Új hozzászólás Aktív témák

  • iSonic

    addikt

    Nálam is hasonló volt a helyzet még évekkel ezelőtt. Én például hatalmas Samsung fanboy-ként még Galaxy S2-től kezdve vásároltam a készülékeket sorjában, egészen az ominózus Note 7 akkumulátor random "gyulladásos" hisztériáig. Amikor is olyan mértéktelen lekezelő hozzáállást tapasztaltam a szerviz részéről, mintha Én tehettem volna, hogy a készülékük hibás. Viszont annyiból jobban döntöttem, hogy amikor a Telekom felajánlotta a cserét, akkor almás vonalra váltottam. iPhone 7 lett, amit 1,5 évig velem volt (később családba maradt tovább másnál), majd váltottam iPhone 8 Plus-ra, ami most októberben lesz 4 éves. Ezalatt egyszer volt olyan problémája, hogy -20 fokban kikapcsolt. Ezenkívül semmi (tény mostanság már szegény a 76%-os akksival nem bírja olyan combosan a napokat, de egy régebbi Samsung S7-S8-hoz képest ez az akkukapacitás ennyi évesen már Matuzsálemi kor).

    Ha tényleg olyan alkat vagy aki dobozból ki és use it, akkor tényleg érdemesebb az almás vonalra váltani, mert nem fogod megbánni. Én azt mondom, hogy droid vonalon sincsenek annyira rossz gyártók (lásd Xiaomi, Huawei, OnePlus), viszont a kaotikus OTA frissítések tényleg kritikán aluli egyes nemes gyártóknál.

    Szervizzel kapcsolatban meg örülj, hogy nem volt még dolgod a TMX Mobile Solution-el. Anno oda küldték az összes Samsung készüléket. Na ami ott van az kritikán aluli és mindenbe Te leszel a hibás, még a gyári meghibásodásra is rávágják, hogy Miattad van. Érdemes elolvasni a Google véleményeket. Azóta nemtudom, hogy változott e a trend és már más a "hivatalos" szerviz, de anno ez is az egyike volt az okok között, ami miatt váltottam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák