    MOD: off

    [Szerkesztve]

    No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

  • attiLANte

    tag

    válasz lacibacsi #4 üzenetére

    Passz...
    Ha jól tudom, a három hónap a T-Com/Online miatt fontos, mert csak így veheti igénybe a többi ISP a kedvezményes csomagokat. Ha a T-nél az egy hónapos próba-ADSL nem számít bele a ''megfigyelési időszakba'', akkor valszeg az Externetnél sem fog.
    Nem tudom elképzelni - még a T-ről sem -, hogy azért adnának ingyen egy hónap adsl-t, hogy aztán a kedvezményeket ne lehessen kihasználni. Bár ha jobban belegondolok... :U

    Biztosat csak az adott szolgáltató tud mondani.

  • Polesz

    addikt

    Szeretném, ha az ügyfélszolgálatuk, a hibabejelentőjük az ügyintézésük pedig a felhasználó kegyeit ostromolná :(:(:(

    Morcos vagyok, de mocsokul erre a cégre!

    Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.

  • T. Almeida

    senior tag

    válasz Polesz #7 üzenetére

    Kiváncsi vagyok, milyen morcos lennél, ha Invitel területen laknál... ;)

  • laca23

    csendes tag

    válasz Polesz #7 üzenetére

    polesz, de miert? nem lehet hogy te voltal tul nyugos? :)

    nekem mindig tudtak segiteni, es sikerult is elinteznem mindent gyorsan. nem volt meg sok problemam, 2x beszeltem veluk eddig, de nekem jo tapasztalataim vannak :)

  • sbazsi

    veterán

    én 2005 december végén fizettem elő a tvnetworknél.
    havi 5000 Ft brutto
    Alapszolgáltatások (havi előfizetési díj tartalmazza)
    · fix IP cím
    · 3 db e-mail cím (...@tvnetwork.hu)
    · 50 MB e-mail tárhely
    · 50 MB webtárhely
    · másodlagos domain
    · 1 db domain név üzemeltetése
    · e-ügyfélszolgálat

    ez egy kicsit jobb ajánlat volt, mint a mostani, szóval nem tudom miért hírértékű a dolog...

  • pazsolt

    csendes tag

    válasz sbazsi #10 üzenetére

    Emberek, vigyázzatok az EXTERNET –tel!


    Nagyon rossz tapasztalatom van velük.
    Olyan, mint ügyfélszolgálat az EXTERNET-nél szinte nincsen.
    Mindig mindenben késnek, nem beszélve a hozzá nem értésükről.
    Ez az EXTERNET sajnos.
    A legutóbbi szösszenet, hogy milyen az EXTERNET:

    Át szerettem volna állítani az egyik domainem-nek a dns szervereit egy másik szerverre.
    Elvileg 48 óra alatt frissül a világban az új beállítás. De az EXTERNET-nél NEM.

    Szerdán de 10-kor telefonáltam, egyeztettem, milyen úton tudom megváltoztatni a DNS szervereimet. A választ negyed óra zenehallgatás után megkaptam: belső, tehát EXTERNET-es email címről küldjem el kérésemet az externet@externet.hu-ra.
    Az emailbe külön kihangsúlyozva beleírtam telefonszámom, ha esetleg valami probléma merülne fel, vagy akármi kérdés merülne fel, feltétlenül hívjanak.
    Aznap délután egy másik szolgáltatónál is kezdeményeztem egy ugyanilyen DNS cserét.
    Szerdán este 9 órakor hopp mit látok, a „másik” szolgáltatónál, már frissült az új DNS beállítás, az EXTERNET-nél még nem. Nem baj, gondoltam, hagyjunk időt a frissítésnek, nem megy ez egyik percről a másikra.

    Csütörtökön reggel, már aggódni kezdtem, nosza rajta, újra ügyfélszolgálat telefonon. Újabb 20 percnyi zenehallgatás után Az EXTERNET ügyfélszolgálata – mivel ebben a témában nem nagyon tud segíteni – megadta az illetékes kolleganőnek, Szabó Mariann –nak a telefonszámát, aki az EXTERNET munkatársa. Felhívtam volna, azonban hosszas próbálkozás után feladtam a telefonálást. Délfelé újból próbálkoztam, amikor a harmadik tárcsázás után felvette a telefont a domain ügyekben állítólag járatos kolleganő. Miután kérdeztem, hogy hol tart a DNS frissítésem azt közölte, hogy hát nem is jó a technikai beállítás, és ezért visszadobták a kérésemet. Én közöltem a hölggyel, hogy a beállítás bizony jó, és rendben lefut a www.domain.hu szerverén. Visszakérdezett: alul zöld? Válaszom: igen zöld, lefutott hiba nélkül. Megegyeztünk abban, hogy „frissíti a kérést”. Megnyugodtam, hogy ha nem is 24, de azért 48 óra alatt csak összejön a dolog. De tévedtem, hiszen ez az EXTERNET kft.

    Péntek van..Lassan letelik a 48 óra és még mindig semmi jele a változásnak a hálón. Gondoltam reggel 9 óra körül felhívom mégegyszer Mariann kisasszonyt. Hála istennek felvette (később kiderül miért hála istennek), s mondta, most megy a munkába, de 10 körül hívhatom akkor gépközelben lesz. Hagytam neki 3 órát, nem akartam hogy úgy tűnjön, hogy ZAKLATOM a kis apró-cseprő ügyemmel (kihangsúlyozom, üzleti előfizető vagyok, nem 250 000 ft ot hagytam ott az EXTERNET-nél évente.
    Péntek dél van. Felhívtam Mariann számát, egy hetvenes számot, ami céges telefon, illetve nem felhívtam, csak szerettem volna, ez annyit jelentett, hogy hívtam, majd amikor szétkapcsolt a hívás, újra hívtam. Egy órán keresztül semmi mással nem foglalkoztam, csak avval, hogy tárcsáztam, gombot nyomtam, meg tárcsáztam. Néha magától szakadt meg, néha meg hirtelen egy-két kicsöngés után foglalt lett. Egy óra után nosza rajta, már görcsben álló kezekkel, kellően paprikásan felhívtam az EXTERNET ügyfélszolgálatát. Kértem, hogy adják Mariannát, azonban ő nem ott dolgozik. Akkor kapcsoljanak valakihez, aki felelős a munkaerőért az EXTERNET-nél. Én kis naív. Persze hogy senki nem volt kapcsolható az ügyben, mit tegyek, kifakadtam az aktuális ügyfélszolgálatosnak, aki hosszas hallgatás után megígérte, hogy ő felhívja a kolleganőt, és intézkedik. A telefon kapcsolat végén, eldöntve, hogy addig hívom Szabó Mariannát, amíg nem válaszol, elkezdtem tárcsázni. Újabb 30 perc elteltével, felvette a telefont. És közölte velem, hogy nem tud mit csinálni, mert hibás DNS szerverre nem tudja átállítani a rekordokat. Én bizonygattam, hogy de igenis jó! Ő azt válaszolta hogy nem jó. Akkor már követelően mondtam neki, rendben, csináljuk együtt az ellenőrzést, lépésről lépésre telefonon keresztül. Kihangsúlyoztam a domain nevét, betűzve (ekkor egy kis csöndet érzékeltem – lehet hogy a kolleganő teljesen más domaint próbálgatott?). És lássunk csodát, nálam rendben találta az ellenőrző szkript, lefutott hiba nélkül. Mariann azt mondta az ő gépén nem jó. Mondtam, egy azon hálózati szegmensen vagyunk ugyan azt csináljuk, nem lehet más eredmény. Azt mondta, hogy küldjem el neki az eredményt emailben. Leraktuk a telefont, 1 perc alatt lementettem, és elküldtem az email címére a jó eredményt, azzal a kéréssel megtoldva, hogy az Ő ellenőrzésének végeredményét, a rosszat pedig Ő küldje el., és természetesen beállítva hogy jellezzen ha elolvassa a levelet.
    Egy perc és a levél elolvasva, gondoltam „nyomogatom a telefonom gombjait kicsit megint”, mivel ugye más dolgom nincsen…...
    Egy órán keresztül tárcsáztam, és tárcsáztam. Semmi, nem vette fel, csak egy válasz jött az emailemre, aminek a tartalma semmit nem mondott, így nézett ki:

    Tisztelt cím!

    Domain: xxxxxxx
    Domain-használó: xxxxxxx
    Domain használó: xxxxxxx
    Admin-kontakt: xxxxxxx
    Tech-contact: xxxxxx
    Zone-kontakt: xxxxxxx
    Névszerver: xxxxxxxxxxx az új névszerver (elsődleges)

    Na most az a problémám, hogy ez nem tudom mi, mit jelent. Ez volt a levél, semmi olyasmi, hogy elindítottuk, vagy nem sikerült, vagy akármi. Gondoltam csak nem halok meg hülyén, addig tárcsázok, amíg meg nem unja, és fel nem veszi azt a …. Telefont (már nagyon mérges voltam). Küldtem egy emailt neki amiben kértem vegye fel legyen szíves a telefont (könyörögtem, én az ügyfél – nevetséges). Egyik hívásom után nem hittem a fülemnek, az EXTERNET központi ügyfélszolgálata jelentkezett. Pedig nem tárcsáztam félre, REDIAL volt. Kicsit megszeppenve vettem tudomásul, hogy Szabó Mariann fogta magát és a telefonját átirányította az Externet központi ügyfélszolgálatára, mivel megunta hogy egy ügyfél a közbenjárását szerette volna kérni

    Itt tartok, illetve nem tudom hogy hol tartok, csak azt, hogy elbúcsúzom az externet KFT –től.
    Ez nem szolgáltató cég, ez csak pénzbeszedő cég, vagy lehet hogy az sem? Ugyanis az egy éves prepaid előfizetésem egy hónapja lejárt, egy hónapja ingyen kapom a „szolgáltatást” vagy nem tudom minek nevezzem ezt.

    Pálfi Zsolt

Új hozzászólás Aktív témák