- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Linux kezdőknek
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Amazon
- Debian GNU/Linux
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
...vagy csak úgy állítja be a szolgáltató, hogy az alvállalkozó szarik rá. Mondok egy rövidke sztorit, egyik rokonom kint dolozik hetek óta a ringen, hogy az F1 idejére (azaz tegnapra, mára és holnapra) a telekommunikáció rendben legyen, ne legyen hiba. Körülbelül 40 szerelő 12-16 órázik kint, semmi másra nincs kapacitás és idő, erre pont most, a meló kellős közepén egy másik teületen amit ugyanez a cég felügyel, elloptak a tástvírek' 1km hosszú kábelt, egy csomó szolgáltatás áll és az Invitel az alvállalkozóra ugat, pedig tudja jól, hogy nincs kapacitás arra a melóra is. Ezt az alvállalkozóknak mind be kell nyalniuk, ha továbbra is életben akarnak maradni. Kurvakönnyű a szolgáltatóknak ráhárítani a felelősséget a "kicsikre". Hidd el, tapasztalom.