Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    Nagyon helyes, csak menjen szépen minden platformra, Supergianték megérdemlik a széles közönséget :)

    Nagyon meredek dolog volt ilyen szemlélettel megfogni a görög mitológiát, könnyen lehetett volna valami überkínos katyvasz az egészből, ehhez képest az összes karaktert sikerült hitelesen újraalkotni, és nagyon jó a dinamika közöttük. Ki a fene gondolta, hogy a Minótaurusz ennyire szimpatikus srác bír lenni? :)

    A grafika szokás szerint fenomenális, Jen Zee szerintem a legjobb jelenleg dolgozó artist / art team vezető / egyszemélyes art team. Ray tracing nincs benne, ellenben van tízmillió apró részlet, ami hitelessebbé, átélhetőbbé teszi Zagreusz utazását. Visual design over technology!

    A zene mindig is erőssége volt a Supergiant-játékoknak - ez a soundtrack ugyan nem hallgatható olyan jól magában, mint a Bastion vagy a Transistor, viszont a játékkal tökéletesen "összedolgozik". Kedvenc momentumom, amikor végre eljutunk apukához, és a harc egy bizonyos pontján... hát, felpörögnek a dolgok rendesen :D Erre gondolok (32:30 után), értelemszerűen spoileres.

    A játékmenet szinte tökéletes - a fegyverek tényleg annyira differenciáltak, hogy külön karakternek tekinthetők, az istenek adományaiból egészen elképesztő kombókat lehet összerakni, maga az akció pedig zúzós.

    Külön dícséret illeti az olyan irányú erőfeszítéseket, amelyek a roguelite megközelítést igyekeznek elfogadhatóvá tenni azok számára, akik amúgy nem lennének célközönség, mert a "git gud" folyamatot túl hamar megunják a sok újrakezdés miatt. A God Mode gyakorlatilag egy dinamikus nehézségi fokozat-szabályozó, nekem 40-45%-ig fel kellett pakolni, hogy a végéig eljussak, aztán egész gyorsan vissza tudtam venni.

    Nem is akartam ennyit írni... Imádom a játékot, na :DDD

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák