Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • athomi

    veterán

    válasz Franko49 #814 üzenetére

    A napiban és a hetiben az első rajtom mindig jó. Én sem igazán értem. Próbáltam már hogy ugyanarról a fordulatról induljak, mégis mintha mindig máshogy rajtolnék.

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    Topikgazda

    válasz Franko49 #814 üzenetére

    Ilyen lebegést én még nem láttam. A hátsó kerék nem ér a földre jelenséget igen.
    De csak adott pályán, aminél a startnál nem egyenes a talaj. Sajnos valóban úgy
    érezni, hogy random a rajtoltatás, nincs olyan technika, amivel MINDIG kijönne a
    jó rajt (ami a többiekhez képest kiugró). Fél autóhosszok dőlnek el ilyenkor, azaz
    legalább 1 tizedmásodperc a végelszámolásnál. Persze hosszú egy-egy pálya.:D

    Ritka az, hogy csak a rajton menjen el. De ha máshol kiadja, akkor bosszantó az
    a tizedmásodperc is, hogy nem volt meg. Mindenesetre a Boost-on is múlik, meg
    azon, hogy a rajt pillanatában taposod-e le a gázt, vagy már előtte is nyomod: van
    technika, ami be szokott válni mondjuk a sportkocsinál, de másnál nem biztos.:K

    Szóval sportkocsinál érdemes felpörgetni tökig, csak 1-2 tizedmásodperccel a rajt
    előtt elengedni, hogy visszaessen a zöldbe, de pontosan a startjelkor már nyomni.
    Nekem ez be szokott válni.:R

    Ui: amúgy a Super Diesel hihetetlen jó "mindenes". Van ugye a két világ. A Sport
    és a Monster: egyik pályán egyik nyerő (gyors/lapos), a másikon a másik (ugrós).
    A Super Diesel meg mindkét esetben tud második lenni, és ez nagyon nagy szó!
    Viszont első sajnos ritkán, így nincs különösebb jelentősége, hogy annál mutatja
    a Boostot is és világosan látszik, hogy nem ugyanaz a felpörgetésből visszaejtett
    Perfect start fordulatszám, mint a nulláról pörgetett (ugyanaddig), kisebb Boosttal.
    Azért nincs jelentősége, mert a TT-ket jellemzően nem lehet vele megnyerni.:R

Hozzászólok Aktív témák