Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Zotya84 #7 üzenetére

    A Pesti agglomerációban alakul a MÁV, ott fejlesztenek a legtöbbet, bár ha azt nézzük, hogy mennyi pénzt elb@sztak már rá, meg az infrastruktúrára, akkor abból már itt is Shinkanszent vagy ICE-t lehetett volna építeni már nem csak Budapest-Belgrád távlatában, hanem az ország határátkelői, illetve végpontjai meg Pest között, viszont ha azt nézzük, hogy tényleg ennyi pénzt elköltöttek és még fognak is a fent említett beruházásra, akkor ehhez képest még sehol sem tart a MÁV, meg nem is fog.
    Ráadásul a vicces az, hogy még Pesten is vannak problémák, azt tényleg most ott van a legtöbb vasúti fejlesztés, oda mentek az emeletes vonatok is (mondjuk azok sem olyan nagy dolgok), az onnan meg "leselejtezett" hugyos BHV, Fecske meg Hernyó vonatok meg ide lettek eladva fejlesztésként azt nesze neked.
    Itt pl. rendszeres, hogy a szerelvényeknek ajtó problémájuk van, vagy hogy valamelyik Szili el sem indul, azt már olyan vonat jön Szerencs felől, amit két mozdony húz, az egyik ugye a következő induló, de már későben lévő vonat elé megy, szóval ami itt a keleti régióban van MÁV terén, az egyszerűen egy vicc, bátran állítom, hogy még 50 éve is jobb volt erre fele a helyzet, nem volt ekkora káosz, meg ennyi késés, azt ahhoz képest az egész pálya már villamosítva van, most csinálták meg, de olyan jól, hogy 60-80 km/h-nál ezen sem mehetnek többel a vonatok, ilyenkor is röhögök, mikor 3-4 kocsi elé beraknak egy V63-ast, vagy Traxx-ot, vagy mondjuk egy Taurust, na az tényleg röhej, mert egyszerűen nem lehet kihasználni ezeket a mozdonyokat, maximum a gyorsulásukkal lehet 1-2 percet nyerni, de mikor 15-20 percet késik átlagban egy vonat, akkor az az 1-2 perc már igazán nem sok, amit be tudnak ezekkel hozni.
    Ezért nem örülök amúgy ezeknek az IC+ kocsiknak is, mert ebben az országban csak egy vonal van, ahol az engedélyezett maximális sebességük ~65%-át ki lehetne használni, az is a Budapest-Hegyeshalom vonal, ahol mehet 120-160 km/h-val, máshol az országban jó ha engedélyezik a 100 km/h-t a 60-80 helyett, szóval egy vicc az egész, akkor alakulna, ha az ország vezetésével együtt kukáznánk a MÁV dilettáns vezetését is, na akkor talán lenne esély arra, hogy alakuljon valami, addig csak a pénzt nyeli el az egész.

Új hozzászólás Aktív témák