- Windows 11
- Vírusirtó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- DIGI internet
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
geezer
aktív tag
Nem láttam a TV reklámot, de a honlapot és az appot gyakran használom üzleti és magánutak foglalására. Profi cucc, nem kérdés.
Ezek alapján nem igazán értek egyet a döntéssel. A gvh tevékenységét fontosnak tartom, és sokszor kívánom más szolgáltatások / cégek esetében hogy valami komolyabb összeggel "díjazzák" a tevékenységüket, de itt speciel pont nem érzem jogosnak.
Lemondás: világosan, szájba rágósan el van magyarázva minden foglalás esetén, hogy 1. ingyenes-e és 2. ha ingyenes, meddig az, és 3. utána milyen díjjal kell számolni lemondás esetén.
Pszichológiai nyomás? Basszus, a felhasználók tényleg egy óvodás értelmi szintjén vannak? Ha kell, megvszem, ha nem kell, akkor nem veszem, nem érdekel mit mond a honlap... Értem hogy ez máshol is trend büntetni az ilyet, de ez itt szerintem műbalhé. Száz meg száz másik cég veri át csúnyán a fogyasztókat napi szinten, csak gondolom ők nem elég nagyok ahhoz hogy ilyen lét lehúzzanak róluk, és érdemes legyen foglalkozni velük... -
nagyúr
A GVH is ilyen pénzbeszedő intézmény lett.
Thanos was right.
-
Saját tapasztalatom szerint korrekt cég és ténylegesen segítenek, ha baj van. Tavaly a szállásadó mondta le utsó pillanatban a 3 hétnyi szállásunkat és a piacon (igen, még airbnb-ket is néztem, 30km körzetben) csak duplaannyiért lett volna másik. Az ő rendszerükben ez úgy működik, hogy keresnek egy másik szállást+én az eredeti árat fizetem, a lemondó szállásadón behajtják a különbséget. Más oldal mikor véd meg ilyen szinten???
Magyar szallas.hu-n 3 személyre foglaltunk, mégis pluszt számított fel a szállásadó mert 3an vtunk (gyerek) egy kaja nélküli apartmanban, meg ilyen-olyan "illeték"...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Fecogame
veterán
GHV hallott már a marketingről? Szerintem ebben nem volt semmi megtévesztő
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Karmko
tag
Az lehetett a baj, hogy nem Lölö hoteleivel hirdettek...
-
Bibby
addikt
Tehát az neked csak okos marketing fogás, hogy ingyenes lemondás nélkül 100 forint, ingyenes lemondással 150 forint?
Vagy azok a kiírások hogy épp 7 milliárdan nézik még az oldalt, meg épp most foglalt valaki, stb stb... nyilván hazugság, de belefér mert marketing?
Tényleg legyünk hülyének nézve?
Ελευθερια η θανατος
-
Kasya
nagyúr
-
Szallas.hu-n is ugyanez van. Nézed a szobád és írja, hogy már csak 1 szoba maradt, meg épp x ember nézi ugyanezt a szobát... Lehet akkor ők is kapnak majd
-
Kasya
nagyúr
+1
Mint notorikus szallasfoglalojuk, mint szallasado tokeletesen tisztanak es atlathatonak tartom a rendszeruket. A GVH nezze meg a szallas.hu-t. Ott azert tenyleg vannak (voltak gondok).
Epp legutoljara most a koronavirus miatt szivtam. Spanyol szallasado (hotel) nem akarta fogadni a visszateritesi igenyemet. Eloszor azert, mert hataridon tul kertem (jogos, de a COVID, ugye...), majd a GDPRra hivatkozva adott fals valaszt. Booking ugyfelszolgalatanak jeleztem, telefonon visszahivtak es elrendeztek a dolgot.
Oszinten, mas oldalt meg se nezek, mert evek ota, tobb esetben is bizonyitott nekem a ceg (meg akkor is, mikor szallasadokent kellett problemat kezelni, mert egy vendeg szallasrol szallasra szorfozgetett es mindenhol visszateritest kert 2-2 nap utan...ugymond ingyen nyaralt).
-
geezer
aktív tag
Nálunk is pozitív példa, pont március 15-i hétvégén mentünk volna egy belföldi hétvégére párommal, és hát akkor kezdődött a pánik, nem lett volna ingyenes a lemondás, de jeleztük a megfelelő opción keresztül a Booking.com-on hogy szeretnénk kérni a díj elegedését, és végül a szállásadó is korrekt volt, meg a rendszer is működött.
-
-
nagyúr
Oszinten, mas oldalt meg se nezek, mert evek ota, tobb esetben is bizonyitott nekem a ceg
Én megnézek mást is, aztán mindig visszamegyek a búkingra.@(#1) geezer
Pszichológiai nyomás? Basszus, a felhasználók tényleg egy óvodás értelmi szintjén vannak?
Igen.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
dokanin
aktív tag
Na vajon melyik oligarcha vetett szemet a booking.com piacára?
Biztos nem adták át az első telefon hatására. -
vmarci21
tag
válasz t72killer #12 üzenetére
Évi? inkább napi.... A holland leányvállalat (Booking.com B.V) évek óta millió eurós, a teljes cégcsoport milliárd dolláros profittal zár... 2018-ban csak az holland leányvállalatnak 169.70 millió USD bevétele volt..
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
-
vmarci21
tag
válasz t72killer #20 üzenetére
Tudom, csak profitról nem találtam 2016-nál újabb adatot..
Ettől függetlenül feltételezem, hogy ha a bevételek nőttek, akkor a profit sem csökkent jelentős mértékben, és még most is Európában milliós, globálisan meg milliárd USD-s összegekről beszélhetünk...[ Szerkesztve ]
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
-
vmarci21
tag
válasz t72killer #22 üzenetére
Teljes cégcsoportra találtam 2017-es számokat:
81.2 milliárd USD éves bevétel
12.4 milliárd USD bruttó nyereségFeltételezve, hogy a megbüntetett európai cég nem csinál nagyon máshogy dolgokat mint a többi, az jön ki, hogy 169.70 millió USD bevétel nagyjából olyan 25 millió USD bruttó nyereség-et hozhatott.
A 2.5 milliárd forintos bírság az kb. 7.5 millió USD, 7.5/(25/52) = 15.6, tehát ha jók a feltételezésink, (és most így hirtelen nem számoltam el semmit ) akkor ez 16 heti profitjuk, (vagy 15 napnyi bevételük).[ Szerkesztve ]
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
-
GreatL
őstag
Bukik.com... nem tudtunk elutazni spanyolba mivel lezárták, a szállás meg benyelte a díjat.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
geezer
aktív tag
És ehhez booking-nak pontosan mi köze?
Ha a Vaterán valaki drágán adja a terméket, azért a Vatera a hibás?
Annyit hozhatsz el legfeljebb hogy nincs olyan extra védelem mint az ebay esetében. Ez legfeljebb egy hiány, de ettől függetlenül a dolog előre le van írva, hogy mi mennyibe kerül, nincs lutri. -
joey04
titán
Minden esetben korrekt és egyértelmű volt a tájékoztatás náluk amikor szállást kerestem, így nem értek egyet a döntéssel.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
-
dokanin
aktív tag
Ez teljesen egyértelmű, hogy itt nem arról van szó, hogy védik a fogyasztók érdekeit.
Itt valami politikus vagy köreihez tartozó vállalkozó érdekeit védik éppen, azzal, hogy befenyítik a versenytársat.
Ugyanez történt a Pénztárgépcentrummal annó, az online pénztárgépek bevezetésekor. Szépen jött a hatóság és mondvacsinált indokokkal visszavonta az engedélyüket, ezáltal a több tízezres megrendelésük szépen átvándorolt a megfelelő cégekhez. Ügy lezárva. -
A gyűjtőhelynek akkor van bármi értelme, ha rendelkezik valami fogyasztóvédelmi funkcióval. Ez a booking-nál van és engem konkrétan egyszer 600€ kártól védett meg. A szállásadó, ha nincs felette kontroll, simán elvihet vmi pincébe a tengerre néző erkélyes lefoglalt cucc helyett.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tetsuo
aktív tag
válasz t72killer #34 üzenetére
Persze, hogy átverhet a szállásadó, de ekkor perelheted, hírnevét ronthatod és ez neki nem érdeke.
Ha a Booking.com ad valamit, pl. biztosítást, egyéb garanciákat, az más - így megérheti használni, de benne van a pakliban, hogy ők vernek át, pl. visszaélnek az adataiddal, személyre szablyák az árakat.
Valamelyik hasonló oldal kínált annakidején drágább jegyeket Apple-gépekről bejelentkezőknek, illetve sok esetben minél többszőr érdeklődtél valami iránt, azzal arányosan nőtt az ára. :-/ Ez akkor sem volt rendesen szabályozva és ma sincs - tudtommal.[ Szerkesztve ]
-
Persze, család, meló mellett kezdjek perelni egy spanyol mammert, aki leakaszt 2 ügyvéd unokát. Köszi, kihagynám. Főleg, h van ismerős, aki találkozott már a spanyol "jog"szolgáltatással.
+nekem szállás kell a lehető legkevesebb hajcihővel, nem egy 2év után "megnyert" per.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Személyes tapasztalatom hálistennek nem volt, de ha úgy nézzük még egy gördülékeny rendszerben is 100x több idegeskedés egy pert beindítani, mint telefonálni egy ügyfélszolgálatnak.
Majdnem-balhénk volt, amikor a félig józan mammer félszobás pincébe akart rakni minket a lefoglalt erkélyes dolog helyett, de mivel a második mondatom az ügyfélszolgálat emlegetése után az árkülönbözet volt, "hirtelen" mégis rájött, hogy nem foglalt duplán...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Necroman_Mk2
őstag
Én is használtam már a Booking.com-ot mint szállás foglaló, és maximálisan meg vagyok velük elégedve. A GVH által emlegetett kifogások ugyan etikai szempontból jogosak (bár a FOMO szerintem nem totál új jelenség, mert régen is jelen volt pl. "Haza kell érni, mert nem látom a kedvenc sorozatom következő epizódját a tévében!"), de a bírság mértéke még így is túlzó.
Amúgy gyanús, hogy pont most szabták ki a bírságot rájuk, amikor a világjárvány miatt amúgy rosszak az idegenforgalom kilátásai - amolyan had húzza a szegény embert még az ág is. Csak nem ki akarják ezzel söpörni a "csúnya, gonosz" külföldi multit a magyar piacról, mert fair versenyben nem tudnák legyőzni?Amúgy ha valaki az általuk alkalmazott marketing-pszichológiai trükköket pszichés nyomásnak éli meg, amitől az "állam bácsi" jól megvéd, az fejlesszen ki magán egy mentális védőpajzsot. Punktum.
(#36) t72killer +1, nem mindenkinek van ideje és kedve barmokkal vitatkozni a bíróságon, ha ezt egyszerűbben is meg lehet oldani.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
válasz Necroman_Mk2 #43 üzenetére
101%, hogy politika van benne, ráhelke nyakig van a pelenká... izé, turizmusban.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
mikej95
aktív tag
Sajátláb befektetni tervez a konkurenciába vagy mi van, hogy ilyen bírságot kaptak?
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Egon
nagyúr
Álljon itt egy ellenpélda is.
Anyuék magánszálláshelyet üzemeltetnek, többek között a Booking-on is regisztrálva. Egy idő után már inkább nem állítottunk be érvényes árat, hogy ne is lehessen foglalni rajtuk keresztül, ugyanis az alábbi problémák jöttek elő:
- a Booking szabályzata szerint nem árulhatod olcsóbban az adott szobát, pl. a saját weblapodon. Ugyanakkor 12%-os közvetítői díjjal dolgoznak, amit pl. az idegenforgalmi adó után is fizess meg nekik (ami ugyebár nem is a te bevételed...). LOL.
- ha nincs saját online foglalási rendszered, amit valahogy összehegesztesz a Booking-gal, akkor folyamatosan szívni fogsz pár idióta által, akik 15 perccel az érkezés előtt foglalnak, miközben neked már ninc sis szabad szobád (csak még nem volt időd ezt beállítani a Booking-ban). Persze ha csak az ő oldalukon hirdetnél, akkor nem lenne ilyen gond...
- a Booking-on foglalók jelentős része akkora tuskó, hogy elakadna benne a láncfűrész. Arra sem képesek, hogy az akár hónapokkal korábban foglalt szobát, legalább az érkezés napjáig lemondják, ha valamiért mégsem aktuális a foglalás - persze így adott esetben el kell küldened mást, és bevétel-kiesést regisztrálhatsz.
- Az fenti viselkedést firtató kérdésünkre, miszerint miképp lehet leverni az ilyen foglalókon a szobaár egy részét legalább (ami egyébként benne szerepel a foglalási feltételek között...), még csak válaszra sem méltatták a hazai ügyfélszolgálaton. Csak akkor válaszoltak, miután azzal fenyegetőztünk, hogy írunk a központnak.
- Volt olyan (orosz) ügyfél, aki azért adott alacsony értékelést (mindent lehúzva), mert képtelen volt bepötyögni a telefonján az egyébként ékezetes karaktereket nem tartalmazó wifi jelszót (amit az esetből tanulva egyszerűbbre cseréltünk). Régebben még csak nem is reagálhattál az ilyen idióták teljesen hazug értékeléseire, most is csak az adott vendég nyelvén teheted (sic!), legyen az bantu vagy ó-szanszkrit... Nevetséges.
- Folyamatosan küzdeni kellett azzal is, hogy az adott ügyfél rosszul állított be valamit az oldalon (teszem azt lefoglalt egy háromszemélyes szobát, de reggelit már csak egy főre állított be...), és persze a végszámlán más összeg szerepelt, mint amit a Booking oldalán látott - ilyenkor aztán magyarázkodhatsz napestig.Summa summarum: a másik oldalról nézvést eléggé más a kép...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Wow, ez meglehetősen drága közvetítői díj. Ezek teljesen jogos kritikák, ezek miatt* ténylegesen meg kellett volna hurcolni őket - végülis a szállásadó is egy "fogyasztó", akinek az érdekeit védené a GVH.
Az ó-szanszkrit és egyébként használhatatlan értékelésektől vendégként is agyidegzsábám van legtöbbször...
A le-nem-mondás körüli hercehurcát leginkább úgy oldanám meg, hogy 1hónappal érkezés előttig lehessen simán lemondani (vagy vmi jelképes összegért, mondjuk 10%-ért), utána a szállásdíj 100%-át fizeted.
*a baj az, hogyha másért veszik elő őket, akkor a valós szivatást folytatják. Ha már versenyhivatal:
- gazdasági erőfölénnyel történő visszaélés = túl magas/valósnál magasabb alapra kirótt közv. díj
- jogalap nélküli hírnévrontás[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Egon
nagyúr
válasz t72killer #47 üzenetére
Abban teljesen igazad van, hogy a GVH meglehetősen érdekesen bírságol.
A le-nem-mondást sajnos nem lehet jól kezelni: hiába adod meg a foglalási feltételek között, hogy ha nem mondja le, vagy mondjuk 3 napon belül mondja le, akkor az ár 100%-át kell kifizetnie: a Booking tájékoztatása szerint ez csak akkor működik, ha előre fizetést állítasz be (így van miből levonni az adott összeget), csak ha így járnánk el, akkor meg szerintünk sokan azért nem foglalnának, mert előre kellene fizetni... Úgy lehetne kezelni a renitenseket, ha beazonosítanák őket pl. SMS-küldéssel, és foglalkoznának vendég-értékeléssel. Ugyanis neked mint szállásadónak, be kell jelentened, ha nem jelent meg a vendég, mert különben a hónap végén fizetheted a rá eső jutalékot is (ezt valahogy ellenőrzik is, a foglalót is megkeresik elvileg). Namost ha bannolnák a folyamatosan kamu-foglaló ürgéket, akkor lehet kevesebb lenne az ilyen szívás...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Kasya
nagyúr
Mint szállásadó:
... a Booking szabályzata szerint nem árulhatod olcsóbban az adott szobát, pl. a saját weblapodon.
A honlapodon ne tüntesd fel az árat, hanem "egyéni ajánlatot kérjen" az érdeklődő. Gondolom neked se célod magadat megröviditeni...mi a Booking -10%-ot szoktunk adni, ha adunk. Visszatérő vendégek pedig már úgysem a Bookingon foglalnak...Ugyanakkor 12%-os közvetítői díjjal dolgoznak, amit pl. az idegenforgalmi adó után is fizess meg nekik.
Az IFA az áron felül fizetendő. A legtöbb szállásadó ezt ki is írja a fizetésekhez, Booking meg is jeleniti. Mivel nincs az árban, mi azután még sose fizettünk "közvetitoi dijat".... akik 15 perccel az érkezés előtt foglalnak, miközben neked már ninc sis szabad szobád (csak még nem volt időd ezt beállítani a Booking-ban).
Az nehogy már a Booking hibaja legyen, hogy te nem tudod menedzselni a szallasodat. En is szivtam vele, mikor a Szallas.hu, airbnb es még 2 oldalon voltam fent...mindegyikre igaz amit irsz. Eleinte telefonon folyamatosan, azonnal intéztem a dolgokat a portalokon, hogy ne legyen ilyen gond. Mára már inkább a portálok számát csökkentettem.a Booking-on foglalók jelentős része akkora tuskó, hogy elakadna benne a láncfűrész.
Ehhez nemtudok hozzaszolni, lehet neked ez a tapasztalatod. Gondolom fugg, hogy mennyiért, hol és milyen celkozonseget celzol meg a szallassal. Nekem pont a szallas.hu-val voltak ilyen gondjaim:
- Cickány család ugy gondolta, minden "egyszerhasznalatos". A károkat "elrejtette" es hagyott kajamaradekot a hutoben "karpotlasul". A butorokat meg ujithattuk.
- Debella csalad - ket lany. Ugraltak a francia agyon, az leszakadt. Nem szoltak, mikor elmentek es eszrevettuk, a telefonban csak annyit mondtak apuciék, hogy "ne akarjunk rajuk verni semmit, az biztos levolt szakadva" (biztos 5 napig leszakadt agyon aludtak).
Nekem a szallas.hu magyar vendegei a reklamjukban is lathato parasztok voltak...80%-ban.
Bookingon arat emeltunk, melynek hatasara most már inkabb csak kulfoldiek jonnek es nem is volt gondunk azota....Az fenti viselkedést firtató kérdésünkre, miszerint miképp lehet leverni az ilyen foglalókon a szobaár egy részét legalább
Ez megint csak sajat problema (mi is szenvedunk tole). Tobb szallashelyen kernek kauciot. A Booking rendszereben mi is kiirtuk ugyan regebben, de nem szoktuk kerni. Azert nem, mert a vendegnek kellemetlenseg. De a lehetoseg adott. A Booking elsosorban a vendeget vedi....azért adott alacsony értékelést (mindent lehúzva), mert képtelen volt bepötyögni a telefonján az egyébként ékezetes karaktereket nem tartalmazó wifi jelszót
Sajnos ez portáltol fuggetlenul barhol elofordulhat. Mi sem vagyunk elegedettek minden ertekelessel, foleg mikor az elejetol a vegeig mondjuk a vendegnek, hogy szoljonm kerdezzen, jelezzen barmi is a gondja. Nem szol. Mikor elmegy, mindent dicser. Aztan lepontoz. Szerencsére a tobbseg nem ilyen, de ez kivedhetetlen minden szallasadonak.az adott ügyfél rosszul állított be valamit az oldalon (teszem azt lefoglalt egy háromszemélyes szobát, de reggelit már csak egy főre állított be...),
A booking foglalast kinyomtatva, vagy telefonon szoktam ilyen esetben a vendeg ele tenni...maris latja hogy mi merre. Ha pedig kevesebbet fizet, mint a Booking altal konyvelt tetel, akkor egy levelben kell jelezni a bookingnak es a ho vegi szamlanal kompenzalnak. Ebbol nem volt meg gond, csak + 10-20p kellemetlenseg.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
Oké, akkor sorban.
1. Egy kicsi, mindössze 4 szobás magánszálláshelyről beszélünk, ami a méreténél fogva is kevés szolgáltatást tud, így olcsó is. Anyuék (illetve most már sajnos csak anyum) 60 fölötti, infóhoz nem igazán értő emberek (tudom, egyéni szocproblem). Nincs honlap, kiírott árak vannak, meg telefonos érdeklődés. A Booking megszólta azt a gyakorlatunkat, hogy náluk drágábbak voltunk. Ez végülis kezelve lett: a Booking-on EUR-ban, mindenhol máshol forintban vannak megadva az árak, a váltási árfolyam meg egyéni döntés kérdése ugyebár...2. Régebben ez nem így volt, legalábbis emlékeim szerint, nem jelenített meg külön a Booking, de lehet tévedek.
3. Bocs, a 67 éves anyám nem fogja tudni "menedzselni" a szálláshelyet (tudom: egyéni probléma). Nem találod érdekesnek, hogy ha veszek egy nyamvadt 1.000,- Ft-os memóriakártyát neten addig nem érvényes a rendelés, nem jön létre a szerződés, amíg az eladó vissza nem igazolja a vételt? Mindössze ennyi kellene a felületen, és máris nem lenne probléma. Nehogy már az én saram legyen, hogy a Booking (vagy akár a többi) erre képtelen...
4. Lásd első pont. Ezek mind megvannak a magyar vendégekkel, Booking-tól függetlenül sajna. A múltkor az ágyneműt lopták el. De a külföldiekkel is tudnék mesélni pár példát. Amúgy (a fent említett gondok miatt) eleve csak 2 szobát pakoltunk fel a Booking-ra (más online felületen nem is vagyunk jelen), de így se jöttek túl sokan külföldiek (max 1-1 nyári hónapban voltak folyamatosan): ha árat emelnénk, még ennyien sem jönnének szerintem (Pest megyei, dunaparti városban, a központtól távoli, csendes, panorámás helyen levő szállás, 33 EUR a kétágyas, 43 EUR a háromágyas szoba per éjszaka).
5. Lásd előző írásom. Legalább büntessék a kamu-foglalókat.
6. Ez igaz, csak az nem mindegy, hogy megírhatom-e (a leendő vendégek okulására) az én verziómat, mondjuk angolul, vagy éppen szudániul kell válaszolnom a szudáninak...
7. Persze, csak a tapasztalatok szerint a lengyel vendég (aki előtte elég jó beszélt angolul) egy ilyen szituban az ékes anyanyelvén kívül minden mást elfelejt... Ha legalább alapértelmezetten 3 reggeli lenne a programban beállítva, ha valaki 3 fős szobát foglal... Vagy ha legalább rákérdezne a program, hogy biztostuti csak egy reggelit akarsz a háromágyasba? Ez pedig a Booking sara...
Az nem baj, hogy a vendéget védik alapból. A gond ott kezdődik, hogy a szállásadókat magasról sz*rják telibe, csak fizesd a jutalékot, a többi meg hidegen hagyja őket.
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan