Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz t72killer #47 üzenetére

    Abban teljesen igazad van, hogy a GVH meglehetősen érdekesen bírságol.
    A le-nem-mondást sajnos nem lehet jól kezelni: hiába adod meg a foglalási feltételek között, hogy ha nem mondja le, vagy mondjuk 3 napon belül mondja le, akkor az ár 100%-át kell kifizetnie: a Booking tájékoztatása szerint ez csak akkor működik, ha előre fizetést állítasz be (így van miből levonni az adott összeget), csak ha így járnánk el, akkor meg szerintünk sokan azért nem foglalnának, mert előre kellene fizetni... Úgy lehetne kezelni a renitenseket, ha beazonosítanák őket pl. SMS-küldéssel, és foglalkoznának vendég-értékeléssel. Ugyanis neked mint szállásadónak, be kell jelentened, ha nem jelent meg a vendég, mert különben a hónap végén fizetheted a rá eső jutalékot is (ezt valahogy ellenőrzik is, a foglalót is megkeresik elvileg). Namost ha bannolnák a folyamatosan kamu-foglaló ürgéket, akkor lehet kevesebb lenne az ilyen szívás...

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák