Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Nimrod #10 üzenetére

    Pökhendi de logikus.
    Miért küzdjenek, ha többe kerül az eljárás mint amit veszthetnek alapból.
    Még ha valami nagy ügy lenne, akkor talán bevállalná egycég a hirneve miatt...
    Az évi egy levél az ügyfeleknek azért eléggé védhető... még az is lehet hogy a szerződében ahogy ügyfél lett van is erre valami jelzés (szokás hogy regisztrációnál jelzik hogy azzal jár hogy kapok levelet). Szal még lehet jól is járt az ügyfél mert ha végigviszik és ráterhelik a perköltséget hát az nagy summa.

    Ennek ellenkezőjével is szoktak élni nagy cégek:
    volt már példa arra hogy hibába vesztett egy cég pert, addig folytatta a fellebbezést és a különböző jogi lehetőségeket, hogy akinek igaza volt az ügyben időközben csődbe ment (per alatt zárolt weboldal... tevékenység.. satöbbi).

    --
    A Spamet útálom... thunderbirdet betanítottam mostmár így napi 20 levél megy automatikusan a szemétbe (de át kell nézni mert vannak címek amit nem hajlandó megjegyezni hogy nem spam), sajna más fióknál a gmailen is átcsúszik néha valami.

Hozzászólok Aktív témák