Új hozzászólás Aktív témák

  • etejedu

    őstag

    37e forintos tartozásom van (szerintük). Máig nem vették le; (tisztáztuk hogy én egy fillérrel nem tartozom), de az internetes felületen ott virít február óta ( hátha rákattintok és kifizetem). Tartoznak kb. 4500 forinttal túlfizetés miatt. A mai napig nem rendezték le. Nincs internet és kábeltelevízió, mert "elfogyott" , ezért az überdrága mobilinternetet kell használnom. Analóg csatornákat fogok a házba bevezetett helyi miniszolgáltató jóvoltából. Mindig van valami gebasz a félreinformáló ügyintézők miatt. Totál nincsenek képben a legalapvetőbb kérdésekre is műszakis vagy valami okosabb emberkét kapcsolnak. Szóval egy réteg felesleges ügyintéző fizetését lehetne jobb szolgáltatásra fordítani. Igen elégedett vagyok az 1 -től 5- ig terjedő skálán Gipsz Jakabbal mert szépen illemtudóan beszélt velem. Nem nem vagyok elégedett szolgáltatásukkal 2015-ben, de erről nem Gipsz Jakab tehet és innen üzenem: sajnálom, hogy rajta verem le és néha megbántom édesanyját.
    Christopher Mattheisen úrral nem beszélhetek de fölös is lenne nem az ő hibája.
    Akkor lenne jó a szolgáltatás ha egyenlő (ügy)félként partnerként kezelne a szolgáltató. Hiszen, és ez a lényeg ÉN VAGYOK A VEVŐ BA*****EG!!! Nem egy taknyos kölök akit át lehet ku..ni!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák