Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    Egyrészt: a nettó-bruttó trükköt tudtommal azok tudják büntetlenül eljátszani, akik nagykerként is értékesítenek, ugyanis ott megengedett csak a nettó ár feltüntetése. Lásd pl. Metro, de ezt a kiskaput többen is kihasználják. Mások meg csak tesznek a szabályozásra :U

    Másrészt: a Renew egy elég bonyolult dolog, de igazából érthető a HP részéről, a méretgazdaságosság ezt diktálja. Nem tökölnek minden egyes visszajövő notebookkal, hogy vajon el lehet-e még sütni újként, ha csak belerakunk egy hiányzó modem kábelt vagy kicseréljük a dobozát. Ha valami hibás, visszajött (és ilyen sok van, millióféle okból), bumm, megy a Renew programba. Plusz valszeg az eladhatatlan készletek is itt landolnak. A nagy Renew gépezet meg realtíve gazdaságosan tud üzemelni, fel vannak készülve mindenféle esetre. Rendberakják a gépeket, osztályozzák őket, aztán bagóért kiszórják, így a HP minimalizálja a veszteségeit, a kereskedő és a fogyasztó pedig alapvetően jó boltot tud csinálni. Cserébe szűkebb a választék és a szolgáltatások köre is korlátozott - ezek nem ''igazi'' HP termékek, pl. mások a garanciális feltételek, szoftverkörítés, stb. Valamit valamiért, érthető módon. Ezért nem él a világgar, nem lehet garbővítést venni, illetve ezért jelenhetnek meg olyan termékek is a Renew kínálatban, amik pl. hivatalosan nem is voltak itthon forgalomban, akár külföldi billentyűzettel stb.

    Lehet azon lovagolni, hogy melyik kifejezés mit jelent, de igazából szerintem fel lett fújva ez a téma. Azt hiszem, elég világosan le vannak írva a különféle kategóriák, lehet tájékozódni. Ha az bronz nem elég kifejező, akkor az ezüst sem az - akkor kössünk ebbe bele, hogy legyen átlátható az elnevezés.

    Ez van, ha elég nagyra nősz, beléd fognak kötni. Azért nem féltem a céget :) Meg ahogy mondják, a negatív reklám is reklám...

    Department of Redundancy Department

Új hozzászólás Aktív témák