Új hozzászólás Aktív témák
-
hypno skate
senior tag
-
TeeJay
félisten
válasz t72killer #83 üzenetére
Sámán megmondta tiktok-on hogy az a cél hogy a jövőben csak a gazdagok engedhessék meg maguknak a saját autót, az egyszerű nép majd tömegközlekedik vagy bérel arra a pár órára elektromos autót mert elég luxus autót tartani azért hogy évek szinten pár órát ülj benne majd parkolóban foglald a helyet totál feleslegesen.
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Somatom
veterán
válasz t72killer #98 üzenetére
Nem egészen, mert vannak egyéb költségek is, amik a benzinesnél magasabbak. Viszont azt olvastam egy másik topikban, hogy ezt úgy kell számolni, hogy az a 12 ezer mennyit fialt volna neked adott idő alatt. Nyilván fogy, mert ugyebár tankolsz, de azért csak hoz is valamit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
azbest
félisten
válasz t72killer #109 üzenetére
ne viccelj már... aki nem veszi meg a gyári felszerelést, nem gyári módszerrel javít, hanem bontóból vagy kókányolásból összetákol valamit, persze hogy olcsóbb. De az is drágább annál, mintha te magadnak megkókányolod.
A cégnek nem csak a melós nettó fizetése van, hanem rengeteg adó és a hely fenntartása is még sok egyéb mellett.
[ Szerkesztve ]
-
válasz t72killer #111 üzenetére
Bírom ezeket a meséket az öreg halászról, aki elmeséli a 40 év élettapasztalatával, hogyan kell a lágyhibrid, duplaturbós motorokat meggyógyítani, amit a balfasz szakszervizesek csak kókanyolnának. Ja, a gyártó meg poénból járatja a szakszervízgárdát félévente (meg nagyobb modellmegjelenéseknél) továbbképzésekre. Ezt az öreg meg mind letölti a netről az újabb autókhoz, pedig csak egy öreg 486-osa van a műhelyben, de a cd tálcájábanban annak is hamutartó figyel 12 éve.
Hát, te tudod. Én kerékcserére szoktam kis sarki műhelybe vinni az autóimat (mert nincs kedvem az utcán szerelgetni, meg elvileg felénk ez tilos is), pont annyiért csinálja a sarki kisvállalkozó, mint a bmw szakszervíz, csak az utóbbitól, tisztán, kívül-belül kitakarítva kapom vissza az autót, a levett kerekeket szintén tisztára suvickolják, és bezacsizzák. Meg tudom mutatni az áfás számlát mindkét helyről, ha érdekel. Amúgy meg 20 éve egyetlen alkalommal voltam nem szakszervízben az autómmal, amikor Mo-n átlósan végigrepedt egy kőfelverődés után a szélvédőm, és nem akartam vele 35 km-t autózni, viszont sürgős volt. Na, azt egy ilyesmi független szaki csinálta meg, de az csak egy szakadt G Astra volt. Most a Mazdával ezzel a 12 féle szenzorral, meg érzékelővel a szélvédőben már eszembe sem jutna ilyesmi. Nyilván nem is annyiba kerülne, de ezért van biztosításom (+adac).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
madgie
titán
válasz t72killer #132 üzenetére
Felezi? A Leaf + Soul dolgokat hagyjuk a táblázatból, egy korosabb, normális folyadékhűtésű i3 vagy Tesla minimálisat veszít a korához képest, arról nem is beszélve, hogy szinte borítékolom, hogy Bjorn nem csinált a mérések előtt lassú AC "csurigtöltést", amikor még hagyod órákig szüttyögni a töltőn a dodzsemet (pedig már látszólag 100%-on van), hogy a BMS rendbe rakja a cellákat.
-
madgie
titán
válasz t72killer #144 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy a mérés rossz, hanem azt, hogy a Leaf + Soul hírhedten vacak, mert nem temperálja az akkukat, azokból nem érdemes kiindulni.
Meg arra kérdeztem rá, vajon rendesen csurig lett-e telenyomva az adott autó mérés előtt, mert balanszírozás nélkül a SoH is kisebb szám lesz. -
Somatom
veterán
válasz t72killer #293 üzenetére
A tél gyönyöreiről nem is beszélve. Gázzal nem lehet indítani, mert lefagy a reduktor. Benzines módban kell felmelegíteni a hűtővizet, aztán lehet gázra váltani. Aki csak rövid távokat megy, annak egyáltalán nem éri meg a gáz. Ráadásul a reduktor miatt gyengébb az utastér fűtése.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz t72killer #296 üzenetére
Ó, ez csak a
jéghegyszopóhegy csúcsa. Egyik cimborámnak Edelbrock karbi kellett a Chevy -jébe, mert a gyári öntvénye elporladt a gáztól. Nekem a Hondámban kellett gyakran szelepszárszimmeringeket cserélni, mert megkeményedtek a gáztól.
Állandó szag az utastérben, gyújtásproblémák, országonként eltérő töltőfejek, stb., stb.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Napelem
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Így építsd a billentyűzeted!
- Assetto Corsa Competizione
- Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!