-
IT café
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
Topikgazda
Csak akkor nem biztos hogy látja bárki, hogy nyertél.
És akkor mi van? Most a nyerés maga a cél, vagy az eredmény megmutatása?
Ha utóbbi, akkor csinálj róla screenshotot és rakd be a fórumba. Ha előbbi, akkor
meg tökmindegy, hogy ki látta, vagy nem látta, akkor is meg tudtad futni, nem?Szerintem a linkelt alap robogós futam tök jó volt, máskor is szervezhetnénk ilyet!
Nyilván egy fulltuningos járművel vagy csak esélyes a jó időkre. De azért néha tud
furcsa dolgokat csinálni a játék. (Alap Super Jeep jobb időt ad, mint a tunigos?)
Mondjuk nem annyira hihetetlen: ha a tuning miatt rossz helyre ugratsz, így jártál!athomi: esetleg vezethetne róla statisztikát, hogy hányat nyertél, vagy vmi...
[ Szerkesztve ]
-
bearnie16
csendes újonc
Ez jó ötlet Gubba! Én is mindig tanakodom, hogy vajon milyen beállítás is volt legutóbb... Persze néha jó kibillenni a saját kalitkánkból, de legutóbb úgy jártam, hogy sehogy nem jött össze egy pálya, még csak a közelébe sem értem önmagamnak...
Mai pálya (Fingerwoods 20-20-16-17) - 20.100[ Szerkesztve ]
-
Freddycom
őstag
Pl sokszor emelkedő előtt el kell engedni a gázt, mert azzal eggyütt előre is dől a figura és lefejeli az aszfaltot, vagy míg a levegőben van nyomod a féket h balra dőljön, aztán mikor már minjdárt földet érsz gázt adsz, hogy felpörögjön és mehessen tovább. Nem olyan vészes, de egyértelműen szokni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Gubbba
tag
És sajnos azt kell mondjam nagyon rossz az irány. Az időnként verseny után felbukkanó Commercial break már lelőhetetlen reklám, ami akár fél perces is lehet, mint a ládanyitásoknál. A tuning pedig nem lenne rossz, de ebben a formában, csak arról szól, hogy fizess. 200 gemért a ládában 3 tuning cucc volt a jeephez. És ennyit is baromi sokáig tart összeszedni. Azt hiszem így én lassan kiszállok, ebből tuti lesz felháborodás. Kár érte.
-
Freddycom
őstag
Borzasztóan nagy szerepet játszik most már a játékban a 'mázli faktor' és nem a versenyek alatt. Nem elég hogy a komolyabb tuning alkatrészekhez 12-24 órás ládákat kell nyitogatni, azokban sem mindegy, h melyik géphez van alkatrész benne.
Durva amúgy, most éppen ráraktam a formulára egy szárnyat, egy start boostot és egy 'overcharged turbo'-t (mind level 1-es) és a heti challenge-ben hét tizeddel javult az időm... Mi lesz itt ha a felhasználók kimaxolják az alkatrész szinteket? 7-10 másodperces pályák? vagy egy nagyobb ugratóval kezdő pályán végigsiklanak a levegőben?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Pont azok voltak a legjobb futamok, amikor mindenki az "adott napi" autóval ment:
mondjuk most 1-2 napot nem volt időm beszállni, így lemaradtam. De vicces volt a
különböző tuningok különböző hatása, meg sorban az összes autóval a verseny.
És hogy mindenki vette a lapot! Nem kellett sosem "übertuning" Formulát kergetni.Szerk: össze lehetne írni, hogy kinek mi a játékbeli neve, mert néha nem triviális...
Azon gondolkodok, hogy "kalauzhal" ki lehet, szerintem lehet átnevezte magát vki.
Amúgy az összeírás is halál egyszerűen mehetne: Topik összefoglaló készítése...
Bár nem tudom, hogy ilyen Re: írás topikoknál is szoktak-e/tudnak-e ilyet csinálni.[ Szerkesztve ]
-
SpongyaBob
veterán
"Én azokat élveztem a legjobban, amikor még "csak" a 20-as szintre felhúzott autókkal mentünk a napiba."
Egyetértek.
Azóta nem igazán érdekel ez a napi-heti dolog. Néha megyek egyet-egyet, de így nem izgalmas számomra.
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
DigitXT
Topikgazda
Szerintem semmi sem akadályozhatja meg a társaságot, hogy szervezzen egy
szériát, amiben "no extra tuning" a feltétel, és csak "Level akármennyi" normál:
ha az autók cserélgetését meg tudtuk oldani, ez sem lehetne sokkal nehezebb.Egy viszont kéne: valami táblázatban vezetni, hogy mi volt a végeredmény, mert
így sajnos néha tök követhetetlen, mi van. Sokszor be sem tölti a táblázatot, ha
később néznéd meg. Egyféle mini-bajnokságot is csinálhatnánk (ha ez a cél).Mondjuk a játék eléggé mázlifaktoros, tehát esély, kb. mindig van mindenre...
Akármilyen skill-es vki, meg akármennyire is tudja a "jó beállításokat", a végén
még mindig kell az MF, hogy valamibe ne akadjon be, és pont kiadja a jó időt...
Az ilyenek viszont idegesítőek is: 1x kiadja, utána meg 100x nem, az nem skill.De ha már itt tartunk, mindig lesz vki, aki megver. Miért? Mert többet próbálkozik,
vagy egyszerűen hamarabb fut bele a mázlifaktorba. Amihez kétségkívül kell skill
is, mert Ms. Mázli csak azoknak fog segíteni, akik nem teljesen kutyaütők.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Ennek is jó helye lenne az összefoglalóban, de ahhoz gondolom topikgazda is kell.
Minden megbeszélhető. Elkezdtem összeírni a játékosok linkjeit.
Gyűjtögetem össze az infókat. Nekem 24-en vannak a listámban, de van
akit nem én vettem fel, hanem ő vett fel engem, szóval nem biztos, hogy
mindenki meglesz, és 24-nél többen írtunk ide. Bár nem mindenki aktív...
Privátban küldhet bárki a linket+nevet! Annál gyorsabban kész a táblázat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Ezt is melós lenne frissítgetni, mert bagolykával hatalmas csaták vannak.
A napiban (a Bill's Landingnek) nem tudja vki, mi lett a vége? Másodperceket
javítgattunk, de nekem ma nem mutatja a táblázatot, csak DONE gomb van...Szerk: újraindítás után betöltötte. (Laca87 nem figyelt, szóval" nyertem", LOL.)
[ Szerkesztve ]
-
Freddycom
őstag
Vagy esetleg be lehetne lőni mondjuk lvl10-esnek és akkor a két véglet között. Azért javasoltam a level1-et, mert úgy merőben más a gépek irányítasa, mint 20-as szinten, 20-ason meg játszottunk már a játék megjelenésének első fél évében eleget vagy hogy.
-----
Nemsokára frissítés! (a képek nem sajátok)
[ Szerkesztve ]
-
Freddycom
őstag
Igen, és pl azt nem tudom, h ha ki van maxolva az adott alkatrész, nem kapsz-e továbbra is hozzá a ládákból upgrade-eket. Nekem eddig a legnagyobb lvl11-es tuningalkatrész, a legtöbb fel nem használt alkatrész meg a super jeep air controlja, 873 darabbal, egyet sem használtam fel, mert minek is.
-
Freddycom
őstag
Én pl úgy szoktam, h szakaszokra bontom a pályát, ha mondjuk a felénél már előrébb vagytok, pedig nem indokolná semmi, akkor kezdem is újra. Ha tartom.a tempót, akkor ugyan azt megpróbálom megismételni, aztán a következő ha megint lassabb, akkor megint retry, a végén módosítás.
Pl a tegnapi versenyen ott nyertem sztem, h a lejtő után mikor szalad fel a szuper dízel a deszkára, már úgy kellett érkezni h a pattanás holtpontján túllegyél és úgy hagyd el a deszkát.
[ Szerkesztve ]
-
expander
senior tag
nyugodtan hidd azt, hogy mak az egesz kb egyetlen tokeletes ut van, ha ezen belul valahol pont nem adja ki egy kicsit, akkor utana b@szhatod, mert eselyed sincs ledolgozni a hatranyt. es nem azert marad le valaki mert mas technikaval ment fel az emelkedore, hanem azert mert utana mashogy pattan az auto 1-es szinten. pont ezert javasoltam, hogy adjunk meg egy maximum szintet, ameddig fel lehet huzni a cuccokat, es azon belul pedig lehessen allitgatni, abba sokkal tobb verseny potencialt latok, mert ott be tudod "hangolni" legalabb az autot, megsincs elony vagy hatrany vele.
-
DigitXT
Topikgazda
Én csak azt tudom mondani, amit korábban is: az MF-hez kell tudás is...
Aztán van ilyen, van olyan szitu... Ha vmi mázlival "adta ki", s amiatt kiugró
eredmény született az jellemzően a "100-ból 1 kategória", nehéz ismételni.
Ha csak szimplán "jó" az eredmény, akkor megismételhető, így javítható is.
Szerintem az elég ritka, hogy vki az egyéni csúcsa körül fusson, állandóan.A magam részéről addig nyomom, amíg úgy érzem, már nem tudok jobbat.
Ha kiugró idő jött össze és egyértelmű MF volt, nem erőltetem, mert nehéz
megdönteni. Persze nagy hibákat nem szeretek bent hagyni. De ritka is az,
hogy egy alavetően elrontott nekifutást "csak" az MF húzzon fel első helyre.Amúgy vannak "nüansznyi trükkök", amik az akadály mázlis megoldásának
tűnhetnek, ha vki nem ismerte fel, de más meg rutinszerűen úgy csinálja.
Gondolok itt egy "lehelletnyi" belefékezésre, vagy gázelvételre, de akár egy
másik akadály látszólagos elrontására is, amivel a nagyobb időveszteséget
elkerülöd: a végén csakis a célbaérés számít. Hiába lehet gyorsabb vki egy
adott szakaszán a pályának, ha utána bukja az egészet, mert lekoppan stb.Ez viszont (alternatív megoldás) inkább a tuningos szériában lesz jellemző!
Ilyen full alap kocsikkal már az eredmény, ha ugyanúgy meg tudod csinálni.
Aztán a végső cél, hogy ne "ugyanúgy" csináld, hanem egy kicsit jobban. -
DigitXT
Topikgazda
Összefoglalnám röviden, a mai tankos pályára vetítve.
tudás = Freddy + bagolyka ghostjával felmenni az emelkedőn
mázli = rájuk verni nagyjából másfél tankhosszt ugyanitt
pech = beverni a fejed ezután (vagy csak elszúrni a befutót)Aztán lehet, a második szkenárió se tiszta mázli: ismételhető!
Igazából, össze kell rakni a te indulásod az ő folytatásukkal. -
DigitXT
Topikgazda
Köszi. Eszembe nem jutott volna rákeresni. Ez amúgy az internet egyik nagy
hátránya is, hogy inkább ne csinálj semmit, mert valaki már úgyis megcsinálta...
Szerk: de legalább bele lehet kötni, hogy hibázott, mert nálam 1998 != 2018bagolyka: tuti maradt még benne bug, pl. a rajtnál is be szokott ragadni néha.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
-
F-ECT$
titán
Alapvetően nem vagyok türelmetlen, már megszoktam, hogy fél-egy év, mire f2p módon eljutsz egy adott játékban a top játékosok közelébe. Persze ehhez az is kell, hogy meglegyen a folyamatos fejlődés érzés, mert ha egy idő után csak agyatlan farmolássá válik a játék, akkor általában otthagyom a francba.
Egyébként a fizetéssel sincs gondom, azzal már inkább, hogy régebben 1-2e Ft-ért megkaptad a teljes értékű játékot, amivel mindent elérhettél, most meg hiába venném meg a legdrágább gem csomagot 12e Ft-ért (ami egy A kategóriás játék ára PC-re), az gondolom messze nem lenne elég az összes járgány maxolásához.
Dive ever, work never.