- MinDig TV
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
veterán
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha jol ertem 3200 tonnat tud szallitani es pl. a Tesla akkupackok wh/kg adatat figyelembeveve 43 tonna akkurol beszelunk, de egyebkent ezek az energiasuruseg ertekek eleg durvan szornak a neten, szoval lehet hogy kozeleben sincs ez a becsles. Persze ebbol ki kell vonni az uthoz szukseges uzemanyag es mondjuk a dieselgeneratorok sulyat, hacsak nem kozvetlenul dieselmotorok hajtjak a teherhajokat ebben a meretben.
Kar hogy nem terveztek ra valami osszecsukhato napelemes "tetot".
Jo lenne dolgozni a fo probleman is, vagyis azon, hogy az itt hasznalt termekeket ne a Fold masik felen gyartsak le, raadasul gyakran ugy hogy a oda a nyersanyagokat, meg gyakran szinten a Fold masik felerol szallitjak. Mar ideje lenne az EU-nak es persze minden orszagnak egy olyan strategiat kidolgoznia, hogy minel jobban az onellatasra helyezodjon a hangsuly. Amit nem lehet, persze nem lehet, de torekedni kell ra mindenkepp. Itt nem csak a kinai problemara utalok, hanem arra is, hogy mondjuk olyan mezogazdasagi termenyeket utaztatnak at masik foldreszrol, ami itt is megterem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care