Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Tigerclaw #45 üzenetére

    "töredékére lehetne szorítani a balesetek számát, de ez egyben növelné a lakosság számát,"
    Szerintem a balesetek miatti népességcsökkenés nem számottevő.

    "Másik aspektus, hogy ha nem vezethetsz akkor utas vagy és talán egyszerűbb, olcsóbb hívni egy robottaxit, vagy felszállni egy robot-minibuszra, mint venni egy saját elektromos autót méregdrágán. Emiatt töredékére eshet az autóvásárlások száma, megszűnhet a legtöbb gyár, ami még több munkanélkülit eredményez."
    Ott a tömegközlekedés, a BKV világviszonylatban is jónak számít. Ott a lehetőség, aztán mégis hányan autóznak inkább a dugóban, mert úgy jön ki jobban vagy mert csak!
    Szóval én nem igazán aggódnék emiatt. Sokan igényelnek saját autót. Meg aztán a taxitársaságokat is el kell látni járművel, szóval nem emiatt kell aggódni.

    A nagy kavar tényleg az lesz, hogyha majd a teherszállítás (ezt könnyebb talán megoldani) reformizálódik.
    De ha megnézed, hiába lehet csomó mindent vonaton szállítani, és olcsóbb is, mégsem lehet kiváltani a rengeteg kamiont, kisteherautót, rengeteg ilyen sofőr van.
    Viszont az önvezető kamionnal nem lesznek kibékülve. Első lépésnek pl. gyár telephelyei vagy logisztikai központjai között, fix útvonalon közlekedve. Talán ez lehet az egyik első. Mert oda nem kell tachográf, szünetet tartani, éjjel nappal mehet (szenzorok miatt a látási viszonyok másoldagos) stb. Összességében olcsóbb lehet, tervezhetőbb.

Új hozzászólás Aktív témák